Bölümü okurken dinleyebilirsiniz, ya da benim söylediğim yerde 😉
Merhaba, ben Lily Johnson. Hani her okulda ezik kız vardır ya, ben de kendi okulumda öyleyim. Cılız, sivilceli, gözlüklü, saçını hep toplayan ve somurtkan bir kızı kim sevsin? Tamam, hep somurtmuyorum, ne yapayım, doğama aykırı.
Neyse ben size herşeyin değişeceği günü anlatayım en iyisi.
Ben 14 yaşında olduğum için liseye yeni geçmiştim, sınıfım 9/B'ydi. Yeni sınıfım için çok heyecanlıydım! Sınıfımda beni rahatsız eden hiç kimse yoktu, çok şükür ki.
Bu arada benim okulum Amerika'da, ama ben Türküm. Aslında gerçek ismim Nilüfer, ama babam Amerikalı olduğundan da Lily. Ben Mersin'de doğmuşum (hemşerilere selam) o yüzden adım türkçe, ama soyadım Jhonson.
Neyse, konudan saptım, ben size ara ara kendimden bahsederim.
Neyse... İlk ders bitince sınıftan çıkıp hızlı yürüyerek (çok hızlı yürürüm) okulun bahçesine çıktım.
Şimdi kesin aşık olduğum ya da hoşlandığım çocuğu görmüşümdür, değil mi? Ama hayır, ben kimseden hoşlanmıyorum ki aşık olayım. Ama bana zorbalık eden bir sürü erkek yok değil ki ben Küçüklüğümden bile onları döverdim.
Biraz dolaştıktan sonra kantinden çikolatalı süt alıp sınıfa gittim. Tam kitap okuyacakken birisi bana "Bak bak baaak, hangi insanlar pardon inekler ilk günden kitap okuyormuş?" dedi, sınıfın ve 9.sınıfların en gıcığı Cayden. Yardakçısı Lucas da "Hangi inek?" diyince "Lily inekçiği tabii ki" diye cevapladı onu diğer yardakçısı Chris.
Lilith*: Lily, bence onlara günlerini göster, böylece konu kapansın. Daha ilk günden insana bulaşılır mı ya?
*Canavar annesi
Ben: Haklısın canım iç sesim ama onları görmezden gelmem onlar için en büyük ceza.
Lilith: Yürü be Lily! Hehdjojsj
(Burada açabilirsiniz😉💙🖤)
Ben içimden kendimle konuşurken Cayden elimden kitabı aldı ve "Bak seeen, bizim inek ne okuyormuş, 'Newermoor; Morigan Crow'un Büyük Sınavı', bizim inek fantastik seviyormuş" deyip kitabı incelemeye başladı.
Ben de "Lütfen kitabımı geri verir misin Cayden?" diye sorunca o da "Sırf kibarca istediğin için, bir isteğim karşılığında olur, merak etme kötü bir şey yaptırmayacağım" diyince düşündüm. Cayden'a güvenebilir miydim? Çünkü genelde o kitabı alır, ya müdür yardımcısına giderek, ya döverek ya da tehdit ederek kitabı vermesini sağlayabilirdim.
Lilith: Sence Cayden'a bir şey mi olmuş? Mesela kafasına piyano ağacından piyano falan mı düşmüş?
Ben: Bilmiyorum, ama bir şey olduğu belli.
Lilith: Bence de, ama yine de teklifini bir dinle.
Ben: Haklısın Lilith, dinleyelim bakalım.
Ve "Tamam, dinliyorum" dedim.
Tam bir şey söyşeyecekti ki zil çaldı.
Lilith: Söyleyemediği için içimde kaldı ama böylesi daha iyi olabilir.
Ben: Di mi?
Ders İngilizce'ydi. Öğretmenimiz Bayan Vanessa girdikten 5-6 dakika sonra kapı tıklandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lily ve Gilermoore Okulu
FantasyMerhaba, ben Lily. Hani her okulda ezik kız vardır ya, ben de kendi okulumda öyleyim. Cılız (ama kaslı🤫), sivilceli, gözlüklü, saçını hep toplayan ve somurtkan bir kızı kim sevsin? Tamam, hep somurtmuyorum, ne yapayım, doğama aykırı. Neyse, ben asl...