Pain~MALİK~

275 11 9
                                    

Bir odadaydım ve nerdeyse 2 gündür bişi yeniyordum karnım bildiğiniz ötüyordu,ve bebeğim ona bir şey olacak diye korkuyordum bağırdım "bari bir parça ekmek bir parça sadece" bebeğimi düşürmekten korkuyordum nerdeyse 1 haftadır burdaydım sadece Zayn'nın gelmesini bekliyordum. Beni bırakmışmıydı beni ve bebeğini bence yapmış olamaz,olamaz dimi bu onun bebeği. Kimi kandırıyorum! Kesinlikle terk edildim karnımda büyüyen münik bir melekle. Bir adam vardı yanımda tanımıyorum fakat zaten oda beni takmıyordu. "Lütfen bana acımıyorsanız karnımdaki bebeğe acıyın"dediğim anda bir den midem bulanmaya başladı tam içimdekileri çıkaracaktım ki bir sert tokat yemem bir oldu kafam çarpmıştı yere. Kafam ve burnum kanıyordu dudağım ise dünden kalan patlaklıkla yüzümde bir zombielik havası bırakıyordu bile...deli gibi ağlıyordum kendimdeyken son sözlerimden biri "Zayn lütfen beni kurtar" oldu..

•ZAYN•

Bulmuştuk olduğu yeri bulmuştuk onu geri alacaktım onu o kadar özledim ki kokusunu,gülüşünü,mavi gözlerini...
Depo göründüğünde hemen arabadan bütün ekip inmiştik kısaca içeriye daldık o yoktu lanet olası adam yoktu ama Amy'nin bağırışları duyuluyordu..

"Bebeğime acıyın kütfen"

"Bir parça ekmek"

"İki gün oldu lütfen karnımdaki bebeğe acıyın"

Ne demek iki gün! Açmı kalmıştı neden onunla tanıştım ki sorusuna bir net cevap daha/seni ahmak başına bunları getirmezdin/hemen odaya daldım başında adam bekletiyorlardı, bizi görmemişti.
Meleğim orda duruyordu fakat nerdeyse her yeri kan izi doluydu tam kusacakken adam sert bir şekilde vurdu o an duyduğum çığlık ve son sözleri benim içimdeki sinir dolu yapıyı tavan yapmaya bile yetmişti adama beş kez üst üste sıktım eğer Harry gelmeseydi kriz geçirecektim hemen Amy'nin yanına koştum beni gördüğünde gözlerinin içi güldü yerden destek almaya çalışarak bana sarılacaktıki dayanamadı karnını tutarak bir çığlığı bastı ve gözlerini yumdu...

•AMY•

Zayn'mıydı o hadi canım evet!evet Zayn gelmişti o kadar mutlu olmuştum ki tam kalkıcakken karnıma giren o sert ağrı yüzünden dayanamamıştım göz kapaklarımın kapanmasına izin verdim..

•ZAYN•

"Louis hızlı sür! Siktir "
bu kanda neyin nesi. Niall'ın bağırmasıyla anladım onu ve bebeğimi kaybediyordum..
"Kanaması var zayn siktir ! Durumu ağır Zayn onu kaybetmek istemiyorum. Neden kanaması var sadece suratın--"

"HAMİLE lanet olsun hamile ve çocukda benden Niall"gözümden yaşlar akıyordu ben b-ben ağlıyordum.

"Kaç hafta"

Delirmiş gibi kafamı sallayarak ve Amy'ye sarılarak bağırıyordum sadece şiddetli bir şekilde ağlıyordum.

"Sana kaç hafta dedim"ilk defa Niall'ın bu kadar bağıdığını görüyordum.

"3-4"diyebilmiştim sadece..

Yavaşça gözlerini açtığında "Zay-Zayn" diyebilmişti meleğim karnını tutarak "bebeğim Zayn karnım acıyor çon acıyor onu kaybedeceğim Zayn bunu agghhh" çıklık atarak birden bana sıkı tatan elleri aniden düştü.

"Hızlıı sür sikik beyinli "diye bağırdım.

İçimden "keşke tanışmasaydık başına bunlar gelmezdi,biyomusun çocuğumu taşıdığın için çok mutluyum sana zorla tecavüz ettiğim için kendimi öldürmeyi denedim çok özür dilerim meleğim senin çektiğin acı kadar kendime acı çektirceğim bebeğim" dedim ve ona sıkı sıkı sarıldım...

~DOKTOR~

Hastahaneye yetiştiğimizde onu 1-2 saat işlemler için aldılar benden ağlıyordum delice bağırıyordum yine kriz gelecekti doktoru gördüm ve yakasına yağıştım.

"İyimi o" diye sessizce sormuştum.

"Malesef bayan Amy 'nin.........."

❄️biraz heyecanlı olsun dimi ama ? Nasıl olmuş güzelmi artık yazmıyacağım biraz ara vericeğim çünkü hiç yorum ve vote verilmiyor ne zaman başlarsa bende o zaman devam edeceğim bunu yapmak istemezdim ama tek seçenek bu (not:ölmedi yani doktor orda bişi belirtmiyor) iyi tatiller miniklerim❤️❄️

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 09, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bradfords Bad Boy (•Zayn Malik•)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin