Ryuu: normálně
Aaron: tučně
Šutřík: šikmo
vedlejší postavy: podtrženě
Ryuu:
Uběhla nějaká ta doba co jsme dostali hlášení na někoho. Za tu dobu se toho stalo dost, ale naše parta je furt při sobě. sice má Aaron svoji rodinu, ale i tak na nás bere ohledy jako před tím a Šutřík zůstal se mnou. upřímně jsem rád aspoň mám koho rozmazlovat. No ale teď k hlavnímu věci. přišla nám stížnost na Erwina a tak jsme se zas dohodli že to tak nenecháme. a tak jsme tu zas abychom vám s kluky dopřáli zase trochu té krve 😊
ZAS JSME TU
Ryuu:
Dnes ráno mi přišel dopis a když jsem ho otevřel tak jsem se usmál a zajásal " Jó " . Byl jsem tak nadšený že jsem vyskočil do židle "co děláš kruci" zasměje se Aaron a Šutřík se dostane z malého infarktu "hošííí máme práci " řeknu nadšeně . vidím kluky jak se na sebe podívají a široce se usmějí "a dělej vyklop koho máme teď " zeptá se pinďa a Aaron jen přikývne " tak poslouchejte. teď to bude Erwin a prý... co to jen ...aa vím prý něco provedl Erenovi aby se dostal k Levimu " řeknu zatím pár věcí a klucio kývnou "takže teď odděláme hnusný obočí dobře ? " kývnu " máme nějaké informace o tom kde bude nebo kde se nachází ? celkem by se to hodilo i když tady šutřík je dobrý co? " zasměju se když ho Ar praští do ramene "jasně bacha na mě já jsem ten nejlepší stopař lidí vůbec" zasměje se "jo mám informace a podle toho schématu" stáhnu mapu a vezmu si do ruky ukazovátko " by měl jet přes hlavní ulici a do vedlejší ulice by měl zajet přesně v půl. míří sem " ukážu na mapě staveniště " nevím co tam má v plánu ale nahraje nám to do karet " kouknu se na ty dva a vidím jak se kření . zasměji se a schovám mapu.
Aaron:
Když jsem se dozvěděl že máme po dlouhá době zase práci byl jsem štěstím bez sebe . Po tom co jsem se dozvěděl vše potřebné tak se v mé hlavě rodili nápady jeden za druhým. Sám jsem se divil že je zvládám vůbec vnímat. Otočil jsem se na Šutr vedle sebe, ano říkám mu Šutr protože už není děcko, stejně jako já se culil " mám pocit že oba víme co použít " šibalsky se usměji "to by jsme nebyli my " oba se zasmějeme a Ryuu s námi "takže zítra nás vyzvedneš Ar ?" jen kývnu a dopiji svoje pitíčko . Ještě chvíli se bavíme o plánu jak se tam dostaneme a v kolik tam budeme a podobné kraviny. po asi hodině mi přijde zpráva od Tommyho " hoši povinnosti volají " usměji se "copak to je tentokrát ? " řeknou současně proto se zasměji " Tommy psal že by rád někam zašel a že by jsme mohli vzít i Daniela " zvednu se "takže rodinná párty " kývnu " jo rodinná párty a ted už musím " oba je obejmu " zítra v 10 tady " vezmu si věci a odejdu ven ke svému autu. nasednu a jedu domu .
pro dnešek vše a omlouvám se že jsem byl neaktivní ale jaksi jsem líný tele co nechce myslet 😁😁 doufám že se vám líbila zas u další kapitoly
ČTEŠ
do třetice se to snad povede
Horrorpo dlouhé době se zase objevuje naše partička tří slavných. kdo to bude tentokrát ? kdo jako další okusí jejich řádění ?