22

108 8 1
                                    

story mode

" Minatozaki Sana ! " saem Oh menekankan  sedikit suara nya pada Sana.

" nae nae " Sana yang hampir terlelap tadi kini sudah segar mata dibuatnya.

" awak sempat tidur sebelum kelas saya mula ? awak tidur pukul berapa semalam ? awak layan drama sampai lewat pagi ? " pelbagai soalan dilontorkan pada Sana.

" ani ani saem , saya letih sikit sebab semalam saya baru sampai Korea " jawab Sana dengan jujur.

" baru sampai Korea ? " tanya saem Oh pelik.

" saya balik Jepun saem , halmeoni saya sakit " jawab Sana lagi.

" apa apa jela , dah duduk "

Sana melabuhkan punggungnya ke atas kerusi.

" okey semua senyap , ni saya nak kenalkan sunbae kamu semua Jeon Jungkook "

Sana yang sedang mencari bukunya dibawah laci meja terus pandang kehadapan dengan mulut terbuka luas.

' ahh agak agak kook sunbae nampak tak aku kena marah tadi ? malunya ' ucap Sana dalam hati.

" saya akan bagi kamu semua kertas kerja dan buat secara kumpulan "

" kamu semua boleh cari team sendiri , setiap kumpulan 4 orang " murid yang lain mula mencari pasangan masing masing.

Jungkook mula mengedarkan setiap kumpulan sekeping kertas mahjung.

" saya ada meeting jadi Jungkook akan pantau kamu semua "

selesai sahaja memberi arahan saem Oh terus keluar dari kelas tersebut.

' maka tamat lah riwayat hidup aku '

Twitter + jjkWhere stories live. Discover now