Oslava🌞

156 8 1
                                    

David ráno vstal první, oblékl se, napsal Mery cedulku, že jel za Kidem a ještě před čtvrt na osm už byl u Kida.
Kid už byl vzhůru, a dělal něco na mobilu, David šel hned za ním a strávili skoro dvě hodiny povídáním, což bylo velice nezvyklé, že by je Kidova nehoda víc sblížila?

Mery vstala něco po 7, Maky si v kuchyni chystala snídani, a Maruška si spokojeně vychrupovala v postýlce.
"Dobré ráno„ zívla Mery.
"Dobré, jseš nějaká unavená, jste s taťkou včera nějak moc dováděli„ smála se Maky, tak nahlas, div nevzbudila Marušku.
Mery se málem udusila vodou, strašně se rozkuckala, což přišlo Maky taky vtipné, a začala se smát ještě víc.
"Tys nás slyšela?„ zeptala se Mery.
"Jo, ani sluchátka nepomohli.....a slyšela jsem i to o čem jste se bavili předtím„ podívala se podezřívavě Maky na Mery.
"Promiň, my se příště trošku to sklidíme„ zastyděla se Mery a začala si chystat kafe.
"A to o tom dalším dítěti jste mysleli vážně, ty to chceš fakt zkusit??„ přistoupila Maky blíž k Mery.
"Jo....., Mám vás všechny moc ráda, ale tohle by prostě bylo jen moje dítě chápeš...ty jsi na to ještě moc malá, ale moc dobře víš, že já asi nikdy své vlastní dítě mít nebudu a za zkoušku člověk nic nedá„ napila se Mery teplé kávy.
"To ne, a David je lepší jak táta, a David je taky mnohem lepší táta....jak Michal„ zamotala se do toho trochu Maky, ale Mery ji pochopila, a objala jí.
"Mám tě moc ráda mami, a moc ti to přeju„ usmála se na ní Maky.
"Víš že já tebe taky, a moc ti děkuji„ oplatila ji úsměv Mery a běžela za Maruškou, která zrovna začala brečet.

Mezitím u Davida a Kida
"Tati, já bych ti chtěl popřát k narozeninám, dárek mám pro tebe sice doma, takže snad ti nevadí když ti ho dám potom, ale jinak ti přeju všechno nejlepší a hlavně hodně zdraví, mám tě moc rád, bez tebe bych tu už asi nebyl. Zachránil si mi život už tolikrát, jsi můj hrdina„ objal ho Kid, ale opatrně, aby mu nepopraskaly stehy.
"Já tě mám taky to no rád, ty kluků ušatá, děláš mi ze života menší nudu„ pousmál se na něj David.
"No, to já umím skvěle, jak dlouho tu ještě budeš??„
"Jak dlouho budeš chtít, Mery mi chytá nějaký překvápko, Roman mi přinese dárek až půjde na službu, což je za hodinu, a Mery říkala ať jsem doma do oběda a je kolik? 9. Tak si něco pustíme ne„ pousmál se David a lehl si vedle Kida na postel.
Kid začal přepínat kanály a pustili si na chvíli box. Byl to sice záznam, ale oba je na hodnou dobu zabavil.

Mery mezitím odvezla Maky do školy a začala chystat překvapení pro Davida, zavěsila nějaké balónky, vyzvedla dort, a uvařila oběd.
Pak už jen čekala než David dorazí, a pro zkrácení času si hrála s Maruškou.

Mery se těšila až David přijde, měla pro něj totiž jedno překvapení, z kterého věděla, že bude nadšený, a taky věděla že ho to dost překvapí, byla si totiž stoprocentně jistá, že David takový dárek nečeká...

Přesně ve 12 David odemkl dveře a vpadl dovnitř.
"Ahoj,, dal Mery pusu, a i Marušce na čelo, aby ji to nebylo líto.
"Ahoj, jak se má Kid?„ usmála se na něj Mery.
"Myslím, že si užívá týden bez školy, ta rána ho prý neboli a byl moc rád že jsem přišel, slíbil jsem mu že zítra, jak budu mít službu, tak že přijdu o hodinu dřív a budu u něj„ povídal David Mery novinky, zatímco se zouval a svlékal si bundu.
"Tak to je fajn, dáme si oběd? Ať pak můžeme dát Marušku spát a oslavit pořádně ty tvoje narozky, ne?„
"Určitě„ usadil se David s Mery ke stolu.

Hned jak dojedli, tak dali Marušce Sunar, a pak ji dali spinkat.
Mery s Davidem naskládalo špinavé nádobí do myčky, a pak se Mery na chvíli vypařila.
Šla pro dárky. Za nedlouho přišla se dvěma dárkovýma taškama a jednou černou krabici.
"Hodně štěstí zdraví, hodně štěstí zdraví.... zpívala potichu, aby nevzbudila Marušku.
Mery Davidovi přichystala dort a nandala na něj svíčky... David je všechny sfoukl a samozřejmě nezapomněl ani na přání.
" Přeju si.....„ zbytek věcí si řekl jen v duchu, protože všichni ví, že přání se plní jen pokud je někomu neprozradíte.

A pak přišel čas na dárky.
________________________________
Nová část je na světě, naschvál jsem ji takhle rozdělila, aby to pro vás byli zajímavější.❤️🌺
Co myslíte, že David dostane, co má pro něj Mery za překvapení a co bylo Davidovo přání???? Pište do komentářů

všechno zlé je k něčemu dobré 🤫💕😂🙂Kde žijí příběhy. Začni objevovat