1.

6 0 0
                                    

"Még van 15 percem az indulásig, szóval gyorsan megvettem a jegyet és felszáltam a vonatra és vártam hogy oda érjünk."

                      13 órával ezelőtt

- Sári, Peti, András, Alexa, Karolina gyertek enni - üvöltött anya, mint minden reggel. És szokásához híven a mai napon is elfelejtett engem hívni.
- Anya..én is jöhetek, vagy csak azok akiket szólítottál? - kiáltottam gúnyosan.
- Emma ne merj velem kötözködni!
- Rebeka a nevem..de mindegy - anya engem valamiért mindig kihagy, bár megértem sokan vagyunk a családban. Pontosabban 6 gyerek és 2 felnőtt. Sári a legidősebb, ő 18 éves. Nálunk van egy olyan "hagyomány" hogy mindenkinek informatikusnak kell mennie. Sári az egyetlen kivétel, mert ő a tényleges gyerekük. A többiek velem együtt örökbe vannak fogadva. Péter ő a "kedvenc" bátyám. Rengeteget társasozunk együtt, nagyon jó fej. Ő 13 évesen került a családhoz. Most 17 éves. Szakács szeretne lenni, de ugye mint mondtam nálunk mindenkinek informatikusnak kell lennie. András a legutálatosabb. egészen 1 éves kora óta a család része. Most 15 éves és természetesen a világ legjobb gimiébe vették fel. Alexa és Karolina ikrek. Mind a ketten 10 éves korukban kerültek ide. 13 évesek lesznek idén, szóval nem olyan régóta érkeztek hozzánk. Amúgy jó fejek, csak kicsit furák. Na és én. A nevem Rebeka 13 éves vagyok és 2 éves korom óta vagyok a család tagja. Míg mindenki mást örökbe fogadtak, engem "örököltek". Anyának az unokaöccse volt az én apám. De meghaltak egy utazásukon. Így kerültem én ide. Velem annyit kivételeznek, hogy kaptam egy telefont és egy zongorát. Viszont engem valamiért gyűlölnek. Szóval valamikor elfeljtenek elvinni az állatkertbe, vagy esetleg nem szólnak valamiről, de persze mindenki más tudja.
- IGYEKEZETEK MÁR! - órdított anya és tudtam, hogy 5 percen belül ott kell lennem. Leültem az asztalhoz és elkezdtem turkálni a zabkásámat.
- Anya..Apa..mondanom kell valamit -
jelentettem ki. Bár nem voltam biztos, hogy ezt akarom, de tudtam, hogy most vagy soha - Zenész akarok lenni.
- Hogy miii? Tessék? Jól értettem?
- Igen apa tökéletesen. Olyan szeretnék lenni, mint Varga Reni.
- Szó sem lehet róla. Ha ennyire elveszi ez az eszedet, akkor a zongorát és a telefont elveszem.
- De ti ezt nem értitek..Mintha..amikor őt hallgatom minden valahogyan más lesz. Nem is értem. Én...én i..
- Szó sem lehet róla és ha ezt Rebi nem hagyod abba komoly következményei lesznek ennek az ügynek.
- Pl. mi?
- Irány a szobádba. Nem is akarlak többé látni - mondta anya, mire én dühöngve bevonultam a szobámba.
Miért nem énekelhetek? Elegem van ebből! Reninek a szülie hogy érteték meg mind ezt. De tényleg..Most egy gimiben tanít zenét és van egy baromi híres zenekara a Lolipop. Szerintem elég találó név. Alternatív popot játszanak és valami eszméletlen királyak. De valahogy nekem még mindig közelebb áll szívemhez a rock. Elvileg a régi szüleim nagyon szerették a metalt. Lehet ebből ragat ez rám.
     Lassan elkezdtem egy bőröndbe bepakolni. Mivel anyáék elvették a telómat, ezért átmentem Sárihoz megnézni az útvonalat.
- Figyu. Megnézhetek valamit a gépen?
- Persze uncsitesó - Válaszolta kedvesen. Mivel alapból unokatesók vagyunk ezért mindig uncsitesózuk egymást. Megnyitottam a Safarit és megkerestem a térképet. Reni Budapesten él én meg Székesfehérváron. Az onnan elég messze van..Egy óra kocsival..de a családban senkinek nincs kocsija. Kéne hívni egy taxit, de azzal meg az a baj, hogy rengeteg pénzbe kerül és a családból, csak egy embernek van pénze. Andrásnak. Rohantam át András szobájába, de sehol senki..Lehet megint megszökött és elment a barátnőjéhez. Ezt kihasználva megfogtam a széfjét és feltörtem, majd kivettem belőle 6000ft. Már csak hívni kéne valahogyan egy taxit. Megint vissza mentem Sárihoz.
- Figyu..egy utolsó kérésem lehetne?
- Persze mond csak.
- Hívhatok egy taxit?
- Hogy elszökj innen? Na már csak az kéne - Mondta és a telefont a hátsó zsebébe süjeztette. Erről ennyit..vagy még sem. Mi lenne, ha gyalogolnék, csak 15 óra séta..na jó az rengeteg idő, de mit csinlájak?! Ohh..és mi lenne, ha vonattal mennék. Mivel Sári kiment a szobából gyorsan megnéztem, hogy mikor jön vonat. Egy jön majd 11:30kor. Most van 10 óra. Akkor még egy kicsit várhatunk vele.
     11 óra van. Gyorsan felkaptam a bőröndömet és elindultam a vonat állomáshoz. Még van 15 percem az indulásig, szóval gyorsan megvettem a jegyet és felszáltam a vonatra és vártam hogy oda érjünk.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 19, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

ElszöktemWhere stories live. Discover now