EVETT OKUNMA SAYISI PEK FAZLA OLMASADA ARTICAĞINI DÜŞÜNÜYORUM SINAVLARIM VE DERSHANEM VAR. UMARIM ANLAYIŞLA KARŞILARSINIZ HEPİNİZİ ÖPÜYORUM iYi OKUMALAR *_* ♥♥
Gördüğüm not karşısında tüylerim ürpermişti . Bunu bana yazan kim olabilirdi ki . Hemen notu Süme gösterdim . Onun da yüz ifadesi benimkinden farksızdı. İkimizde oldukça şaşkındık . Biz bu okula yeni gelmiştik ve galiba birilerinin dikkatini çekmiştik .
Spor salonundan çıktıktan sonra hızlı adımlarla ilerlemeye başladık . Çünkü buralar hiç tekin yerler değildi . Okulun çevresinde ve bizim mahallede bir çok serseri vardı .
Sümeyyenin evinin önüne gelince o apartmanına doğru yöneldi . Bende ona el sallayıp bizim evin tarafına doğru ilerledim . O notu aldıktan sonra baya bir ürpermiştim . Oldukça dikkatli olmalıydım.Evin önüne gelince rahatladım . Farkında olmadan tuttuğum nefesi bıraktım . Bende anahtar olduğu için direk kapıyı açtım ve içeri girdim .
Anlaşılan evde kimde yoktu. Hemen elime telefonumu alıp annemi aradım . Bana teyzemlerde olduklarını ve geç geliceklerini söyledi . Bende evde yalnız kalmaktan korktuğum için Sümü çağırdım .
Süpernatureli açıp önümüze abur cuburları koyup bitirdik . Ben başka bişeyler getirmeye gittim ve hepsi bitmişti .
Offflayıp montumu giydim ve Sümeyyeye markete gideceğimi söyledim . Tabi hanımefendi hiç yerinden kalkarmı tamam deyip filmine döndü . Hanımefendii çay kahve istermisiniz dememek için kendimi zor tuttum . Bu klişe söz sevgili türkçe hocacığımıza aitti asdfghj .
Altıma siyah converslerimi giydim ve çıktım. Hızlı hızlı yürüyordum çünkü arkamdan ayak sesleri duymaya başlamıştım .
Arkama baktığımda bahçede gördüğüm çocuklardı ama başları yoktu . Bana piç bir şekilde gülüyorlardı . Hızlı adımlarım koşuşa dönmüştü . Çok geçmeden ensemde sıcak nefes hissetmem bir oldu . Ağzımdan istemeyerek de olsa tiz bir çığlık çıktı . Kaçacak yer arıyordum .Ama etrafımda çember oluşturmuşlardı .
Gözlerim yanmaya başlamıştı . Biraz sonrada yanaklarımdan sicim gibi akan göz yaşlarım indi . Onlara çaresiz olduğumu belli etmemem lazımdı .
Bir tanesi bana yaklaşmaya çalıştığında iki elimle göğsünden sertçe ittirdim ama yerinden kıpırdamadı .
Aklıma babamın bana kendimi savunmam için öğrettiği birkaç hareket geldi . Ayrıca ben kareteye de gitmiştim . Bana doğru gelen çocuğun sağ kolunu tutup döndürdüm ve dizimle erkekliğine bir tekme geçirdim . O geri çekilirken :
- Sert kızz . Sert kızları severim
Dediğini duydum ve daha çok sinirlendim . Beni ne sanıyordu o . Arkadan bir ses duydum :
-Rahat bırakın onu !!!!!!
Arkamı dönmemle ağzım açık kaldı . B-BU ÇETENİN LİDERİYDİİ
Çevremdekiler hemen dağıldılar . Birisinin :
- Tamam Meriç sakin ol .
Dediğini duyabildim . Artık adını öğrenmiştim . Herkes dağıldı o ise bana yaklaşmaya başladı . Korkuyordum o yüzden geri geri gitmeye başladım . Sırtım duvara çarptığında artık duvarla onun arasında kalmıştım .
- Notumu almışsındır umarım
Dedi . Demek ki bana notu o yazmıştı . Ben her şeyi algılamaya çalışırken tekrar konuştu :
- İstesem şu an sana zarar verebilirim biliyosun dimi MISRA .
Adımı biliyordu . Sesli bir şekilde yutkundum :
- Gi-gitmem gerek
Lanet olsun kekelemiştim .
- Sert kız he arkadaşlarıma nasıl vurduğunu gördüm . Sert kızları severim .
Dedi . Ardından hemen :
- Tekrar görüşeceğiz .
Hemen onu itip koşarak eve gittim . Sümde uyuya kalmıştı . Laptop u kapatıp bende yattım . Anlaşılan yarın çok da kolay geçmiyecekti .
VOTELERİNİZİ VE YORUMLARINIZI BEKLİYORUM . ÖPÜLDÜNÜZ ♥