Selam herkese!Şimdi bu platformda aşk yaşayan(!) insanlardan konuşmak istiyorum. Yaş ortalaması küçük bir uygulama. Bunu küçümsemek için söylemiyorum hemen linçlemeyin. Bu yüzdendir belki de bu kadar çocuksu ve toy yaşanılan sözde sevgiler.
A kişisi B kişisiyle sevgili, sevgili olduğu süreç boyunca panolarda seviyorumlar, ölüyorumlar havada uçuyor. Zaten ben bu sevgiyi insanların gözüne sokma çabasını da anlamıyorum.
Zaten sanaldan sevgiliye de bu denli güvenmelerinden anlamaya çalışmamam lazım.
Ayrıldıklarında da edilmeyen küfür kalmıyor eeee aq daha dün ölüyordun aşkından? Sevgi saatler içinde biten bir şey mi? Sevdiğin insana bu kadar kolay hakaret edebilecek kadar da düşük bir insan mısın ya da?
Arkadaşlar yüz yüze görüştüğünüz aylarca tanıdığınız insanlar kazık atıyorken, görmediğiniz sesini duymadığınız insana koşulsuz güvenmenizi anlamıyorum. Diyecekler ben onu gördüm. Güzelim, fake fotoğraf atmadığını nerden bileceksin? İnstagram da düşük takipçili yakışıklı çocuklar çok var. Bu kadar kolay inanmayın.
Kötülüğünüz için demiyorum bunu.Sonra gelelim nude olayına.
Sevgili kızlar bir erkek olarak söylüyorum bunu size. Erkeklere bu konular da güvenmeniz inananın büyük bir aptallık olacaktır.Çünkü bazı hemcinslerim beyin yerine farklı uzantısıyla düşündüğü için istediği şeyi elde edene kadar çok iyi davranır. Seviyorum rolünü iyi oynar. Eğer ilişkiniz bittiğinde sizi tehdit ederse elinde ki görüntülerle. Korkmayın anında şikayet edin. Korku insana çok daha kötülerini yaptırır.
O yüzden sanal ortam bazen gerçekten tehlikeli bir ortama dönüşebiliyor.
Kendinizi hiç bir zaman cinsel obje haline getirmeyin. Ve size bu gözle bakan birini de yanınızda barındırmayın. Çünkü güçlü kadınlara ihtiyacımız var. Sizi seven adam sizin teninizi değil kalbinizi sevsin.
Bir erkek olarak kendi penceremden açıklamaya çalıştım umarım anlatabilmişimdir.
Hoşçakal, unutma sen çok değerlisin (: