11.Imi aparții!

266 28 2
                                    

Alice Grey

Nu prea ma simt bine de câteva zile si nici nu am mai dat pe la închisoare.
Am decis sa imi i-au un mic concediu de odihnă pana imi revin.

Este destul de târziu si nici nu stiu cat am stat în apă caldă din cadă.
M-am gândit în tot acest timp la singurul om care imi bântuie gândurile in fiecare secunda de cand l-am cunoscut.

Imi este dor de el,atât de dor încât as vrea sa ii vad chipul pentru câteva minute.
Mi-ar fi de ajuns sa stiu ca este bine!

Nu m-as fi gândit niciodată ca o sa ma îndrăgostesc atât de tare de un deținut din închisoare.

Un deținut care mi-a furat și ultima bătaie a inimii,pt ca inima mea bate acum doar el!

Nu stiu daca vom putea fi împreună,dar cu siguranță nu il voi uita niciodată.

Ies din cada și imi așez prosopul in jurul corpului meu ud de la baie.

Iar cu un prosop mai mic imi invalatucesc parul sa se usuce.

Vreau sa ies din baie,dar ametesc usor si incerc sa ma sprijin de ceva.

Cineva ma prinde exact la timp ca sa nu cad jos.

- Esti bine?
Îmi șoptește el la ureche.

- Am ajuns în rai!
Ii spun eu zâmbind.

- In curand iubito!
Ma ridica în brațe și ma așează direct pe pat.

- Sunt bine!
Ii spun eu,mai ales acum cand esti lângă mine.

Ma strânge puternic in brațe și ma sărută.

- Cum ai ieșit din închisoare,Devil?
Ii Întreb eu.

- Sa spunem ca cineva este dator vândut la mine si trebuie sa imi intoarcă favorurile.
Mai aveam puțin și înebuneam daca nu știam nimic de tine,prințesa!
Totul e un dezastru în jurul meu,atunci cand nu esti lângă mine.

- Cine esti Rayan Devil?
Îi spun eu privindu-l adânc in ochii,acolo ma regăsesc mereu pe mine.
Si stiu la fel de bine ca si Devil tine la mine,altfel nu ar fi ieșit din închisoare la ora asta sa ma vadă.

- Îngerul tau păzitor Alice Grey!
Voi fi mereu aici lângă tine sa te protejez de oricine ar vrea sa iti facă rau.Îmi spune Devil in timp ce ma strânge mai tare in brațe.

- Stii foarte bine la ce m-am referit,ii spun eu din nou!

- E mai bine sa nu stii asta!
Iti promit ca vei afla la momentul potrivit cine sunt eu cu adevarat.
Acum te rog sa lăsăm totul deoparte și să vb despre noi,nu am foarte mult timp la dispozitie și trebuie sa ma întorc din nou la închisoare.

- Da,eu trebuie sa merg sa ma schimb!
Nu pot sta așa in prosop toata noaptea.
Ii spun eu făcându-i din ochi.

- Cred ca ti-ar sta mai bine fara nimic pe tine.
Oricum o sa le dau jos,mai repede de cat ai fi crezut....

Ma ridic de pat ca sa imi i-au ceva pe mine,dar Devil imi prinde repede prosopul și îl jos de pe mine.

- De ce sa te mai chinui prințesa,
esti perfecta pentru mine!

Începe sa ma atingă in zonele cele mai interzise,iar gemetele noastre se aud deja in toata încăperea.

Nu stiu cand dispar hainele de pe el,iar gemetele noastre se aud din ce in ce mai tare.

Penisulul lui imi pătrunde cu grija in  feminitatea mea,iar apoi din ce în ce mai tare,iar mișcările lui de du-te-vino fiind din ce în ce mai rapide.

Rayan Devil este bărbatul puternic,pe care l-am dorit mereu in viata mea.
Poate sa ma domine dintr-o singura privire!

- Încă un pic prințesa si te voi duce direct in paradis!Imi sopteste el.

- Tu esti paradisul meu,iar daca esti aici cu mine atunci am totul.
Ii mărturisesc eu bărbatului din fata mea...
Il iubesc mai mult decât orice!

- Esti a mea Alice Grey!
Doar a mea...
Imi spune Devil printre sărutări dulci de iubire.
Totul este atât de perfect,Devil este parte din mine.

- Îmi aparții Devil Grey!
Doar al meu,îi șoptesc eu la ureche.

- In totalitate iubito doar al tau!Imi spune el.

Orgasmul apare si el în cele din urmă,o senzatie de neuitat alaturi de cel care mi-a furat inima pentru totdeauna!

- Sunt însărcinată!
Ii spun eu atunci cand cădem frânți din dragoste pe asternuturile moi de pe pat.

- Ti-am spus cat de mult te iubesc Alice Grey!
Tocmai m-ai facut cel mai fericit bărbat din univers.

Ma privește și ma sărută într-un mod absolut magnific,ceea ce ma topeste cu totul!

Nu stiu ce se va întâmplă cu noi,dar povestea noastra,cu siguranță nu se termina aici!

Alessia Grey

Totul a inceput sa fie un dezastru pentru mine,atât in inima mea cât și în gândurile mele.

Dante încearcă sa ma facă fericita,dar eu nu il pot uita pe Daniel.
Mai ales că este atât de prezent în viața mea.

Imi este foarte greu să îl uit,deși cred că nu voi reuși niciodată.

Iar faptul că il vad mereu cu Iris,imi adîncește și mai tare suferinta prin care trec.
De fiecare dată când o sărută as vrea sa fiu eu acolo in locul ei,sa fiu eu mereu in bratele lui.

Dar din pacate am ajuns ca fiecare sa ne vedem de viata noastra separat.

Nici probele din emisiunii nu merg cum trebuie,mai aveam un pic și eram descalificata din concurs.

- Ce dracu crezi ca faci?
Intra buluc peste mine in cabina de schimb,nimeni altul decât Daniel cel care imi perturbă gândurile in fiecare minut al existenței mele.

- Mai usor omule!
Ii spun eu...
Din cate stiu eu,prima dată se bate la usa!
Ii atrag eu atenția.

Nu zice nimic doar se apropie prea tare de mine,prea aproape de buzele mele,care îi simt lipsa mai mult ca niciodată.

- Ce faci Daniel?
Ii spun eu incet,abia sa ma audă.

- Nimic iubito!
Doar imi aparții Alessia Grey!
Imi spune el si ma saruta,încet și sigur 
pe el,de parcă nu ar vrea sa piardă nimic din ce urmeaza....

Întâlnirea noastră se incheie peste o jumătate de oră mai târziu,eu încercând să imi pun ceva mai repede pe mine.
El tragandu-si pantalonii și închizând slitul de la pantaloni.
Apoi urmează își așeze camasa pe el.

- Ce a fost asta?
Ii spun eu,fiind confuză mai mult ca niciodată după ce sa întâmplat cu noi,în urma cu cateva minute.

- O partidă de sex iubito!
Imi spune el zâmbind,ma sărută pe obraz zi pleaca....

- Sa te ia dracu Daniel!
Strig in urma lui,dar fără nici un folos.

De parca nu era deja haos în viața mea!





O primavara frumoasa dragii mei!!!
Recunosc ca nu am scris de mult,dar acesta este cadoul meu pt voi de 1 Martie!
Sper sa va încânta.

Gemenele Grey!(Finalizată)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum