Arkamı dönüp Bir daha bana sarışın demeyin diyip ona baktım.
Jungkook karşımda sırtmış bir şekilde yüzüme bakıyordu şimdi ona ne bakıyorsun oç diyesim geliyor ama terbiyemi bozmicam
Hm ne dememi tercih edersin bebeğim,sevgilim,aşkım yosa kediciğim mi diyim.
Ha bu adam ne diyordu beni onun sürtüklerinden zannetti herhalde hah sinirlenmemeliyim sinirlenmemeliyim sinir- üstüne yürüyüp,
Ne diyorsunuz ya siz! Hah siz beni sürtüklerinizden mi zannediyorsunuz kusura bakmayın ama sürtük değilm . Laflarınıza dikkat edin.
Dikkat etmezsem nolucak kediciğim
Bu olur diyip özel bölgesine tekme atmamla yere düşmesi bir oldu . Yerde acıyla kıvranıyordu . Galiba hızlı ve sert vurdum. Aman bahane hem haketti .
Ah ne yaptın sen aaah
Hm ne mi yaptım cezanı verdim .
Senin yüzünden çocuğum olmayacak!
İyi ya sizin gibi maymun suratlı götişler dünyada olmayacak bence herkese iyilik yaptım .
Bunun hesabını vericeksin!
Ya tabi önce ayağa kalkta sonra hesap sor.
Diyip soyunma odasında üzerimi değiştirdim .2 saat sonra
Son hazılıklarımı yapıp kulise gittim. Yavaş yavaş mekan doluyordu. Ah çok heyecanlıyım inşallah eksiksiz yaparım. Sahneye jimin çıkınca herkes çıldırmıştı heleki kızlar bir dakika Rose kızlara nasıl bakıyor sanki kimini kıskanmış gibi neyse onunda sorgusunu almayı biliriz.
Jimin: herkese merhabalar ben kızların sevgilileri erkeklerin düşmanı park jimin . Neyse herkese iyi eğelenseler özellikle kızlardiyip öpücük atmıştı ah jimin gerçekten çapkındı. Şimdi karşınızda lalisa manoban ah başlıyoruz heryer siyahtı sahnede yerimi aldım ve beklemeye başladım. Şarkı başladığında beyaz ışık sadece beni aydınlatıyordu .
( kıyafeti dans💕)
Dans ederken erkeklerin ağızlı açık izlemesi beni gülümsetirken kızların çoğnun beni kıskan bakışlarla izlemesi hoşuma gidiyordu.bizim kızlara baktığımda jisoo ve jennie beni alkışlarken rose yaptığım hareketleri tatlı bir. Şekilde yapıyordu içimden ona gülerken şabşal kız diye geçiriyordum. Tekrar insanlara döndüğümde jeon jungkookun yani namı değer patronumun beni sırıtarak izlemesiyle gözlerimi ondan çekip dansıma odaklandım . Şarkı bittiğinde alkış tufanına tutuldum. Çoğu kişi bir daha diye bağrıyordu hem yorulduğum için hemde kararında bırakmak için sahneden inip lavaboya gittim terlemiş vhafif kızarmış yüzümü yıkarken birden elektirik kesildi ve sırtım kapıya çarptı.ben ne olduğunu anlamadan dudaklarımın üzereinde baskı hissettim vanilya ve erkeksi kokuyordu . Dudaklarımdan ayrılıp lavaboyu terk etmişti ve beni hızlı nefes alışverişimle birbaşıma bırakmıştı.
Oh bitti umarım beğenirsiniz💕lütfen vote verip yorum yapın🙏Şu tanrıçaya bir bakın 👸🏻👅👄😈😏
bide bu seksi jojuka bakın 😈😏👅
Vote:10
Yorum:12ah siz çok güzelsiniz😏😍💕👅
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Desire
FanfictionBir insan patronunu arzulabilir öyle değil mi ? Shipler: lizkook, taennie , jinsoo ve jirose dan oluşur Smut ve argo var rahatsız olanlar okumasın amk