Mutludum o zamanlardı,yapardı her dedigimi severdi beni.Yanımda olurdu hep teni tenime dizi dizime idi.Herkezden korur kollar bana hissettirirdi kendini, güven verirdi bana.Kimseye inanmadım ben ondan başka.Ailem de,dostlarım da bulamadığım sevgiyi ondan buldum,
Her gün çikolata alırdı bana bilirdi çikolata sevdiğimi :) öyle severdeki
Beni bazen benim icin herseyini verir sanıyorum.Meğer sanıyormuşum işte.
Evlenmek istedi benle salak ben iste inandım sevdiğine maddi durumumuz iyiydi benim, fakat onun iyi değildi fazla,aileme bu konuyu açtım evlenmek istiyorum dedim ailem izin vermedi hayat şartlarımız uygun degilmiş.Bende evden kaçtım,seviyodum onu ne yapayım. Nişanlandım bir hafta sonra,meğer ne pişman olacakmışım haberim yok.Bir hafta sonra terketti beni aldattı başka bir kız bupmuş meğer.Hayatımın en kötü dönemiydi delirmistim, ben onun icin herkezi karşıma almıştım ama ne çare tek kalamıstım ne ailem nede arkadaşlarım seviyordu beni. zengin olmama rağmen paramda yoktu kalmıştım ortada,bana sadece ve sadece bir gecekindu bırakmısti içinde pis pis eşyalar kırık dokuk seyler vardı 1 ay sonra dolaptaki herşey kuflenmis ti,sadece ve sadece taze olan bir çilek receli vardı kadınları bilirsiniz tatlıya dayanamazlar aldım onu elime oturdum bir köşeye kaşıkladım şapur şupur yedim :) iyi gelmisti sanki bana bir nevze bile olsa. cebimde 180€ para vardı gittim hepsiyle marketten çilek reçeli yapmak için recel malzemesi aldım yavaş yavas toparlanıyodum sanki.gittikçe orda arkadaslsr edinmeye başladım insanlalr bana geliyor recelimi yiyor hayran kalıyorlardı herkez bana "bence sen bir reçelci dükkanı açmalısın."diyolardı.Fakat ben bu islerden hic anlamazdım yani hiç çalışmamıştim hayatımda hep zenginlik içinde yaşadım.Bir gün bütün mahalle beni aldı ve bir reçelci dükkanıns götürdü meğer bu dükkan benimmiş . komşular para birlestirip bana ufak bir dükkan açmışlar.Çok mutlu olmustum :) sonra bu işte ilerledim çokça para kazandım mahalleye tüm borcumu çokça ödedim ve sanırım onu unutmuştum :) artık büyümüstüm bu işte tüm türkiye biliryordu reçel markamı ve artık kendi paramı kazanıyordum kendi kendime zengin olmustum o mahalleden tanşındım butün mahelleye veda ederek kendime güzel bir ev tuttum ve hayatımı yaşıyordum ailemle barısmıştım dostlarimla yeniden birlikteydik çok mutluydum artık o kişiyi tamamen unuttum sanırım şuan çok mutluyum :) vee uzun bir süre kimseyle birlikte olmayı düsünmüyorum,tabi hayat ne gösterir bilemem.
SAYGILARLA:reçelci kız :))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çilek Reçeli
ChickLitDünyada bir çok reçel var, çilek reçelide bunlardan biri hatta sıradan herkezin bildiği bir reçel,ama benim hayatımın bir dönem noktasıdır.Nereden aklıma geldiyse aklımı çalıştırım bu reçe sayesinde çıktım depresyon dan,şimdi soracaksınız ne alaka d...