Allt en kvinna borde veta om onanera tillsammans

112 0 0
                                    

onanera tillsammans är en av de hetaste plus mest intima sexuella handlingarna. Det kan göras i vilket sammanhang som helst: snabbt, gradvis, inderligt, bredvid varandra, tvärs över rummet från varandra, över hela världen från varandra. Det finns inga begränsningar för vad du kan göra medan du och din partner ömsesidigt glädjer er.

kvinna onanerar är roligt plus har massor av hälsofördelar och du behöver inte bara göra det ensam. Du bör ansluta din partner i den här vårdda akten. Behöver du något övertygande för att ta upp ämnet? Här är fem fördelar med tillsammans onani.

Lär dig vad din partner älskar

Allas kropp fungerar på ett annat sätt och det som tände på din sista partner kommer inte i huvudsak att slå på din nuvarande. Visst, grunderna är jämförbara, men för att verkligen blåsa sinnet måste du lära dig vad som tänder dem - var de ska strejka, var de ska röra, var de tyst ska smeka.

Kommunikation under sex är oerhört nödvändigt, men att se någon nöje sig själva är den definitiva inlärningsupplevelsen. Trodde hon gillade clit action? Hon kan slösa hela tiden utan rak stimulans. Trodde han gillade det snabbt och grovt? Han kan fokusera på långa, långsamma slag.

Det här är den perfekta tiden att visa din partner vad du älskar. Du får lära av varandra på det mest intima sättet. Ta denna innovativa information och använd den till din fördel nästa gång du trivs varandra.

Ha en dubbel-quickie

Ibland gör du dig redo för ett tillfälle och handlingen att se varandra pröva kläder stiger tills du upptäcker dig själv halvnaken på sängen. Om detta händer precis innan du ska lämna, kan det vara irriterande att bestämma mellan att vara otåligt sent och att bli irriterad sexuellt hela natten.

Det är inte den enklaste prestationen att kamma när du rusar, eftersom du inte har tid att bli underbar uppvärmd, leka och göra varandra orgasm. Du vet vad som fungerar bäst för dig och din partner vet vad som fungerar bäst för dem.

Låt dig inte vakla för att använda sexleksaker om det är det som fungerar för dig. Tillsammans kan du koordinera dina egna orgasmer plus fortfarande vara i tid för festen.

Sätt på din voyeurism

Föreställ dig nu att du istället för att titta på någon du inte känner, tittar på din partner. Du tittar på dem och de tittar på dig - energin är flyktig. Du får höra deras stön, observera deras ryckningar och se dem toppa.

Beroende på vilken typ av voyeur du är, kan du stirra på dem från långt borta eller på nära håll. Det är helt upp till dig, men om du tittar på solo-handlingar som ska utföras kommer du att älska detta.

Bli närmare som ett par

Ofta döljs onani från partner. Vi gör alla, men av någon anledning vill vi inte prata om det eller bekänna det. Att låta din partner titta på dig kan vara ett stort steg i ditt förhållande - du låter dem in på ditt hemland

Inte alla startar nöjda och visar sin partner hur de trivs. Tillsammans bygger onani tro; det handlar om icke-verbal kommunikation. https://www.onanerar.com

Allt en kvinna borde veta om onanera tillsammansWhere stories live. Discover now