Gemenele Grey!

759 50 0
                                    

Alessia Grey

Prima parte

Alessia este patiser-cofetar și are deschisa o mica cofetarie in centrul New York-ului.

Deschisă pe forțele proprii,care mergea deja destul de bine.
Îi place sa creeze și să modeleze cu mâinile ei tot ce înseamnă patiserie-cofetărie.

În special torturile pentru diverse ocazii.
Lucrează si ea cot la cot cu cei patru angajati pe care îi are.
Urmează sa isi extindă afacerea pe viitor.

Era fericită ca realizase tot ce își dorise pana acum.
Cofetăria Boema era totul pentru ea.

Asta pana cand in cofetărie își face apariția un bărbat sarmant care îi fura toata privirea.

- Bună ziua!
Bine ați venit la cofetăria Boema,cu ce va pot ajuta?Ii spune ea atunci cand reușește sa isi adune cuvintele în cele din urmă.

Merg amândoi și se așează la o masă din micuța cofetărie pentru discuta detaliile.

Afla ca il cheamă Daniel și dorește sa ii fac o comanda de un tort uriaș pentru nunta surorii lui ce va avea loc peste doua zile.

- Nu stiu daca te pot ajuta!Îi spun ea,timpul e foarte scurs iar noi deja suntem presați de timp din cauza celorlalte comenzi!

- Te rog!
Ii spune tipul,voi plati dublu,triplu pentru el numai sa ma ajuți.

Nu știe de ce ea?
Adică putea sa găsească o alta cofetărie din oraș,dar dupa multe insistari ale tipului acceptă în cele din urmă.

In plus vroia sa il mai aibă prin jurul ei.
Acest bărbat o fascina cu o singură privire.

Cele două zile trecuse foarte repede,iar ea era deja foarte obosită.

El schimbase ingredientele si modelul tortului așa ca il făcuse încă odata.

Alessia era mândră de capodoperă ce ieșise din mana ei,dar cand ajunge în mâinile clientului il arunca din nou la gunoi.

Munca ei de doua zile ajunsese pe jos.
Îi lua banii tipului si azvarli în fața!
Nimeni nu o mai înjosit atât de tare!

Deja era prea nervoasă!
Merge inapoi la vitrine și i-a de acolo un tort la nimereală pe care i-l arunca tipului direct in fata!
Mai avea doua ore pana la nuntă,iar ea îi manjise costumul de firma si nu mai avea nici tortul mult dorit.

Începe sa rada de el,il i-a de mâini si il da afara din cofetărie!
Era prea mult pentru ea.

- Nu mai ai ce cauta aici,nesuferitule!
Doua zile mi-au fost de ajuns.Începe sa tipe la el!
Sa vedem cum ajungi la nunta fara tort si cu tine in halul asta!
Începe apoi sa rada de el!
Mai rau ii trebuie,își spune în gând,i-a stors nervii in două zile,deja a rezistat prea mult pentru doi bani!

Își întoarce privirea cu spatele si vrea sa între inapoi in cofetărie.

Tipul o prinde de mana și o trage în brațele sale,apoi o sărută,așa cum nu mai făcuse nimeni pana acum!

Alice Grey

Alice Grey lucrează de ceva timp ca si femeie-gardian intr-o închisoare de maximă securitatea din New York.

Îi place ceea ce face si intotdeauna s-a considerat o femeie puternica!

Nu are temeri si nu știe daca a plâns vreodata,pt ca nu prea pune suflet niciodată in lucrările mărunte!

Intotdeauna a reusit prin forțele proprii si nu a reusit nimeni să o doboare!

Alessia este sora ei geamăna,dar este opusul ei.
Ali așa cum o numește ea,a fost intotdeauna o fire mai slabă,fiind rănită adesea de cei din jur!
S-a lăsat călcată de prea multe ori în picioare,dar a reusit sa realizeaze ceea ce își dorea cu adevarat,micuța cofetărie Boema din centrul orașului New York.

Era fericită pentru sora ei!

Dar și Alice era fericita pentru tot ce realizase pana acum.

Nu degeaba era numită Scorpia Blonda de către cei din închisoare.

- Ar trebui sa te întorci la lucru?Il mustreaza ea pe iubitul ei Robert.
Se inteleg destul de bine,desi nu il intelege intotdeauna asupra deciziilor pe care le i-a el!

- Ar trebui sa ocupi tu locul de director al închisorii!
Îi spune el,frumoasei lui iubite.
Locul meu nu e acolo,iubito,printre deținuți!
Tu deja trăiești printre ei,iar tata ar fi bucuros sa imi ocupi locul.
In plus eu trebuie sa ma întorc la pictat tablouri,sunt un artist si nu am ce cauta printre acei oameni periculoși!Ii spune el.

- Eu deja lucrez ca si gardian acolo,nu m-as descurca cu amândouă,ar fi prea mult pentru mine.
Ii spune ea iubitului ei Robert.

- Te rog!
Macar pana găsesc un înlocuitor.
Se apropie de ea și o sărută,Alice acceptă sa fie director la închisoare in cele din urma,dar nu pentru mult timp pentru ca iubeste ceea ce face!
Face repede un duș,se îmbracă cu ceva la întâmplare și merge din nou la închisoare.

Astăzi va fi o zi lungă si grea pentru ea!
Cobra încă ii face probleme,un deținut periculos de care ceilalti se tem.

Și în plus trebuie sa aștepte și deținuții noi transferați de la alta închisoare.
Douăzeci la numar...

Cobora incatusati din masina cu care sunt transportați si asezati in linie.

Alice îi striga pe toti in parte,pana ajunge la unul dintre ei care îi captează toata atenția.

- Rayan Devil!
Il privește de jos în sus si realizează ca namila este de doua ori cat ea,atât la greutate cat si la înălțime!

Bărbatul care ar putea sa o cuminteasca pentru totdeauna!
Bărbatul perfect pentru ea.
Își spune în gând.
Ditamai mai omul,plin de tatuaje,avand barba destul de mare,parul la fel de lung si un cercel in urechea stânga!

- O sa fii tuns!
Iar cercelul ala o sa dispară din ureche.
Ii spune ea și merge mai departe.

Singurul bărbat care poate sa o facă sa o ia razna,doar cu o singură privire.

- Ce femeie nebună!
Spune el,dar ea nu se oprește din mers,știe ca o sa se ocupe de el mai târziu.
Avea tot timpul din lume.

Va pup si va astept cu noul capitol!

Gemenele Grey!(Finalizată)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum