"Sonra ne oldu?"
Kız, arkadaşı Heejin'e rüyasını anlatmaya devam etti.
"Bir ahtapotla karşılaştım. Bana aşık olduğunu söyledi. Aslında onu belki ciddiye alabilirdim ama yüzük yerine yosun hediye etmişti. Sonra da korsanlar beni suyun altından tam yine çekeceklerdi ki- AH!"
Hyunjin, kafasına basket topu atan kişye baktığında suratı asıldı. Sinirine hakim olamayarak ayağa kalktı ve topu karşısındaki çocuğun kafasına fırlattı.
Ama oğlan bir çırpıda topu yakalamış ve sırıtmıştı.
"Bilerek yapıyorsun değil mi?!"
"Belki."
Oğlan umursamazca omuz silkerken kız çoktan küplere binmişti.
"Seni varya..."
Kız, elini yumruk yapıp havaya kaldırınca oğlan kızı bileğinden yakalamıştı.
"Ah, çok korktum!"
Youngbok alayla "İki Hyunjin kafa kafaya!" diye bağırınca, kıkırdamalar yükselmiş ve kız daha da sinirlenmişti. Kavga çıkarıp başına dert alacağını bildiği için bileğini kendine çekmiş ve hırçın adımlarla ayaklarını sınıfına yönlendirmişti.
"Hyunjin!"
Heejin, arkadaşının peşinden gelmiş ve saçlarını karıştırmıştı.
"Hadi ama, şaka yapıyorlar. Moralini bozma. Hem bak sana elma getirdim!"
Hyunjin, Heejin'in kendisine uzattığı elmayı aldı ve yıkanmamasını umursamadan koca bir ısırık aldı. Sinirini belli etmek için şapur şupur yemesi, Heejin'in yüzünü buruştırmasını sağlamıştı.
"Onu aynı böyle çiğneyeceğim."
Hyunjin, ateş fışkırtan gözleriyle elmasına baktı ve bir ısırık daha alıp sert sert çiğnemeye başladı.
Heejin ise buna gülmekle yetindi.
__________
Evettt
Bu shipi yazmak istiyordum çünkü istiyorum dkdndkdm
Umarım beğenirsiniz^^
Bu arada hyunjin×hyunjin photoshop yapabilecek kişi varsa lütfen dmden yazsın
🌙Öpüldünüzzz🌙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hyunjin + hyunjin ↪ namesake
Fanfiction"TANRIM, HANGİ HYUNJIN'DEN BAHSEDİYORUZ!" ✴Wattpad üzerinde ki ilk hyunjin×hyunjin ship kitabıdır✴ 『Story by, 🌙 @lycoraline 』 🍕 @juharin 💎 @minmata