15 ével korábban
Hol is kezdjem ? Talán ott hogy miért érdekel ennyire az űr , mindig is csodáltam hogy milyen szép oda fent de senki sem hitt nekem mikor azt mondtam hogy egyszer biztos hogy fel jutok oda .
És persze minden embernek vannak szülei , nekem is voltak , de minek ? Utáltam engem és mindig vertek ezért is volt az hogy nem mentem be az iskolába mert piszkáltak azért mert még a szüleim is utálnak , egyszóval nem volt könnyű ilyen emberekkel élni és persze még a négy bátyám is utált mert nem lettem olyan mint ök .
Teltek az évek és egyre többet tudtam meg az űr relytéjéröl , miszerint annyi minden nem fedeztünk még fel és vannak olyan részek amik jobb hogy nem lettek , egészen 10 éves koromig csak a könyveket bulytam és nem barátkoztam , migmások nyaralni mentek addig én csak olvastam és olvastam , a szüleim minden nap el mentek otthonról és csak pár orrát voltak otthon ahogy a bátyájim is .
Egyszer arra ébredtem hogy egy csatanásra , fel vettem a papucsomat és ki mentem egy macival a kezemben , mivel a szüleim nem voltak otthon így azt gondoltam hogy miért is ne .... Legfeljebb meg halok és nem kell szenvednem .
Ahogy kimentem úgy a medencéből emelkedett ki egy hatalmas fej , hátra estem és csak néztem hogy hogyan szál ki az a valami és kezd fellém jönni , majd le térdelt ellém és csak nézet engem , ahogy nézzet engem úgy olyan volt mintha belle látott volna a lelkembe , le gördült néhány könnycsepp az arcomrol és vártam a halált hogy mikor lesz vége , majd közelebb hajolt hozzám
- Mary Susan Williams ? Kérdezte a férfi hangján
- i...igen . Nyögtem ki félve .
- én az Autóbontók vezére vagyok , velem kell gyere .
- miért ? Kérdeztem kicsit bátran
- mert te sokat tudsz a világokrol és ez ellönyt jelent neked de nekem is .
- rendben velled megyeke . Álltam fel kihúzza magamat .
- de te kellesz nekü...... Várj akkor el jössz velünk ?
- persze minden jobb mint itt lenni .
- akkor induljunk . Ezzel fel szálltam a kezére és elkezdett menni vallamere , mikor meg láttam egy űrhajót és arra ment fel egyenesen .Ahogy le tett így jött felém néhány robot , le térdelt el hozzám
- ö itt Mary Susan Williams , mostantól velőlünk utazik .
- az én nevem Acélfej , kislány . Verte belle a kezét a padlóba
- én Üstökös vagyok . Nézzet rám egy fekete kocsi alakú robot .
- én Racsni vagyok . Köpte ki a szivarját egy zöld bundi robot .
- én Ürdongo vagyok . Nézzet le rám egy sárga robot , igazság szerint be kell valjam hogy meg leszek itt velük hiszen ugyan olyan űr imádják mint én .Este
Már meg kaptam a Hibernálo-helyemet és szinte mindenki készen áll arra hogy el induljunk egy bolygóra ami 4 milliárd fényévnyire van innen .
Be szálltam a kabinban és vártam míg Optimus oda ér hogy be zárjon engem , de annyira álmos voltam hogy míg vártam rá addig el aludtam így mire oda ért a fönök azt látta hogy el aludtam , be zárta a kamrát és ezzel be álitota hogy mikor ébredtünk fel , és ö is le fagyasztott magát .
Folytatás jön...
YOU ARE READING
Transformers (Egy Igaz Történet )
ActionMindent el mondok arról hogy miért is ülök most egy robotnak a kezébe és nézzük a naple menetét .