Benim tam 763856645 tane İphone 20 Pro'm olduğunu biliyor muydunuz? Tabi bilmiyodunuz. Neyse. Bugün Hawaiye tatile gidiyoz. Özel pembe jetim sayesinde 1 saate orada oluruz. Uçakta ne giyceimi seçmem lazım. Tmm buldum. Göbeği açık tişort ve çok kısa bi şört. Giyindim ve aynanın karşısında selfi çekmek için aldığım telefonumla foto çekicem. Şimdi instaya koyim. Müq. Off hizmetçi parçası beni çağırıyo. Hıh nasıl unutabilirim bugün jette giyceğim 96865 kıyafetimi seçmediim.
Yarım saat sonunda mal hizmetçi parçası düzeltebildi. Neyse daha jetle gitmemize 2 saat var. Bu süre dışarı çıkıp başkalarına hava atmaya yeter. Salak hizmetçi parçası yanlış ayakkabı koymuş yaa off ben ona altından yapılmış ayakkabımı koy dedim o mal elmas kaplamalı olanını koymuş ve omen tonrem köpek içine sıçmış! Neyse hizmetçi temizler ben de altın ayakkabımı giyiyim de çıkıyım hava atmayı çok seviyom. Dışarı çıkacaktım ama anam dedi ki atakan sana matematik dersi vercek. Ben de hiçbişey anlamadım ve atakan kim dedim. Annem dedi ki o beş ayda 200 kitap okumuş çok zeki çocuk. Ben odama çıktım ve internetten atakanı arattım. Baktım çocuk gözüne kalem çekiyo. Ben de bu çocuğa güzel bi makyaj yapsam mı diye düşündüm. Yaklaşık 10 dk bekledim ve çocuk geldi. Bana sayılardan fln bahsetti. Ben hiçbişey anlamadım. O cbana kelsefe anlattı. Ben yine anlamadım ve çocuğa makyaj yapmaya başladım.
Sonra içeri anam girdi ve jet bekliyo dedi. Benim moralim çok bozuk çünkü bugün kimseye hava atamadım. Neyse. Jete bindik ben de canlı yayın açtım. Jet vloğunu çektim. Bi sır verim mi ben aslında takipçilerimden nefret ediyorum. Neyse sonra mal babam dedi ki bana telefonlarından birini ver benimkini aşağı düşürdüm. Ben de dedim ki mal düşürmeseydin ben vermiyorum telefonumu umrumda bile değilsin benim 0785744884949484 tane selfi çekmem gerek. Sonra çok sıkıldım birine hava atmam gerekiyodu ben de instadan hava attım. Onlar bana göre değil. Ben zengin insanlarla takılırım. Sonra gidip 757588474847 tane kıyafet değiştirdim. Sonunda Hawaiye geldik ve ben alışveriş merkezine gittim süper zengin bebesi süper hareketlerimle insanlara hava attım. Artık çok mutluyum. 74757 tane telefon 645666654 tane kıyafet aldım ve kıyafetlerimin tanesi 1000$ telefonlarımın da tanesi 3.000.000$. Sonra bunların çok az olduğunu gördüm. Sonra alırım dedim ve eve gittim ve tatil vloğumu çekmeye başladım. Gizliden gizliden gava attım ve şuan fena vicdan azabı çekiyorum çünkü pat diye hava atarsam takipçim azalır. Azalırsa da az para gelir ve daha az kıyafet laptop telefon alabilirim.
Görüyosunuz ne kadar zor bi hayatım var ben her gün vicdan azabı çekiyorum.
Akşam yemeği de 47754828469535993$ tuttu ama ben çok süper aşşırı zengin bebesi olduğumdan hiç sorun değil.
Mal babam telefonunu düşürdüğü için bu akşam aşşırı pis kokan yatakta uyuycak. Ben de pirenses yatağımda uyuycam. Hayla çok üzgünüm çünkü atakana hava atmayı unuttum