PROLOGUE

105 6 10
                                    

Gureum's POV -

woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof
woof. :(((

woof woof woof woof, woof woof woof woof woof woof woof woof!!
woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof. woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof, woof woof woof woof woof.

woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof, woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof.

"woof woof woof?"

"woof!!"

woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof-

"grrrr aurf aurff 😡😡"

"w-woof?"

"AURF AURF AURF AURFFF GRRRRR"

woof woof woof woof woof woof woof woof, woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof.

woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof,woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof. woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof?? woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof.

woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof, woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof.

woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof 😡😡😡 woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof.
woof woof woof woof woof woof 😭

woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof, woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof.

woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof. 🐶🐶 woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof.
"woof woof woof woof woof?" "woof woof woof woof woof woof."
woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof....

woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof.

woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof.

"woof?" woof woof woof woof "woof woof 😡😡" woof woof woof woof woof woof woof woof.

"woof..."

"woof woof woof woof"

Puppy Love | Gureum X KongsamWhere stories live. Discover now