0.3

409 38 7
                                    

Kız, sinirle önüne koyulan kitapların sayfalarını çevirdi. Oğlan ise onun bu haline güldü.

"Cidden neden bizi iyi anlaşalım diye hep ortak yapıyorlar anlamıyorum!" diyerek mızmızlanmaya başlayan kız, kitapta istediği bilgiyi bulamayınca oturduğu sandalyeye yayıldı.

"Tanrım, beni kurtar!"

"Eğer burda yapamıyorsan akşam bizim evde buluşabiliriz Hyunjin."

Oğlan sırıtarak konuşunca kız, sırada dikleşmiş ve kusma taklidi yapmıştı. "Ölsem gelmem senin evine. Ayrıca..." oğlanın çapkın sırıtışına baktı. "... tanrı bilir sen ne yaparsın bana."

"Ben playboy değilim Hyunjin, abartma."

"Yakında olursun. Şu haline bak, gördüğün her kıza çapkın çapkın sırıtıyorsun." kız iğrenmiş derecede suratı buruşuk halde konuşunca oğlan sırıtmasını soldurmuş ve kırgın gözlerle masaya bakmıştı.

"Ben yanlızca sevdiğim kişilere sırıtıyorum." diye kendi kendine murıldanmıştı.

"Ne?"

"Hiç."

Oğlan omuz silkti ve önündeki kalemle oynamaya başladı. Kız ise onun bu haline bir anlam kazandıramayınca sayfaları "of" layarak çevirmeye devam etmişti.

"Sen neden yardım etmiyorsun!"

"Çünkü bu senin görevin, ben posterleri hazırlayacağım."

Oğlan gıcık bir şekilde konuşurken kız, önündeki kitabı çocuğun suratına fırlatmamak için zor duruyordu.

"Senden nefret ediyorum."

Kız tiksinircesine konuşurken oğlan yan bir şekilde gülümsemişti.

"Pek emin olma."

hyunjin + hyunjin ↪ namesakeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin