𝐃𝐚𝐫𝐤 𝐚𝐜𝐚𝐝𝐞𝐦𝐢𝐚 𝗂𝗌 𝖺𝗇 𝖺𝖾𝗌𝗍𝗁𝖾𝗍𝗂𝖼 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝗋𝖾𝗏𝗈𝗅𝗏𝖾𝗌 𝖺𝗋𝗈𝗎𝗇𝖽 𝖼𝗅𝖺𝗌𝗌𝗂𝖼 𝗅𝗂𝗍𝖾𝗋𝖺𝗍𝗎𝗋𝖾, 𝗍𝗁𝖾 𝗉𝗎𝗋𝗌𝗎𝗂𝗍 𝗈𝖿 𝗌𝖾𝗅𝖿𝖽𝗂𝗌𝖼𝗈𝗏𝖾𝗋𝗒, 𝖺𝗇𝖽 𝗍𝗁𝖾 𝗀𝖾𝗇𝖾𝗋𝖺𝗅 𝗉𝖺𝗌𝗌𝗂𝗈𝗇 𝖿𝗈𝗋 𝗄𝗇𝗈𝗐𝗅𝖾𝖽𝗀𝖾 𝖺𝗇𝖽 𝗅𝖾𝖺𝗋𝗇𝗂𝗇𝗀. 𝖨𝗍 𝗂𝗌 𝗈𝗇𝖾 𝗈𝗎𝗍 𝗈𝖿 𝗌𝖾𝗏𝖾𝗋𝖺𝗅 𝗏𝖺𝗋𝗂𝖺𝗍𝗂𝗈𝗇𝗌, 𝖾𝖺𝖼𝗁 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝗍𝗁𝖾𝗂𝗋 𝗈𝗐𝗇 𝗎𝗇𝗂𝗊𝗎𝖾 𝗁𝗂𝗌𝗍𝗈𝗋𝗂𝖼𝖺𝗅 𝖿𝗈𝖼𝗎𝗌. 𝖣𝖺𝗋𝗄 𝖺𝖼𝖺𝖽𝖾𝗆𝗂𝖺 𝗏𝗂𝗌𝗎𝖺𝗅𝗅𝗒 𝗌𝗍𝖾𝗆𝗌 𝖿𝗋𝗈𝗆 𝖾𝗎𝗋𝗈𝗉𝖾𝖺𝗇 𝖼𝗎𝗅𝗍𝗎𝗋𝖾𝗌, 𝖺𝗌 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝗂𝗍𝗌 𝗆𝗈𝗌𝗍 𝗐𝖾𝗅𝗅 𝗄𝗇𝗈𝗐𝗇 𝗏𝖺𝗋𝗂𝖺𝗍𝗂𝗈𝗇𝗌.
𝐍𝐨𝐭𝐞
𝗶. 𝖶𝗁𝗂𝗅𝖾 𝗍𝗁𝗂𝗌 𝖺𝖾𝗌𝗍𝗁𝖾𝗍𝗂𝖼 𝗂𝗌 𝗇𝗈𝗍 𝗂𝗇𝗁𝖾𝗋𝖾𝗇𝗍𝗅𝗒 𝗇𝖾𝗀𝖺𝗍𝗂𝗏𝖾, 𝗂𝗍 𝗁𝖺𝗌 𝖼𝗈𝗆𝖾 𝗎𝗇𝖽𝖾𝗋 𝗌𝖼𝗋𝗎𝗍𝗂𝗇𝗒 𝖺𝗌 𝗈𝖿 𝗅𝖺𝗍𝖾 𝖽𝗎𝖾 𝗍𝗈 𝗂𝗍𝗌 𝗌𝖾𝖾𝗆𝗂𝗇𝗀 𝖾𝗇𝖼𝗈𝗎𝗋𝖺𝗀𝖾𝗆𝖾𝗇𝗍 𝗈𝖿 𝖼𝗅𝖺𝗌𝗌𝗂𝗌𝗍/𝖾𝗅𝗂𝗍𝗂𝗌𝗍 𝖺𝗍𝗍𝗂𝗍𝗎𝖽𝖾𝗌 (𝗆𝖾𝗇𝗂𝖺𝗅 𝗐𝗈𝗋𝗄 𝖻𝖾𝗂𝗇𝗀 '𝗂𝗇𝖿𝖾𝗋𝗂𝗈𝗋' 𝗍𝗈 𝗆𝖾𝗇𝗍𝖺𝗅 𝗐𝗈𝗋𝗄) 𝖺𝗇𝖽 𝗎𝗇𝗁𝖾𝖺𝗅𝗍𝗁𝗒 𝖻𝖾𝗁𝖺𝗏𝗂𝗈𝗋 (𝗌𝖺𝖼𝗋𝗂𝖼𝗂𝖿𝗂𝗇𝗀 𝗌𝗅𝖾𝖾𝗉, 𝗋𝖾𝗅𝖺𝗍𝗂𝗈𝗇𝗌𝗁𝗂𝗉𝗌, 𝗆𝖾𝗇𝗍𝖺𝗅 𝗁𝖾𝖺𝗅𝗍𝗁, 𝖺𝗇𝖽 𝗁𝗒𝗀𝗂𝖾𝗇𝖾 𝖿𝗈𝗋 𝗌𝗍𝗎𝖽𝗒). 𝖨𝖿 𝗒𝗈𝗎 𝖺𝗋𝖾 𝗂𝗇𝗍𝗋𝖾𝗌𝗍𝖾𝖽 𝗂𝗇 𝗍𝗁𝗂𝗌 𝖺𝖾𝗌𝗍𝗁𝖾𝗍𝗂𝖼, 𝗉𝗅𝖾𝖺𝗌𝖾 𝖻𝖾 𝗌𝗎𝗋𝖾 𝗍𝗈 𝖾𝗆𝖻𝗋𝖺𝖼𝖾 𝗍𝗁𝖾 𝗉𝗈𝗌𝗂𝗍𝗂𝗏𝖾 𝖺𝗌𝗉𝖾𝖼𝗍𝗌 𝖺𝗇𝖽 𝗋𝖾𝗀𝗎𝗅𝖺𝗍𝖾 𝗍𝗁𝖾 𝗈𝗇𝖾𝗌 𝗐𝗁𝗂𝖼𝗁 𝖼𝖺𝗇 𝖻𝖾 𝗏𝖾𝗋𝗒 𝖾𝖺𝗌𝗂𝗅𝗒 𝗍𝗐𝗂𝗌𝗍𝖾𝖽 𝗂𝗇𝗍𝗈 𝗇𝖾𝗀𝖺𝗍𝗂𝗏𝖾 𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀𝗌.
𝗶𝗶. 𝖶𝗁𝗂𝗅𝖾 𝗍𝗁𝖾 𝖺𝖾𝗌𝗍𝗁𝖾𝗍𝗂𝖼 𝗅𝖾𝗇𝖽𝗌 𝗂𝗍 𝗌𝖾𝗅𝖿 𝗍𝗈 𝖻𝖾𝗂𝗇𝗀 𝖾𝗑𝗍𝗋𝖾𝗆𝗅𝗒 𝖤𝗎𝗋𝗈𝖼𝖾𝗇𝗍𝗋𝗂𝖼, 𝗅𝖾𝗍 𝗂𝗍 𝖻𝖾 𝗄𝗇𝗈𝗐𝗇 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝖾𝗏𝖾𝗋𝗒 𝖼𝗎𝗅𝗍𝗎𝗋𝖾 𝗂𝗌 𝗐𝖾𝗅𝖼𝗈𝗆𝖾 𝖺𝗇𝖽 𝗒𝗈𝗎 𝖺𝗋𝖾 𝖾𝗇𝖼𝗈𝗎𝗋𝖺𝗀𝖾𝖽 𝗍𝗈 𝖿𝗂𝗇𝖽 𝗐𝖺𝗒𝗌 𝗍𝗈 𝖻𝗅𝖾𝗇𝖽 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝗁𝖾𝗋𝗂𝗍𝖺𝗀𝖾 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝗍𝗁𝗂𝗌 𝖺𝖾𝗌𝗍𝗁𝖾𝗍𝗂𝖼. 𝖣𝗈 𝗇𝗈𝗍 𝖿𝖾𝖾𝗅 𝖺𝗌 𝗂𝖿 𝗒𝗈𝗎 𝖺𝗋𝖾 𝗇𝗈𝗍 𝖽𝖺𝗋𝗄 𝖺𝖼𝖺𝖽𝖾𝗆𝗂𝖺 𝖾𝗇𝗈𝗎𝗀𝗁 𝖻𝖾𝖼𝖺𝗎𝗌𝖾 𝗈𝖿 𝗐𝗁𝖾𝗋𝖾 𝗒𝗈𝗎 𝖺𝗋𝖾 𝖿𝗋𝗈𝗆.
𝗶𝗶𝗶. 𝖳𝗁𝖾 𝗌𝗍𝗒𝗅𝖾 𝗀𝗎𝗂𝖽𝖾 𝗂𝗌 𝖿𝗂𝗋𝗌𝗍 𝖺𝗇𝖽 𝖿𝗈𝗋𝖾𝗆𝗈𝗌𝗍 𝖺 𝗀𝗎𝗂𝖽𝖾, 𝗇𝗈𝗍 𝖺 𝗎𝗇𝗂𝖿𝗈𝗋𝗆. 𝖨𝗍 𝗂𝗌 𝗆𝖾𝗇𝗍 𝗍𝗈 𝗂𝗇𝗌𝗉𝗂𝗋𝖾, 𝗇𝗈𝗍 𝗁𝗈𝗅𝖽 𝗒𝗈𝗎 𝖻𝖺𝖼𝗄. 𝖸𝗈𝗎 𝗌𝗁𝗈𝗎𝗅𝖽 𝗇𝗈𝗍 𝖿𝖾𝖾𝗅 𝗂𝗇𝖺𝖽𝖾𝗊𝗎𝖺𝗍𝖾 𝗂𝖿 𝗒𝗈𝗎 𝖼𝖺𝗇𝗇𝗈𝗍 𝗐𝖾𝖺𝗋 𝖾𝗏𝖾𝗋𝗒𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀 𝖿𝖾𝖺𝗍𝗎𝗋𝖾𝖽 𝗈𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝗅𝗂𝗌𝗍, 𝗍𝗁𝗈𝗌𝖾 𝖺𝗋𝖾 𝗆𝖾𝗋𝖾 𝗌𝗎𝗀𝗀𝖾𝗌𝗍𝗂𝗈𝗇𝗌 𝖺𝗇𝖽 𝗐𝗁𝖺𝗍 𝗒𝗈𝗎 𝗐𝖾𝖺𝗋 𝗂𝗌 𝗎𝗉 𝗍𝗈 𝗒𝗈𝗎.
𝗶𝘃. 𝖳𝗁𝖾𝗋𝖾 𝗂𝗌 𝗇𝗈 𝗉𝗅𝖺𝖼𝖾 𝖿𝗈𝗋 𝗌𝗁𝖺𝗆𝗂𝗇𝗀 𝗈𝗋 𝖻𝗎𝗅𝗅𝗒𝗂𝗇𝗀 𝗐𝗂𝗍𝗁𝗂𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝖼𝗈𝗆𝗆𝗎𝗇𝗂𝗍𝗒. 𝖡𝖾 𝗂𝗍 𝗋𝖺𝖼𝗂𝗌𝗆, 𝗌𝗈𝖼𝗂𝖺𝗅 𝗌𝗍𝖺𝗍𝗎𝗌, 𝗁𝗈𝗆𝗈𝗉𝗁𝗈𝖻𝗂𝖺, 𝖾𝖽𝗎𝖼𝖺𝗍𝗂𝗈𝗇, 𝖺𝖻𝗂𝗅𝗂𝗍𝗒 𝗈𝗋 𝖻𝗈𝖽𝗒 𝗌𝗁𝖺𝗆𝗂𝗇𝗀, 𝖾𝗍𝖼. 𝗂𝗍 𝗂𝗌 𝗻𝗼𝘁 𝘄𝗲𝗹𝗰𝗼𝗺𝗲.
YOU ARE READING
𝐝𝐚𝐫𝐤 𝐚𝐜𝐚𝐝𝐞𝐦𝐢𝐚 𝐠𝐮𝐢𝐝𝐞
Random𝗍𝗁𝗂𝗌 𝗂𝗌 𝗇𝗈𝗍 𝗋𝖾𝖺𝗅𝗅𝗒 𝖺 𝗀𝗎𝗂𝖽𝖾, 𝖨 𝗃𝗎𝗌𝗍 𝗐𝖺𝗇𝗍 𝗍𝗈 𝗌𝗁𝖺𝗋𝖾 𝗂𝗇𝖿𝗈𝗋𝗆𝖺𝗍𝗂𝗈𝗇 𝖺𝗇𝖽 𝗍𝗂𝗉s 𝖺𝗋𝗈𝗎𝗇𝖽 𝖽𝖺𝗋𝗄 𝖺𝖼𝖺𝖽𝖾𝗆𝗂𝖺