Prolog

657 11 0
                                    

David (37)
Kardiochirurg žije v Londýně. Má 2 denní dceru Marušku, kterou pojmenoval po jediné osobě, kterou kdy miloval........jeho žena umřela. Přemýšlí o tom že se vrátí do Rubavy a nemá k tomu jen jeden důvod, ale hned 4.

Mery (36)
Zdravotní sestra. Pracuje v Rubavě na urgentu. Sotva se vzpamatovala z rozchodu s její osudovou láskou. Teď je zasnoubená s Michalem Tomáškem, který má dceru Markétu. Pořád ale pochybuje o tom jestli se rozhodla správně, když Michalovi řekla ano.

Markéta (15)
Je to dcera Michala Tomáška. Její matka je po smrti a teď se o ní stará její otec a jeho snoubenka. Markét má Mery moc ráda, ale občas pochybuje o tom jestli její táta má rád Mery.

Kid(13)
Žil v Německu, ale po tom co zavřeli za nelegální činnosti jeho bráchu,  jel zpět do Rubavy, aby našel pomoc u Mery a Davida.

Maruška (miminko)
Maruška je malé miminko její matka je mrtvá a tak žije pouze ze svým tátou. Má ale i skvělou babičku Hanku, Davidovu tchýni 😂.

Hanka (59)
Je to učitelka v důchodu, která má velice zvláštní smysl pro humor díky kterému se často ocitne v humorných situacích. Vyrostla v Čechách, ale po smrti jejího manžela se společně s dcerou Janou odstěhovali do Anglie. Smrt dcery nese velmi těžce, ale i tak se rozhodne pro životní krok.

Michal (38)
Snoubenec Mery a otec Markéty. Je to moudrý a inteligentní traumatolog, ale bohužel se zaplete do něčeho, z čeho už se horko těžko dostane...........a to ho trošku změní.

____________________________________
Každý den vydám minimálně jednu část zatím mám předepsaných asi 10 ale myslím že povídka bude mít asi něco okolo 40 ale uvidíme 😏🤩

všechno zlé je k něčemu dobré 🤫💕😂🙂Kde žijí příběhy. Začni objevovat