2.Bolum

26 0 0
                                    

Hayal ettigim gibi oldu zaten...Büşra ile cok iyi arkadas olduk,ama bugun isler ters gitti. Büşra ile biraz aramiz bozuk,neden oldugunu bende bilmiyorum.Sabah okulda

''N'aber kanka"dedim

Ama o cevap vermeden gitti.Neyse ben barismak icin evlerine gittim,tam kapıyı çaliyordum ki icerde Selin'i gördüm.
Selin bana gore dunyanin en gicik kizidir.Bana gore dedim cunku Büşra'ya gore gayette iyi bi arkadas . Aslinda bi ara bende Selin'i severdim.Hatta her gün bir birimizin evine gidiyorduk.Ama ne kadar iki yüzlü oldugunu anlayinca hemen iliskimi kestim.
Kim bilir ne anlatiyordur şimdi Büşra'ya ? Kapıyı çaldim

"Merhaba Büşra .Biliyorum senle küsüs ama ben buraya özür dilemek için geldim lutfen ozrumu kabul et" ama dedigime pisman oldum.

Kelimemi bitirir bitirmez kapiyi yuzume kapatti.Bidaha böyle birsey yapmayacagim. O benden ozur dilesin,aslinda aramizin acik olmasi benimde hosima gitmiyor ama napalim o istedi...

Ertesi gun yani cumartesi gunu erken kalktim apar topar hazirlandim ve dershanenin yoluna dogru yurumeye basladim dersin baslamasina bir dakika kala dershaneden iceri girdim.

"Selam"

"Selam Pelin ! "

"Bişey sorucam Ecem...Ingilizceden ogretmen 100 soru cozun demisti ya o haftaya verilcek demi?"

"Evet haftaya verilcek sen yaptin mi ?"

"Yarisini yaptim sen ? "

"Ben 30 tane cozdum daha." O sirada zil caldi yerlerimize oturduk ben Pelin'in yanina geçtim tabi ki. Buldum artik pelin benim en iyi arkadasim olsun.Büşra beni Selin'le kiskandirmaya calisirsa bende Pelin'le kiskandirim...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 09, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Çılgın HayatımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin