Zaba je mirno sedela na lokvanju u mocvari,odjedom je primetila da joj neko dolazi izdaleka ,bio je to njen prijetelj krokodil Kroki.Kroki se osecao tuzno nabacio je par kila viska I to ga je nerviralo.Pozdravio je Zenu srdacnim pozdravom,ona se osmehnula I upitala ga:Na licu je do sada uvek bio osmeh,sta te muci sada prijetelju stari.Kroki joj je ispricao svoju pricu,rekao je da je nabacio par kila viska I da ga Mari ismejava zbog toga,a njemu se Meri posebno svidja I da ne znam sta da radi.Zena je kroz osmeh odgovorila I moj Vlajko je debeo ali meni to ne smeta I dalje mi se svidja,dok je to pricala Zena uhvati muvu u letu I pojede je slasno.U tom trenutku nailazi njihov drug krokodil Dandi sa osmehom na licu ,srecan je jer je upravo imao fiu salatu za dorucak,Kroki se nasmeja na trenutak kada vide osmeh svoga druga.Nakon sto su upoznali Dandija sa situacijom , resili su da pomognu Krokiju da smrsa.Kroki je poceo da trci svako jutro a Zena I Dandi su ga pratili u stopu,Zena se uvek prva umarala I odustajala od dalje vezbe ,Dandi sa druge strane je imao najvise kondicije.Jednog jutra prilikom trcanja uocili su predivan cvet Dandi je predlozio Krokiju da ga ubere za Meri.Kada su zavrsili trening resili su da svrate do kafica koji drzi Merin tata kako bi pronasli meri I dali joj cvet.Pred kaficem ugledali su Meri kako crta divu mocvaru u koju je gledala bila je puna lokvanja I prelepog cveca.Kroki je prisao I dao joj cvet ,ona je to prihvatila odusevljeno I pitala ga zasto su on I njegovi drugari u goloj vodu,majce su im bile skroz mokre.Kroki nije znao sta da odgovori nije hteo da je slaze a sramota ga je bilo da joj kaze istinu.U tom trenutku nailazi Vlajko sa cevapima u ruci I pozdravlja drustvo,Zena je pocrvenela.Vlajko je ponudio cevapima drugare ali Kroki je rekao da je na dijeti I da zeli da smrsa,Meri se nasmejala I rekla da je izleda lepo I da nema potrebe za time,Kroki je pocrveneo.Dosao je Merin I rekao da Meri mora kuci pozdravili su je ona je otisla,Vlajka je takodje zvala mama da mora kuci,otatak druzine je ustanovio da je kasno I da ce nastaviti druzenje sutra ,otisli su svojim kucama.Kroki je imao osmeh na licu ,nije se vise osecao lose zbog Svog stomaka prestao je da trci,i navalio na pitu sa jabukama koju mu je napravila mama.
YOU ARE READING
Krokodil Kroki
Short StoryKratka prica o krokodili Krokiju koji se stidi svog stomaka i njegovim prijeteljima.LJubav u mocvari