Senin Hayatın Benim.

230 13 28
                                    

Yoongi yanıma geldiğinde ne olduğunu anlamaz şekilde kaşlarımı çatmıştım. Elini yavaşca kaşlarımın ortasına yerleştirdi ve yukarı kaldırdı.

Yg: Erken yaşta yaşlanacaksın, zaten tipin bir şeye benzemiyor çatma kaşlarını.

Bu beni gerçekten sinirlendirmişti. Elini sinirle ittim ve kaldırıma oturup derin bir nefes aldım. Ellerimi açıp dua ederken yoongi bana bakıyordu.

yn: Tanrım söyle bana suçum neydi? Neden bu asalak ile aynı yuvaya baş koymak zorundayım. Tanrım yalvarıyorum al beni yanına.

Yoldan geçenler bana malmışım gibi bakarken  yoongiye baktım ve elindeki telefonla beni çektiğini fark ettim. Ona fark ettirmeden sırıttım.

Yn: Bu yoongi varya tam bir gerizekalı v-

diyemeden yoongi yanıma geldi ve eli ile ağzımı kapattı.

Yg: çocuk musun sen? şu saçma hareketlerinden vazgeç.

elini ittim ve dilimi çıkardım.

yn: küçük bir kız çocuğu olduğumu söyleyen sendin.

ayağı kalktım ve yoonginin omuzlarına ellerimi koydum

yn: laflarına dikkat et yoongi..

yg: yn çek ellerini alırım altıma.

küçük bir kahkaha patlattım vekaşlarımı kaldırıp yoongiye baktım. 

yn: bana vuracak mısın?

yg: vuracağımı kim söyledi?

ağzımı açtım fakat sonradan susmanın daha iyi olabileceğini düşünüp dudaklarımı kapattım.

yn: evet nereye gidiyoruz?

yg. sen değil ben gidiyorum:

yn: ne?

yg: aynen öyle.

yoongi beni evin yoluna doğru çevirdi ve sırtımdan itti.

yg: evet küçük kızımızın eve gitme vaktş geldi.

küçük kızı bastırarak söylemişti, bu ne kadar sinirime gitsede derin bir nefes aldım ve dudaklarımı birbirine bastırdım.

yn: her zaman senin istediğin olmaz, bu benim hayatım ne yapacağıma sen karar veremezsin.

yg: bundan sonra senin hayatın benim, şimdi eve git.

ne diyordu bu? sanırım kafayı yemiş, annemle babası evlendi diye kendini abim falan sanıyor her halde. Oysa aramızda iki yaş var sadece?

- yb 5 oy 20 yorum sonra 

sarangahe.

-nur.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 06, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Üvey Abim MYGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin