Kafeterya ağzına kadar dolu.Herkes arkadaş grubuyla bir yerlere oturmuş ki bir liseden de bu beklenir.
Fatma=İçinden=Yaptığı hiçbir hareketi kaçırmamak için Duru'nun tam karşısına oturacağım.
Fatma=İçinden=Hâlâ aklım almıyor.
Fatma=İçinden=Gözleri tam istediğim gibi olsun diye harcadığım o saatler...
Fatma=İçinden=Ve o tatlı çilleri...Resimdekiyle tam olarak aynı yerde duruyor!
Fatma=İçinden=Eğer tesadüfse fazlasıyla tuhaf ve ürkütücü bir tesadüf.
Duru=Çocuklar o kadar açım ki koskoca bir pizzayı tek başıma bitirebilirim!
Duru öğle yemeğini yemeye başladı.Üç dilim pizza ve tatlı olarak da karamelli puding.
Cansu=Pizzaya bayılırım.Ah keşke ben de öyle yiyebilsem.Ama amigo kız olmanın bir bedeli var.
Cansu=Rahatlıkla kaldırılıp havaya atılabilmem için kiloma dikkat etmem lazım.
Fatma=İçinden=Beklediğim gibi Cansu elma kemiriyor.Onun başka bir şey yediğini hiç görmedim.
Duru=Bağlılığına gerçekten saygı duyuyorum.
Cansu=Sevdiğim şeyi yaptığımdan şikayet etmiyorum.
Duru=Ben hiç atletik olmadım.Sanırım bunun da kendine göre avantajları var.Ne olacağını dert etmeden tıka basa yiyebiliyorum.
Cansu=Ama yine de ufak tefeksin!Seni cidden çok kıskanıyorum!
Fatma=İçinden=Ben de Duru'yu böyle hayal etmiştim!Kilosuna dikkat etmeden her şeyi istediği gibi yiyebilen biri.
Fatma=İçinden=Ona birkaç soru sormalıyım.Hangisinden başlasam?
Fatma=İçinden=En bariz sorudan başlayayım.
Fatma=Eee,Duru,senin hikayen ne bakalım?Ailen buraya mı taşındı?
Duru=Hmmm...
Duru=Evet.Yeni taşındık.
Cevabı tuhaf geldi ama bastırıyorsun.
Fatma=Eski okulun nasıl?
Duru=İyiydi işte.
Fatma=İçinden=Bu sorum onu biraz bozdu gibi.
Fatma=Buraya gelmeden önce hangi şehirde yaşıyordun?
Duru=Hmmm...
Fatma=İçinden=Kıvranıyor.Sanki kafasından gerekli bilgiyi çekip çıkarmaya uğraşıyor gibi.
Duru=Aslına bakarsan ailemizde travmatik bir olay yaşandı.Konuşmaya çekindiğim bir konu.
Duru="Tutsak" kalmıştım.Taşınmamızın amacı da ailemizin tekrar normal bir hayata dönmesi.
Fqtma=İçinden=Geçmişteki hayatından bahsederken kim niye böyle bir kelime kullanır?"Tutsak?"Bir resmin içinde gibi mi yani?
Cansu=Çok üzüldüm!Anlatmana hiç gerek yok.Sen ve ailen her şeye yeniden başlamayı hak ediyorsunuz.
Cansu=Şimdiye,buraya odaklan.
Duru=Teşekkürler,Cansu.Ne kadar iyisin.
Duru=İçimde bu şehri çok seveceğime dair bir his var.Bu okulu ve içindeki insanları da.
Fatma=İçinden=Bana yine ürkütücü bir şekilde bakıyor.Tüylerimin diken diken olduğunu hissedebiliyorum.
Fatma=İçinden=Ses tonunda tehtidkarlık var...Sanki beni uyarıyor gibi.
Cansu ve Duru öğle yemeği boyunca eski dostlar gibi konuşmaya devam ettiler.Sense düşünüyordun.
Öğle yemeğini bitirirsin ve sonraki dersine gidersin.
Dersten sonra çok da iyi hissetmeyerek evine döndün.
Dilara,Enis ve sen odanda duruyor,boş tuvale bakıyordunuz.
Fatma=İçinden=Buna inanamıyorum.Dün gece bir rüya olamaz.
Fatma=İçinden=Duru'yu çizdiğimi çok bariz bir şekilde hatırlıyorum!
Fatma=İçinden=Dilara ve Enis'e ne söyleyeceğimi bilemiyorum.Şu an onlarla yüzleşmek o kadar zor ki.
Enis=Fatma...
Fatma=Lütfen beni biraz yalnız bırakabilir misiniz?
Fatma=Tüm bunları düşünmek için zamana ihtiyacım var.
Enis=Fatma,eğer konuşmak istersen buradayız.
Fatma=Teşekkür ederim.Ama...gerçekten konuşmak istemiyorum.
Fatma=Lütfen.Beni şimdilik yalnız bırakın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇİFTE BELA
RandomHayatın çok güzel gidiyor,pek ya sanatın?Pek sayılmaz...İlham perisi geldiğinde şansını dener misin?