3 Aralık 2019

592 15 2
                                    

Şimdiden çok iyi yazmadığımın garantisini vereyim.İlk kez böyle bir hikaye yazıyorum.Umarım ne olursa beğenirsiniz.💙

"3Aralık 2019 "

İşte o gün gelmişti.Kaya ve Ender oğulları Yığıt için olsa bile evleniyordu.Kaya ne kadar istemiyormuş gibi davransa da içten çocuk gibi mutluydu.Peki Ender...Ender canından değerli oğlu için kendi mutluluğundan,hayatından vazgeçmişti.Şimdi geride bıraktığı o kadın belki de ne kadar kırgındı .Ama başka çaresi yoktu.Yıllar önce çaresizlikten bıraktığı canından öte oğlunu ancak böyle geri kazanabilirdi.

Evet,nikah kıyıldı.Kaya ve Yığıt çok mutluydu .Ama Enderin içindeki o huzursuzluk geçmiyordu.Hala aklı o güzeller güzeli kadınındaydı.Kimdi peki o kadın?!

Ender nikahtan sonra hemen evden ayrılıp şirkete gitti.Hemen önemli işlerini halletmek için dosyaları yenice açmıştı ki,kapı açıldı.Sanki o özlemi duymuş gibi kadın içeriye girdi.Kapıyı sertçe kapatdı.Ender ne olduğunu anlamadan sinirle kafasını kaldırdı.Kadını gördüğünde o sinirli ifade'nin yerini çaresiz bir ifade aldı.Sanki yıllardır görmediği biri gibi bakıyordu.Ama duygusallaşmaması lazımdı.
-Merhaba Ender Ekinci.
-Şahika!Seni görmek istemediğimi söylemiştim!Neden geldin?!
-Yengemi tebrik etmek için.A bide eski sevgilimi görmek için ola bilir mi?
Araya sessizlik çöktü.
- Değdi mi?Değdi mi beni bırakıp gitmeye?Sadece soruyorum.
-Yığıt benim oğlum .Onun için herşeyi yaparım ben .Ayrıca Kaya'yı da çok seviyorum.
-Ender Allah aşkına masal anlatma bana.Daha düne kadar beni hiç bırakmayacağını söylüyordun.Ne oldu da bir güne Kaya'yı çok sevmeye başladın?
-Demek ki sevmiyormuşum.Belki de sadece duygusal bir boşluktaydım.Kaya bana evlilik teklifi yapınca ne istediğimi daha iyi anladım.
-Tamam Ender ,daha fazla konuşup ne beni ,ne de kendini kandırma.Görüşürüz.

Şahika kapıyı çarpıp çıktı.
-Ben ne yapıcam ? Hemen başka bir eve çıkmamız gerek.Ben nasıl yaşarım Şahika'yla aynı evde...

EnŞah's story 🔥Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin