Някой хора казват, че мечтите се сбъдват. Е, прави са. Преди 2 години започнах да качвам клипчета в тик ток, мечтаех да имам милиони последователи. Работих опорито, всички ми се подиграваха и не вярваха,че ще успея, но ето ме сега. Имам 30млн. последователи в тик ток, 25млн. в инстаграм и не мога да ви опиша колко съм щастлива.
_________________________Здравейте. Името ми е Кенди, на 19 години съм. Преди седмица се преместих в Бока Ратон, Флорида, САЩ, за да уча в университета Линн.
Нанесох се в компуса и очаквам тази седмица да видя коя ще е съквартирантката ми.
Иии да. Общо взето това е за мен.__________________________
Следобед си лежах на леглото и се рових из телефона си. Когато отворих тик ток видях че Тони Лопез(известен тиктокър от Хайп хаус) ме е последвал и е харесал всичките ми видеа. Не можех да повярвам. После отворих инстаграм и видях, че и там е направил същото, но този път ми е писал. И му отговорих:
Тони: Здравей.
Аз: Здрасти.
Тони: Сладка си.
Аз: Благодаря.
Тони: От къде си?
Аз: Ами сега живея във Флорида. Ами ти?
(знаех всичко за него, но не изках да звучи странно, затова не му казах)
Тони: От Калифорния съм, но утре се местя във Флорида.
Аз: Супер. В кой град ще си?
Тони: Забравих името на града, но ще уча в
университета Линн.
Аз: Да бе!?! Аз също ще уча там.
Тони: Яко. Значи ще се виждаме😉
Аз: Мда
Тони: Добре. Чао. Трябва да свърша нещо, но се надявам да се сприятелим.
Аз: Аз също.Оставих телефона на шкафчето до леглото и в този момент едно момиче влезе през вратата. Оказа се новата ми съквартирантка. Казва се Лия, колкото мен е, обича да чете и е от България. Това успях да науча за нея догато си говорехме. Подреди нещата си в нейната част от стаята и си легнахме защо беше станало късно. Разбрахме се на сутринта да се опознаем като отидем заедно на шопинг. Все пак ще сме дълго време заедно.
_________________________
Сутринта станах, но тя още спеше и реших да прочета коментарите под новото ми видео. Повечето бяха: "ОМГ приличаш на Дав Камерън" "Дав това ти ли си? " "Изгубената близначка на Дав Камерън ли си?" и естествено хейтъри "Хората те харесват само защото приличаш на Дав Камерън" и т.н.
А аз дори не знам коя е Дав Камерън, затова отворих гугъл и разбрах всичко за нея. Пуснах си на слушалки една нейна песен и не беше зле. Влязох в Инстаграм и качих снимка, която си направих вчера:Коментарите под нея бяха същите. Не знам какво им става не тези хора. До сега такива коментари бяха по-малко, но днес това са половината от последователите ми. Просто нямам думи......
Лия стана и веднага отиде до тоалетна. Когато се върна я поздравих.
Аз: Добро утро, Лия.
Лия: Добро утро. Извинявай, че преди малко не ти обърнах внимание, но просто докато не се на плискам с вода не смея да говоря с никой. Не знам какви ги дрънкам и мога да обидя някой😂
Аз: Няма проблем.
Лия: Е, къде ще ходим днес?
Аз: Ами мислех си да отидем в мола и после да се разходим из града.
Лия: Съгласна съм. От мола може да купим и декорация за стаята.
Аз: Да тази стая и на мен не ми харесва особено.
Лия: Именно. Сега да се оправяме.Започнахме да се приготвяме, отидох в банята да си метна един бърз душ. След това се гримирах, оправих си косата и се облякох. Лия също беше готова и излязохме. Викнахме си такси и отидохме в мола.
Доста си разказвахме една за друга. Купих си много дрехи ама наистина много, Лия също не пестеше пари. Взехме лед лапички за стаята, голямо огледало(не че това на тоалетката не стига, но просто е хубаво да има и такова за цял ръст). Купихме и още много и най-различни неща. Излязохме от мола с ръце пълни с чанти, затова решихме да ги оставим в общежитието и след това да излезем.
Седнахме на някаква сладкарница, защото не бяхме закусвали и си поръчах кроасан и паста.Лия: Говорихме за всичко освен за любов.
Аз: Ъм.... Да, при мен е странно положението.
Лия: Защо?
Аз: Ами....бисексуална съм и ти си първият човек на когото казвам.
Лия: Уоу.....аз също... ХД
Аз: Наистина ли? От колко време?
Лия: Някъде 3 години. Ами ти?
Аз: Аз от малка усещах, че ме привличат и момичета и момчета.
Лия: За пръв път срещам човек като мен. До сега си мислех, че рядко се срещат. Е поне в България е така.
Аз: Тук е различно. Не се съдим за това какви сме. Подкрепяме се.
Лия: Да. Виждам.Поговорихме си още малко и се прибрахме.
YOU ARE READING
Believe
RomanceКенди е 19 годишно момиче известно в социалните мрежи, което отива да учи в университет. Опитва се да намери истинската любов, но е раздвоена.