mindennek kezdete (prológus)

22 4 0
                                    

előd mondhatni átlagos gyermek volt. amolyan "hypebeast" kölyök, a saját korában persze. voltak barátai, az osztályból minden lány ész nélkül futott utána, népszerű volt, na.
előd azonban egy szörnyű titkot tartogatott magában. ő volt az a srác, aki úgy hordta a swag feliratú pulóvert, hogy tudta a betűk mögötti jelentést. ő volt az, aki a barátaival minden szünetben rituálét tartott az iskola udvarán, hogy kiűzzék egymásból a buziságot. előd családjából erről viszont senki sem tudott, ugyanis ha otthon, a szent turul által védett családi asztalnál szóba került a meleg-téma, a kis előd volt az első, aki fintorogva félbehagyta az étkezést, csak hogy megjegyezhesse, milyen undorító ez a bizonyos dolog. más gyerek ha meglátott egy szivárványt, boldogan mutatta a szüleinek a színes dolgot, mely az eget díszítette, ő azonban ilyenkor a legközelebbi kukát kereste, ugyanis eme égi csoda láttán ő nem boldog lett, hanem kicsiny gyomra görcsbe rándult, és elképesztő késztetést érzett arra, hogy telibe okádja a hozzá legközelebb eső fa tövét.
előd egyébként színötös volt mindenből, azonban év végén mégse lett kitűnő, mert ha őt bárki buzisággal gyanúsította, az illető keményen megfizetett érte.
persze volt neki is egy félelme (már azon kívül, hogy a homoszexualitással kapcsolatos vádak esetleg igazak), ez pedig az volt, hogy a nála felsőbb évesek egyszer lábát keltik előd bélyeggyűjteményének. e szörnyű tragédiát megelőzendő, az imént említett kincset jobban őrizte, mint bármi mást. édesanyja számtalanszor mondta neki, hogy nem kéne egy ilyen fontos dolgot magával vinni az iskolába, de előd nem hallgatott a nőre, így várható módon a tragédia egyszer bekövetkezett.
a gyűjteményt meglovasították.
előd ekkor olyan fájdalmat érzett, mint azelőtt soha. magát okolta, amiért megfosztották attól, ami számára a legfontosabb volt. délután könnyes szemmel várta szüleit, akik amint megtudták, hogy fiuk elvesztette a bélyeggyűjteményét, rosszallóan néztek rá.

előd innentől kezdve tudta, hogy szülei soha nem fogják elfogadni azért, aki ő valójában...

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 21, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

turul, túl a szivárványon//novák előd ff.Where stories live. Discover now