Örökre? Örökre daddy!

983 5 1
                                    

Egyszer volt hol nem volt, volt egyszer egy kisbaby. Ez a kisbaby nagyon szeretett a barátjával lenni, elválaszthatatlanok voltak egymástól. Ha külön töltötték is idejüket, akkor is legfeljebb 3-4 napot voltak képesek egymás társasága nélkül elviselni. Néha veszekedtek, de ez sosem befolyásolta a kapcsolatukat, mert végül minden nézeteltérésüket meg tudták oldani.
  Egy szép napon, a kisbaby elindult a barátjához. Tudni illik, hogy a kisbaby nagyon szerette daddynek szólítani őt, mivel szerette és biztonságban érezte magát mellette. Daddy már a buszmegállóban várta, ahol egy érzelmekkel teli, forró csókkal üdvözölte. A nem túl hosszú hazafelé vezető úton, végig arról beszéltek, hogy mennyire hiányoztak egymásnak. Daddy néha rácsapott a baby seggére, ő ezt kis kuncogásokkal és aranyos mosolyokkal hálálta meg minden alkalommal. Mikor hazaértek, már mindketten nagyon szomjasak voltak a nyári melegtől, ezért mindketten ittak egy nagy pohár vizet, melyet daddy fejezett be hamarabb. Ezután úgy döntöttek, ideje bemenni a daddy szobájába, mely most szokatlan módon, sokkal meghittebb helynek tűnt a kisbaby szemében. Ez nem volt véletlen: daddy, a kisbaby érkezése előtt, új ágyneműt húzott, elpakolt és egy illatgyertyát is meggyújtott.
- Szeretlek - szólalt meg hirtelen a kisbaby, melyet daddy egy sóhajjal nyugtázott, majd odabújt a babyhez, aki már az ágyon feküdt és megcsókolta. A csók befejeztével így szólt:
- Én is szeretlek és nagyon hiányoztál.
A kisbaby már készült a válaszra, halkan egy
- Én i..... - de ilyenkor félbeszakadt a szava, mert daddy újra elkezdte csókolni. Gondosan végigcsókolta a baby egész arcát és ajkát, majd lassan, gyengéd puszikkal kezdte jutalmazni élete szerelmének nyakát.
A baby kicsiket sóhajtott és a daddy érezte már, hogy a hangulat kezd beizzani. Ekkor daddy lekapcsolta a villanyt, hogy csak az ágy melletti állólámpa adjon egy hangulatos fényt, és hirtelen megfogta a babyt és felültette őt. Egy pillanat alatt lehúzta róla a pólóját és szépen visszafektette. A kisbaby mozdulni sem tudott az izgalomtól, várta hogy mi fog vele történni. Daddy szépen lassan elkezdte simogatni a nagy kerek gömbölyded melleit, amiket mindig is úgy szeretett, ezután egy mozdulattal a szerelme háta mögé nyúlt és kicsatolta azt.
- Ne mozdulj! - súgta a kisbaba fülébe, majd gyengéden elkezdte a nyelvével izgatni a mellbimbókat.
- Ez tetszik, mi kis ribancom? - szólt daddy, mire a kisbaby csak heves sóhajokkal tudott választ adni.
Miután a baby már nem bírta a megállás nélküli kéjt, egy rövid "ah" hanggal jelezte, hogy daddy ideje ha lentebb megy. Daddy "búcsúzóul" még megszívta minkét mellbimbót, mire a baby kéjesen felnyögött. Ez a hang mindig az őrületbe kergette daddyt, mivel annak hallatára azonnal hatalmas erekciója lett, ami már ki akarta szakítani a nadrágját.
Daddy lentebb vitte a fejét a mellek alsó részére, illetve a baby hasához, ahol pici puszikat adott rájuk, illetve nyalogatta azokat. A baby nagyon élvezte a kényeztetést, közben daddy próbált megszabadulni a nadrágja szorító fogságából.
Mikor daddy a has alsó tájékához ért, megérezte azt az illatot, melyért meghalni is kész lett volna: a baby punciját. Daddy farka csak nőtt és nőtt a vértől, ami ez a csodálatos illat hatására pumpálódott bele. Daddyt elfogta a vágy és bugyin keresztül, erősen beleszagolt a nedves nemiszervbe. A baby eközben csak kerek szemekkel figyelte mit csinál és kis kezeivel gyengén simogatta a daddy haját.
A daddy egy mozdulattal lerántotta róla a bugyit, megszagolta, maga mellé dobta, majd magát türtőztetve, először csak a baby belső combjait kezdte puszilgatni. A baby nem bírta sokáig ezt, erőszakosan próbálta a kis gyenge kezeivel daddy fejét a puncijához irányítani, de hiába, daddy addig puszilgatta és nyalogatta a szexi combokat, hogy a baby egy halk sikítással jelezte: neki ebből elég volt, mert már nagyon vágyik daddy nyelvének érintésére. Daddy is már nagyon vágyott az édes nedv ízére, így egy kicsit belenyalt a már forró nedvtől tocsogó punciba. A kisbaby teste összerezzent és ösztönösen hirtelen magához húzta daddy fejét. Daddy szája a puncihoz tapadva folyamatosan dolgozott és a nyelvét is különböző irányokba mozgatta, ezáltal a baby csiklója is közvetlen kapott a kényeztetésből. Eközben a baby nagyokat sóhajtott és csak a plafont nézte a tágra nyitott szemeivel. Daddy miután kinyalta és lenyelte az összes nedvet a baby puncijából, egy pillanatra a szemébe nézett a babynek, egy puszit küldött neki a levegőbe, majd széthúzta a szeméremajkakat, hogy hozzáférjen a csiklóhoz. Hevesen nyalogatni kezdte, közben a nyelvével egy kicsi nyomást is helyezett rá, melynek végezetével a baby egy hatalmasat nyögött, a nemiszervére szorította daddy arcát, majd az egész testét átjárta az orgazmus, mely mégtöbb nedvet és egy kis girl cumot juttatott daddy szájába, amit azonnal ki is nyalt és le is nyelt, miután kiélvezte az ízét.
- D-Dugj meg! - szólt a baby.
- Várj egy kicsit, idehozom az óvsze.. - mondta volna daddy, de a kisbaby
2. rész
magába irányította hatalmas farkát és rátolta a csípőjét.
- Mit csinálsz kicsim, aztakurva! - kiáltott fel daddy, de a baby mosolyogva csak így szólt:
- Meglepetés! Elkezdtem szedni a tablettát.
Daddy szava elállt egy pillanatra, de ezen szavak hallatán egy óriásit lökött a babybe, aki erre összeszorította a punciját és sóhajtása közben egy szót sikerült kimondania: - Gyorsan!
Daddynek nem kellett többet mondani, a kis szerelmére nehezedett, majd amilyen mélyre csak tudta, elkezdte nagyon gyorsan dugni. A baby csak kéjesen, félig becsukott szemmel sóhajtozott, miközben daddy nagy nyögésszerű sóhajokat engedett ki magából.
Daddy egyszer csak megállt és feldobta a nyakába a babyke mindkét szexi, hosszú lábát, hogy mélyebbre tudja dugni farkát a forró punciba.
A baby csak nyögött és nyögött, mikor egyszer csak egy nyögés keretében közölte daddyvel:
- Ap-Apuci, elmegye-ek!!!
Daddy ezt a kijelentést még erősebb lökésekkel jutalmazta, minek hatására ő is az élvezés széléhez ért.
- Baby, én is elmegyekkkk!!! - nyögte hangosan.
- Menjünk el egyszerre! - mondta a kis baby slut.
- Most!!!! - nyögött daddy.
- Ahhh!!! - sóhajtotta a kisbaby szinte ugyanabban a pillanatban, miközben az egész teste remegésnek indult és rászorította szexi kis punciját apuci nagy farkára.
Apuci az összes spermáját belelőtte, ami először kicsit furcsa érzés volt a babynek, de utána a meleg érzés kellemesen hatott rá.
- Máskor is menj el bennem! - szólt daddynek.
- De máskor először a szádba, kispici! - nevetett válaszul.
Egymás mellé feküdtek és egymás szemébe néztek.
- Ez jó volt.
- Nagyon jó.
- Tusolunk?
- Igen!
A tusolóban egymás hátát alaposan megmosták, majd a szokásos fürdés utáni procedúrájukat követően, immáron tisztán, az ágyba feküdtek.
- Szeretlek! - mondta apuci, miközben a babyje szemébe nézett a félhomályban.
- Én is apuci! - válaszolt a baba.
- Örökre?
- Örökre!

örökre? örökre daddy!! [18+] <daddy kink, oneshot> Where stories live. Discover now