Ender yüzüne düşen sabah güneşine uyandı. Kadın gözlerini açtığında hayallerinin dünyasından çıktı ve büyük bir üzüntüyle ayağa kalkarak gerçek ve kasvetli dünyada güne devam etti. Her zamanki gibi güzel giyindikten sonra aşağı indi.Herkes onu, güzelliğini, asaletini kıskanıyordu. Ve Ender bundan büyük zevk alıyordu. Aşağı indiğinde hayatını karartan kişiye baktı. Ondan tüm ruhuyla, tüm varlığıyla nefret ediyordu. Argun soyadı bu hayatta en çok nefret ettiği şeydi.
Halit: Günaydın aşkım.
E: Halit ,Rüya burada değilken mutlu bir çift gibi davranmamıza gerek yok.
H: Ama ben mutsuz değilim ki, dünyadaki en mutlu insan benim. Beni sevmemen benim suçum değil.
E: Sabahda seninle kavga etmek istemiyorum, bu yüzden gidiyorum.
H: Nerde?
E: Rüya'yı almak için
H: Iyi tamam.
...
Ender kapıyı çaldıktan sonra, kapı kızıl saçlı ve güzel bir kadın tarafından açıldı.
"Hoşgeldin abla."E: Hoş bulduk
(Azra, Ender'in küçük kız kardeşi.)
Sonra mutlu küçük bir kızın sesi duyuldu: Anne.
Ender mutlu bir sesle "kızım" dedi. Ve sonra küçük güzelliğine sarılmak için kollarını açtı.
(Rüya Argun, Ender'in kızı)
E: Kızım nasılsın?
R: Iyim annem.
E: Hadi gel yukarı çıkıp bavulu birlikte hazırlayalım.
R: Hayir anne ben şimdi büyüdüm, 6 yaşındayım. Kendi başımın çaresine bakabilirim.
Azra ve Ender gülerek birbirlerine baktılar.
A: Tabii canim.
R: Tamam.
Ve odasına koştu.
A: Annasinin kızı.
Ender gülümsedi.
A: Hadi gel otur abla.
Kanepeye oturduktan sonra Azra kız kardeşine: "İyi misin abla?"dedi.
E: İyiyim, neden sordun?
A : Abla ikimiz de iyi olmadığını biliyoruz. Benim dışımda herkese yalan söyleyebilirsin. Senin hakkında herşeyi biliyorum. Halit yakınlarında bir gün mutlu olmadığını da biliyorum. Bak Ender, Onunla neden evlendiğini çok iyi biliyorum. Ama şimdi her şey düzeltildi. Bu sahte evliliği bitirmenin zamanı gelmedi mi?
E: Evet biliyorum ama Rüya Halit'i çok seviyor. Başlangıçta 1-2 yıl sonra boşanmayı düşündüm ama Rüya'yı üzemiyorum.
A: Yeter Ender, kendın için düşünmeye başla! 6 yıl önce ailen korumak için hayatından ve aşkından vazgeçtin. Ama şimdi kendini düşünme zamanı. Halit'en korkma.
E: Ondan korkmuyorum ama ya Halt onu keşfederse. Evet o nerede olduğunu bilmiyorum ama en azından hayatta olduğunu biliyorum. Halit çok tehlikelidir, onu öldürebilir.
A: Ender onu hala seviyor musun?
...
Evet bu ilk bölümdü. Umarım beğenirsin. Türk olmadığım için yazımda herhangi bir hata varsa özür dilerim. ❤