3.rész

24 3 1
                                    

Ahogy feküdtem hátul és szipogtam mert nem hagyta Optimus hogy használjam az erömet és ezért olyan fájdalom van most a testemben hogy az már nem élet .

Fel ültem és akkor meg kordult a gyomrom , ekkor egy kicsi kis kar nyújtotta nekem a táskát amiben étel volt , nem vettem el hanem el utasitotam
- enned kell Mary .
- inkább hagy békén 'Dongo . Ezzel vissza feküdtem és vártam hogy mikor érkezünk meg , mert úgy gondolta Optimus hogy sokat voltam az űrben és kellenek emberek hogy ujjra érző lény legyek ezért azt találta ki hogy pár napig Sam-nél fogok lakni és segítek neki meg érteni mindent .

Meg érkeztünk és egyből ki szálltam , 'Dongo át változott és csak nézte engem ahogy megyek be az épületbe , majd meg fogott az ujjával és vissza tartót
- engedj el . Mondtam hátra sem nézve
- remélem tudod hogy a te érdekedbben teszem .
- tudom . Mondtam halkan és ezzel ki kerültem és elkezdtem menni a házhoz , be kopogtam és egy nö nyitot ajtót
- O egek te gyönyörű vagy , te lehetsz Mary , igaz ?
- igen és maga Mrs.Witwiky .
- igen gyere be . Ezzel be invitált és meg mutatta Sam szobáját , ami nagyon fiús külsött adót neki

Sam az ágyán feküdve nézte a TV-t rám nézet és nem csinált semmit , le ültem mellé és csak néztem - szia

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

Sam az ágyán feküdve nézte a TV-t rám nézet és nem csinált semmit , le ültem mellé és csak néztem
- szia . Köszönt nekem a srác
- szia , mi újság ?
- semmi , Mikaela el fog menni .
- hova ? Huztam fel a lábamat
- valami egyetemre megy . Kapcsolta ki a TV-t , fel ált s ezzel az ablakba ült
- figyelj Mary te miért is szeretsz az Autobotókal lenni ?
- nekem nincs semmim így az életemet tettem arra hogy velük leszek . Álltam fel és elkezdtem ki körözni a csizmámat , mire egy görcs jelent meg rajta el keztem rángatni mert ha ez is tönkre megy akkor nem kapok ujj cipöt , így is ezt a cipőt a 042 bolygón vettük így nincs bellöle még egy .

Erre egy kezet vettem észre ami segíteni akart nekem hogy ne szenvedjek , ahogy kötözte ki úgy fel sem nézzet rám csak csinálta ami kell , le vette a lábamról és neki látott a másiknak és ahogy le vette a lábamról úgy végig simitot a lábamon , majd fel ált és le lökött az ágyra és felém hajolt és meg akart csókolni de hasba térdeltem és egyből menekülni keztem elölle mert tudom mire készül .

Fel kaptam a csizmámat és futni keztem mert ha el kap akkor olyan dolgot tesz vellem amit egyedül egy valakinek engednék meg , és az a személy 'Dongo .

Ahogy futotam úgy meg botlottam és nem tudtam fel álni annyira fájt a lábam , már ellötem termet és akkor már nem a saját alakja volt , egy nagyon szívós Álca volt az , el keztem kuszni hátra fellé de el kapta a lábamat és vissza húzott .

16+ jelenet

Le fogta a két kezemet és rá térdelt a lábaimra , ahogy rám nehezedett úgy minden egyes mozdulata fájt .

Ki öltöe a nyelvét és megnyalta a nyakamat mire próbáltam ki szabadulni a szorítása alól de ez annyit ronttot a helyzeten mint ha le öntötam volna vízzel (azaz semmit nem segített) .

Fel csúsztatta a szoknyámat és ekkor kezdődött el az a rész amikor nekem meg feszült a hátam és ellenállni próbáltam de mint említettem ez egy bazi erös robot .

Ahogy emelte fel a pollomat és be akart allén nyúlni úgy szerintem meg láthata a hasam szélén az Álca logót mert le fagyot , én ezt ki használva elkezdtem úgy futni mint a kisnyul (de persze fel kaptam a cipőmet és úgy futotam) .

16+ jelenet vége

Órákkal később

Már nem tudom mennyit futotam mikor ismerős helyre értem , még jobban elkezdtem futni mert ha a hely ismeretek jó és az mindig jó akkor most járhatók azon a helyen ahol találkoztunk Optimus-al .

Ahogy haladtam úgy megláttam hogy ki dőlt egy nagyobb kuka és ért kellet csuszak allata , ami össze zuzta a lábamat de futnom kellet tovább ha meg akarom találni öket .

Ahogy szaladtam úgy fejben már tudtam mi fog történni ha meg látnak engem
- OPTIMUS !!!!!!!!!! Orditotam el magamat mire hangos lépéseket hálotam és ágyú lövés hangokat , ekkor ellém ugrot 'Dongo és harcolni kezdet értem .

Percek később

Ahogy néztem öket hogy jönnek felém úgy valami más volt 'Dongo tekintetében , olyan aggódok érted fajta , le térdelt hozzám
- nem eset bajod ? Söpörte el a hatalmas ujjával a hajamat a szememböl , erre csak közelebb mentem és át ölelte a bumfordi nagy fejét és fáradtan rogytam össze , mire Acélfej elkapott és meg tartotta a fejemet , annyira sokat futotam hogy forog körülöttem a világ , csak annyira volt erőm hogy rá nézzek 'Dongo-ra mert el ájultam .

'Dongo nézete

Túl gyenge ahozz hogy ébren maradjon Mary , valami biztonságos helyre kell vigyük míg fel ébred és ezzel együtt enni tudjon , nem tudom miért de sosem tudta el dönteni hogy melyik oldalon áljon s ez nagyon agyaszto , hiszen mégis csak Megatron lány aki több bolygót is képes volt el pusztítani a kockáért , ezért is védjük annyira Mary-t mert ha a kocka a hatalmába keríti akkor vége a sötét oldalra kerül és onnan még én sem tudom vissza hozzni .

El vettem Acélfej-töl és elkezdtem vinni valamerre mert ezzek mellet nem lehet normálisan piheni .

Le tettem a füre ami álitásom szerint nagyon puha és kényelmes , és én is leültem az alvo Mary mellé s nézztem abogy le megy a nap .

Folytatás jön....

Vous avez atteint le dernier des chapitres publiés.

⏰ Dernière mise à jour : Apr 19, 2021 ⏰

Ajoutez cette histoire à votre Bibliothèque pour être informé des nouveaux chapitres !

Transformers (Egy Igaz Történet )Où les histoires vivent. Découvrez maintenant