ilk karşılaşma

17 2 0
                                    

Bugün benim için çok önemli bir gün iş basvurusuna gidicem size kendimi tanıtmayı unuttum ben   Adel  1   senedir mezun oldum ve hâlâ kendime iş bulamadım.girdiğim her işte en fazla 2 hafta kalıyorum neymiş çok sakarmışım  benim suçummu niye cam ofisler yapıyor lar ki en son girdiğim işte patronum bana sarkıntılık yaptı diye  vazoyu kafasında kırdım  derken karakol da bitti Allah  tan adam benden şikayet çi olmadı da ucuz yırttık  neyse  lafa daldım  gene geç kalıcam   Demir  ler holding de iş başvurusına gidiyorum bugün bu seneki başvuracağım 5inci iş yeri umarım görüşmem iyi  geçer  işe alınırım  hazırlandım evden çıktım otubüse bindim gene araba tıklım tıklım kendimi zor attım dışarı holdinge geldim   üstü mü başımı düzelttim derken tam yürüyordum ayağım burkuldu birden yere düşmeyi beklerken güçlü iki kolun arasında buldum kendimi  esmer uzun boylu yakışıklı bir meteorun kolarında buldum kendimi ben adama baka kalmış ken ,adam bana gülüyordu neye gülüyo şimdi bu üstüme başıma baktım ,saçım başım hep dağılmış ayakabımın topuğu kırılmış ah Adel ah gene sakarlığın tutu dimi böyle bir metorun karşısında adam konuşmaya başladı "Madem bu ayakabılar üzerinde yüriyemiyorsanız ne diye giyiyor sunuz siz kadınlar hep aynısız " ne bu adam bana mı hakaret etti şimdi görür o gününü " bakın beyfendi beni tutmak zorunda değil diniz kalkıp ta benle böyle konuşamaz sınız tamam mı dua edin ki iş görüşmem var yoksa size gününüzü gösterirdim "
Adam  beni öylece orada bırakıp gitti hiç takmadı bile  bense hâlâ arkasından bağırıyor dum, ne yapıcam şimdi ben nasıl iş görüşmesine gidicem bu halde neyse boş ver   Adel hadi tabana kuvvet sen git başvur istiyenin bir yüzü kara vermeyenin iki yüzü kara , gene konuşmaya daldım çantamı ve dosyalarımı yerden aldım . Holdinge girdim vay be içerisi muhteşem bir yer adamlar neler yapıyor lar etrafa bakmayı kesip danışmaya doğru seke seke yürüdüm  " pardon bakarmısınız ben iş başvurusu için gelmiş tim de " kadın kafasını kaldırıp bana baktı  üstünde minicik eteği  göğüslerini  zor kapatan gömleği  ile bana bakıp konuşmaya başladı ağzını yaya yaya  " sizin bu tiple işe alınacağınızı sanmıyoorom"   dedi bana ,ya sabır bugün herhalde uğursuz günümdeyim  sakin olucam sinirlenmiycem  yoksa şimdi bu kaşarı çok tan yolmuştum tekrar sordum "nerde başvuru yapıcam ben hanım efendi " başladı gene konuşmaya  başladı  bu cadı kadın  " 16ıncı kat koridorun sonundaki oda" başvuracağım yeri öğrendim  ,ve ordan uzaklaştım asansörer bindim onaltıncı kata bastım ve beklemeye başladım istediğim kata geldim ve asansörden indim . koridorun sonunda ki odaya gittim kapıyı çaldım ve beklemeye başladım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 22, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

RUH ÖKÜZÜM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin