7.Bölüm - Siz ikiniz ? İnanmıyorum bu iğrenç

136 20 23
                                    

Hızla taksiyin yanına geldi taksiciye parayı öderken sessizce dua ediyordum bana birşey yapmaması için dua ediyordum. Arka kapıyı açtığında sıçrayarak koltuğa iyice sindim gözleri gözlerimle buluştu, sinirliydi hemde çok.

''İn arabadan! '' dedi burnundan soluyarak '' İn dedim Cath! '' çok sert bağırdı taksici şaşkınca bize bakıyordu. Taksiden inmeye hiç niyetim yoktu yoksa beni geberticekti eminim. Küfür ederek beni kolumdan yakaladı sürükleyerek taksiden indirdi, çok hızlı yürüyordu nefes nefese kalmıştım. Durdum ve ondan kolumu kurtarmayı denedim.

''Bırak beni pislik '' dişlerimi sıkarak çabalıyordum. Hiç bir tepki vermiyordu, kolumu sıkıca kavramış dehşetle beni izliyordu. Sinirle derin bir nefes aldı dıdaklarını yaladı ve sertçe beni kendine çekti. Nerdeyse ona yapışmıştım.

'' Beni kızdırma Cath '' sabrı taşmış gibi konuşuyordu kolumu bıraktırıp yürümeye başladım. Elini belime koyarak beni hizlıca kendisine çekti kalbinin hızlı hızlı çarpmasını hissedebiliyordum ve onun erkeksi kokusu cierlerimi doldurmuştu. Bir an için bir ürpeti hissettim.

Bunun ne demek olduğunu bilmiyorum daha önce hiç ağşık olmadım. Ama Harry'ye şimdi bukadar yakın olmam bacaklarımı yerinden kesiyordu. Bu aşk mıydı ? Hayır ya olamaz asla ! 

Birden beni omuzuna aldı ve bu bütün düşüncelerimi bir kasırga gibi yok etti. Bağırarak arkasına vurmaya başladım bacaklarımı haraket ettiremiyordum çünkü ellerini orda birleştirmişti.

''İndir beni lanet olası'' bağırarak ona vurmaya devam ettim.

Arabanın ön koltuğuna beni bıraktı sürücü koltuğuna geçip motoru çalıştırdı. Harry'nin kokusu arabayı esir almıştı adeta. 

Arabayı orman yoluna doğru sürmeye başlayınca vicudumu bir endişe korku kaplamıştı. Harry lavoboda az kalsın beni tecavüz edicekti kurtarıcım Zayn olmuştu ama bu ormanda tek başımaydım. Ops şimdi başım derteydi. Yutkunarak gözlerimi Harry'ye çevirdim sanki onu seyrettiğimi anlamış gibi bana baktı. Yakalandım! Hemen boğazımı temizleyerek camdan dışarsını seyretmeye başladım.

''Uhm,beni nereye götürüyorsun?'' kaybolmuş bir kız çocuğu gibi etrafa bakındım

''Bakalım seni burdada kurtarıcak biri olacak mı ? '' şeytani gülümsemesi bütün yüzüne dağıldı giderek daha çok korkuyordum

Arabayı durdurdu bakışlarını bana dikti

'' İn '' dedi emir verircesine ikimizde aynı anda inmiştik. Arabanın önüne durdu yanına sessizce yaklaştım

''Tam bir aptalsın '' dediğinde afallamışçasına bakışlarımı ona çevirdim '' Üniverstede binlerce kız benim olmak istiyor, ama sen bu şansı reddediyorsun'' sırdarak ellerini cebine soktu.

'' Ünüversitede ki bütün kızların sürtük olmasıbenim suçum değil '' sinirle başımı salladım sen kim oluyorsun da bana aptal diyorsun? İnanmıyorum ya nasıl bir üniversteye düştüm, nasıl bir pisikopatla uğraşıyorum? Söylediklerimin karşısında büyük bir kahkaha attı.

'' Hala sana karşı istekliyim ve biz  ormnadayız bebeğim '' kaşlarını kaldırarak piskopatça bana yaklaştı.  Geri geri gidiyordum ama beni belimden yakalayark vahşice öpmeye başladı. Onu itirmek için ellerimi göğsüne koydum ama bileklerimi yavaşça kavrayarak onları boynunda birleştirdi ve o da ellerini belime koydu. İlk kez birinle öpüşüyordum inanmıyorum bu çok utanç vericiydi ve bir okadarda büyüleyici. Ellerini kalçama götürdü ve beni kucağına aldı. İnleyerek kıpırdandım güldü ve beni öpmeye devam etti. Dudaklarını benden çektiğinde gülümseyerek gözlerime baktım yüzünü ellerimin içine almıştım. Dudaklarını tekrar dudaklarımla buluşturdu beni arabanın yanına kadar götürdü. Kapıyı açıp arka koltuğa yatırdı ve dudaklarını boynuma gömdü. Ellerimi saçına geçirerek onu daha da kendime bastırdım. Başını kaldırarak nefes nefese beni seyretti. Kaşlarımı çattım ve onu kendime çektim  dudaklarını dudaklarıma bastırdım.

'' Devam et Cath '' dedi fısıldayarak ve ellerini gömleğimin içine soktu. Göğüslerimin yanına doğru harek ettirdi sütyenimi çekelediğinde. Onu itirerek koltukta doğruldum şaşkınca bana baktı

''Hayır yapma'' dedim başımı olumsuzca sallayarak '' Yurda dönmek istiyorum '' yüzündeki şaşkınlığın yerini kötü bakışlar aldı. Aldırmadan arabadan inip ön koltuğa geçtim Harry hala arka koltuktaydı. Aynadan ona baktım gözlerini devirerek küfür etti ve arabadan indi. Kapıyı sertçe çarptı. Ön koltuğa geçtiğinde derin bir nefes alarak arabahı çalıştırdı çok hızlı sürüyordu. Yol boyunca tek bir kelime bile etmedik. Artık gelmiştik arabadan inmek için hızlandığımda beni kolumdan yakaladı.

'' Neyin var Cath neden yurda dönmek istedin ? '' sinirle gözlerini kıpıştırdı

'' Bunu yapmamam gerektiğini anladım keşke sana hiç karşılık vermeseydim aklın fikrin orda '' dedim kolumu bıraktırarak

'' Bana karşılık verdiğne pişmanmısın ? '' nefesim kesilmişti utancımdan kıpkırmızı olmuştum

'' Bilmiyorum sanırım cevap vermek istemiyorum'' ama yüzümde minik bir tebessüm belirmişti hemen elimi dudaklarıma koydum gülümsememi görmesini istemiyordum. Ama anlamış olmalıydı oda gülümsedi. Hızlıca arabadan indim daha fazla orda durursam utancımdan bayılırdım.

Yurt odasına geldiğimde Alex yoktu Jessica yatağına oturmuş ödev yapıyordu.

'' Cath nereye kayboldun derslere girmedin?'' dedi  sorularına cevap vermek istemiyordum şimdi

'' Ben yatıyorum sakın uyandırma Jessica'' dedim gibi yatağıma yattım. Göz kapaklarım ağırlaşıyordu uykunun ruhumu alıp gitmesini bekledim.

************************************************************************

Uyanmıştım gözlerimi ovalayarak yatakta doğruldum. Saçlarım dağılmıştı onları geriye doğru savurdum. Jesica yoktu yatağı da darma dağndı tuhaf Jesica toplu ve düzenli olmayı takıntı etmişti peki şimdi neden yatağı savaş çıkmış gibiydi? Alex'te daha gelmemişti gerçekten bu kız hiç üniversiteye gidiyormu yoksa sadice yurta kalıp o parti benim bu parti senin mi yapıyor?

Banyonun kapısı açılınca bakışlarımı oraya çevirdim. Harry ! Harry banyodan bornozla çıktı. Çığlık atarak uzun kollu gömleğimle olmama rağmen battaniyeyi nerdeyse çeneme kadar çektim. Şaşkınca bana baktı ve rahatsızca kıpırdandı. 

'' Burda ne işin var ? Burası benim yurt odam ve benim banyom '' diye bağırdım

''Uhm, ben ... '' dedi sıkılarak  tekrar banyo kapısı açılınca susmuştu. Jessica vücudunu kısacık bir havluyla sarmış kıkırdayarak banyodan çıktı beni gördüğünde susmuştu ve gülümsemesi silinmişti. Harry'nin girdiği bornoz Jesicanın yok artık ! İkisi birbirine baktı sonra bana

''Durun bir dakika '' sesimi yükselterek yataktan kalktım '' Siz ikiniz ? İnanmıyorum bu iğrenç'' dedim yüzümü buruşturarak nedense kendimi kötü hissediyordum. Hayel kırıklığı yaşamış gibiydim Harry bunu nasıl yapardı? Ne bekliyordum ki Harry gibi birinden de böyle birşey beklenirdi zaten.

'' Jessica sen ne yaptın ? '' dedim derin bir nefes alarak. Jessica'nın yatağında kan lekesi vardı. Pislik herif Jessicayı da diğer kızlar gibi kandırmıştı! İyiki ona kanmamıştım yoksa beni de kandıracaktı. Ama canım acıyordu gözlerim yanıyordu onların birlikte olması beni üzmüştü mü ? Hemen yurt odasından çıktım koridor boyunca koştum. Sonunda dışarı çıktığımda bir bakna oturdum. Kaşlarımı çatmış yolu seyrediyordum. Başımı eğeyerek ellerimi cebime soktum. Kırmızı ceketime damlalar düşüyordu.Elimle sildim ağlıyormuydum olamaz! Onun gibi bir pislik için mi? Kendine gel Cath! Jessica giyinmiş saçları hala ıslaktı yanıma geliyordu. Hızlıca gözyaşlarımı sildim. Yanıma oturdu.

''Bunu neden yaptın ? Seni kandırmasına neden izin verdin Jessica ? Sen böyle saf biri değildin nasıl olurda bunu yaparsın tam bir rezalet'' yüzüne bakmadan konuştum.

''Bilmiyorum. Cath galiba ben Harry'ye aşığım?'' hızlıca başımı ona doğru çevirdim. Tokat yemiş gibi hissediyordum kendimi afallamışçasına ona baktım. Lanet olsun JESSİCA! Lanet olsun Jessica Harry'yi seviyordu.

İlk Aşkım(HarryStylesFanfiction)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin