Artık bir ritüel olarak gerçekleştirdiğim; kayalıkların üzerine oturup, Ay'ın o parlak ışıklarını karanlığa merhametle sunuşunu izlediğim gecelerden biri.
Yorgun ve bitkinim. Yer yüzünde acı çeken kalplere, ruhları bedenlerini terk ettiği andan itibaren arkalarından ağlayacak ve onları sevecek insanlar olmadığından söyledikleri gibi hep buğuludur, buruk bakar gözlerim.Onların masum kalplerine bahşederim tüm göz yaşlarımı.
O kadar dökülürki göz yaşlarım, artık kendi üzüntüm için bile ağlayamayacak hale gelirim bazı zamanlar.
Rahat etsinler diye tüm derlerini ve kederlerini kendi kalbime hapsederim. Bunun için doğmuşum ve bu benim kaderim."Bizim geceyi görmeye başkalarından daha çok ihtiyacımız var."
Hâlâ aklımın en ücra köşesinde özenle sakladığım adamın cümleleri yankılanır her gece. Söylediği gibi, bizim gibilerin kalbini biraz da olsun dindirebilecek tek zaman dilimi gecedir çünkü. Gece'ye merhamet eden Ay bize de sırtını çevirmez asla.
"Gitmeyi denesen bile, gidemiyor. Ölmek isterken bile hâlâ yaşıyorsun.."
Burada yanımda olmamasına rağmen her zamanki gibi kendim için ağlayabileceğim nadir anlar yaratıyor sözleriyle.
"Sonsuz acı içinde gülüyoruz, biliyorsun. Özgürlükten bahsettiğin an onu kaybedersin, biliyorsun. Biliyor musun?"
Bu sözleri sarf ettiği günü çok net hatırlıyorum, oysa ben bir sonraki gün öncesini hatırlamamak için zihnimi yenilerim hep.. Bu dünya üzerinde kalbim parçalanırken varoluşuyla beni rahatlatan tek kişiydi o.
Söylediği gibi: "Biz birbirimizin gece manzarası ve Ay'ıyız."
Şimdi ise ağlıyorum hepimiz için, çünkü insanları kurtarmaya dair tüm inancım sönüyor.
"Ay'ın çocuğu ağlama.. Ay yükseldiğinde senin zamanın gelecek."
RM'in Moonchild şarkısından esinlenerek aklıma gelen bu hikayeye başlama kararı aldım. Açıkçası nasıl başlayacağımı ve ilerleteceğimi şuan bilemesemde akışına bırakıyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐌𝐨𝐨𝐧𝐂𝐡𝐢𝐥𝐝 || 𝑁𝑎𝑚𝐾𝑜𝑜𝑘
Fanfiction"𝗕𝗶𝘇 𝗯𝗶𝗿𝗯𝗶𝗿𝗶𝗺𝗶𝘇𝗶𝗻 𝗴𝗲𝗰𝗲 𝗺𝗮𝗻𝘇𝗮𝗿𝗮𝘀ı 𝘃𝗲 𝗔𝘆'ı𝘆ı𝘇." "𝗔𝘆'ı𝗻 𝗰̧𝗼𝗰𝘂𝗴̆𝘂 𝗮𝗴̆𝗹𝗮𝗺𝗮.. 𝗔𝘆 𝘆𝘂̈𝗸𝘀𝗲𝗹𝗱𝗶𝗴̆𝗶𝗻𝗱𝗲 𝘀𝗲𝗻𝗶𝗻 𝘇𝗮𝗺𝗮𝗻ı𝗻 𝗴𝗲𝗹𝗲𝗰𝗲𝗸." Özgürlükten bahsettiğin an onu kaybedersin, biliyors...