Ne privim de câteva secunde buna dar niciunul nu scoate un sunet. Pare foarte tulburat și gânditor, iar cearcănele de sub ochi ce observa considerabil.
Ja:Șefu,noi mergeam sa cumpărăm câteva chestii pt cățel, vrei sa vii? il înghiontesc cu cotul iar acesta se uita urat la mine.
As: Mi-ar prinde bine o plimbare.pufnesc pentru ca nu vrea sa treacă direct la subiect, dar ma urc in mașina.
După un drum foarte sufocant cu mașina, in care băieții mai vorbeau despre treburilele lor, iar Asher se tot uita in oglinda la mine, am ajuns la pet shop.
Eu:Câte jucării interesante, cum o sa pot sa ma decid.spun entuziasmata fiindcă nu știam ca este atât de distractiv la pet shop.
As:Nu te decide, ia-le pe toate.ma uit la el socata, iar apoi trec la fata mea de nu te mai baga in seama cu mine.
Nici măcar nu știu de ce a venit cu noi dacă nu are de gând sa vorbească despre ce trebuie și mai exact despre relația noastră.
Ja:Nu ii lua jucării care fac zgomot o sa ma zăpăcească de cap.ma strâmb jucăuș la el și aleg trei jucării de pe raft. Ma duc sa intreb de baie.
Fac ochii cât cepele și aman momentul când o sa trebuiască sa dau ochii cu Asher.Ma întorc puțin robotic și observ ca nici măcar nu ma privea. Era atent la un pătuț pentru Damon.
As:Eu zic ca este destul de confortabil pentru el, tu ce zici?
Eu:Eu zic ca o sa explodez in curând și o sa îți dau cu ceva in cap.respir încercând sa ma calmez in timp ce el doar ma privește pierdut. Nu te mai uita așa la mine, nu trebuia sa vii, nu trebuia sa ma bag in cacatul asta și nici nu trebuia sa te fi cunoscut.lacrimile isi fac deja apariția, iar vocea mea ridicată a atras mai mult de jumătate de magazin.
Las jucăriile pe un raft și ies val vârtej. Super, acum trebuie sa imi comand și un taxi, iar Damon nu sta locului deloc. Dau sa imi culeg telefonul din geanta iar când îl prind cățelul ii da una și pică pe jos, spârgându-se.
Eu:Măcar tu puteai sa stai liniștit astăzi. Nu te am de mult și numai Belele imi faci.
In urma mea se aude Clopoțelul de la magazin, iar apoi apare Asher lângă mine.
As:Nu e nimic, o sa îți iau altul.spune ridicându-mi telefonul de jos.
Eu:Nu am nevoie sa imi iei nimic.Am nevoie doar sa vorbești cu mine.ma uit trista spre el.
As: Sky, tot timpul vorbim.Dar sunt unele lucruri pe care nu trebuie sa le știi.
Eu: Știi, tatăl meu imi spunea uneori ca cea mai buna dovada a dragostei este încrederea. Eu nu văd unde este încrederea ta in mine.De ce te ascunzi?
As:Skyler am mai multă încredere in tine decât in oricine altcineva. Dar lucrurile pe care ți le ascund știu ca te vor face sa suferi. Iar eu te iubesc prea mult pentru a face asta.se apropie sa ma atingă, dar ma dau in pas mai in spate.
Eu:Asta e și problema, nu sunt o păpușa din porțelan. Pot sa decid singura pentru mine cum am făcut și pana sa te cunosc pe tine.Daca vrei sa mai continuam, trebuie sa imi oferi mai multă încredere, fiindcă nu o sa depind de tine toată viața.
As:Cum adică dacă vreau sa mai continuam,Skyler. Te iubesc cum nu am iubit pe nimeni niciodată.
Eu: Ți-am spus Asher, câteodată nu ajunge doar sa iubești. O relație este alcătuită din mai multe lucruri.
Ja:Sky ce s-a întâmplat?il privesc pentru ultima data pe Asher și imi întorc capul spre fratele meu care tocmai ieșea din magazin.
Eu:Vreau sa merg acasă, acum.spun incet plecând spre mașina.
In mașina Jack nu mai spune nimic și ma bucura asta, fiindcă după discuția cu Asher nu mai aveam energie și de alta.
Îl las pe el sa ii așeze lucrurile lui Damon,iar eu urc in camera mea inchizandu-mi usa. Privesc pierdută prin oglinda de la baie, iar ochii mi se umplu de lacrimi.
Știam ca viața ma urăște, încă de când mama a plecat. Dar după zilele astea cu Asher am zis ca poate ma înșel, poate am revenit la normal,ca totul se va îndreptate și ca nu voi mai suferii. Era normal ca relația noastră sa nu fie doar roz, dar speram ca nu din cauza încrederii se va ajunge la neînțelegeri. Părinții mei s-au despărțit tot din cauza asta, iar acum eu cu Asher suferim de același diagnostic se pare. Normal ca tot tata imi spunea asta, imi spunea ca el cu mama nu s-au putut trata, astfel ca a murit dragostea dintre ei.
Eu:Numai minciuni,nu o sa fiu ca tine și mama ma auzi. Refuz sa renunț, fiindcă asta ai făcut tu, ai renunțat, ai renunțat si nu ți-a pasat și de mine.Numai din vina ta.cad in fund lângă cada și încep sa plâng.
Ja:Sky, ești in camera?Dechide, vreau ss vorbim.il aud pe Jack, dar nu mai am putere sa ma ridic.
Viața mi-a dat din nou un pumn in fata ca sa ma trezesc. Și sa imi dau seama ca nu mai trebuie sa am încredere in nimeni.
Ja: Sky o sa sparg usa.nu îl las sa mai facă ceva ca imi șterg repede lacrimile și deschid usa larg.
Eu:Haide Jack, e timpul sa mai fac unele modificări
CITEȘTI
Dark destiny
Teen FictionDupă moartea groaznica a tatălui sau, Skyler este nevoită sa locuiască cu mama sa. Totul este înfiorător pentru adolescenta, urmează sa între la un liceu nou, sa cunoască oameni noi și sa își cunoască noul frate vitreg. Însă, in viata sa, apar doua...