Cu fiecare zi ce trece concertul e tot mai aproape,mai sunt doar 5 zile pana la marea zi.
La liceu:Sala de muzica
Profa:Buna dimineața copii
Toți:Neața profa
Profa:Astăzi vreau sa facem cuplurile pentru concert.La cupluri vom avea in felul următor:Ioana și Andrei,Sara și Cristi,Monica și Dima,Andrada și Liviu,Anca și Vlad iar ultimul va fii un trio între Janel,Rafael și Dana.Dupa ce terminam cu astea fiecare persoana va avea câte un cântec solo.Este bine așa?
Toți:Da,profa
Profa:Acum vreau sa știu ce va cânta fiecare cuplu in parte.
Ioana și Andrei:Noi vom cânta "My real LOVE"
Monica și Dima:Noi vom cânta "When a men loves a women"
Sara si Cristi:Noi vom cânta"Could I have this kiss forever"
Andrada și Liviu:Noi vom cânta"I belive I can fly"
Anca și Vlad:Noi vom cânta"Only lie"
Janel,Rafael și Dana:Noi vom cânta"Mistakes"
Profa:Foarte bine.Acum ca am stabilit tot mai rămâne doar sa va alegeți fiecare in părere câte o melodie si am cam terminat.Atat am vrut sa facem pe ziua de azi.Ne vedem mâine la ora 09:00 pentru repetiti,bine?
Toți:Bine,profaCu toate astea ziua a trecut foarte repede.Cum v-am zis au mai rămas doar 4 zile suntem cu toți suntem foarte emoționați cred ca va dați seama ca este prima data pe scena pentru noi.
La liceu:
Anca:Hey,Vlad,ma gândeam dacă ai vrea azi sa mergem sa repetam pentru concert?
Vlad:Da,dar ne vedem după ore in parc,e ok?
Anca:Bine
Vlad:Uite chiar as vrea sa mai vorbim dar trebuie sa merg la ore,vorbim după.
Anca:Bine,paDupă ore:
Anca:Deci cu ce vrei sa începem?
Vlad:Hai sa începem cu duet-ul și după vedem ce facem
Anca:Bine.Eu ma gândeam ca poate după mergeam sa mâncam ceva,dacă vrei?