scriu asta pe leptop, de aia posibil sa arate diferit mi so stricat telu, :(
si nam mai scris pe wattpad pt ca nam avut inspiratie .....
asa ca GO!!!!
...............................................................................................................................
Astazi aratama camerele fetelor ...
in context Mitashi Katashi si Mitsuki o stat cu tatii lor in camera darrr find liceu trebuie sa fie pe etaje diferite sau gen asa am inteles din bnha gen asa is construite dorm-urile
prima ii Mitashi
( apropo toate astea is de pe Pinterest nu sunt ale mele, eu le folosesc doar pt aceasta carte ca si toate celelalte poze din aceasta carte) Camera lui Mitashi nu-i reprezinta personalitate tempramentala de loc cea ce este bine de oarece culorile aceastea o calmeaza si o ajuta la studiile ei ( exista cuvanul studiile nu stiu poate). Lui Mitashi ii mai plac si plantele dar uia sa le ude asa ca dupa multa suferinta a plantelor si-a luat un cactus.
................................................................................................................................................................
Camera lui Mitsuki
(lol cam asa arata camera mea in viata reala) Mitsuki fata lui Ochako si Izuku, sre o camera calda, Mitsuki in sine este o fata buna (adica da ii la UA) dar e si ,, A basic bish" no offense, gen nui rau sa fi asa da ii gen o fata din 2020, care ii la liceu si are tik tok ( NU ZIC CA II RAU SA FI ASA da no ii gen stereotipul la o fata asta ii amera ei dar ea chiar ii de treaba )
................................................................................................................................................................
Camera lui katashi ( p.s asa mio imaginez eu, greenleafaria are OC acasta eu ii fac povestea doar de amuzament de acea am inceput aceasta carte ii gen fanfiction despre fanfiction despre bnha, daca nu ai inteles nu-i nimic ca nici eu n-am inteles)
Calm dar in acelas timp serios dar nu prea rece camera lui Katashi ii reflecta personalitatea calma dar serioasa adica pe bune fata ii un Todorok. Katashi este visatoare mai visatoare chiar si de cat Mitashi, ii plac cartile de fantezie si ar vrea sa fie altundeva decat e ar vrea sa scape intro padure (adica fwa te inteleg).
...............................................................................................................................................................
boii inca cativa ochisiori si ajungem la 1k
apropo va pup si multumesc ca ati citit scuzati gramatica repet sunt pe laptop
OwO