"CHAEYOUNG! CHAEYOUNG!"
Gelen sesle irkildi Chaeyoung.
"Napıyorsun burada uyuyup kalmışsın."
Kendine gelebilmek için gözlerini ovuşturdu.
"Nayeon?"
Nayeon, Chae'nin gerçekliğinden emin olduğu tek arkadaşıydı.
"Evet benim uyuyan güzel"
Chae'nin gözleri dolmuştu.
"O da bana öyle demişti."
"Ney?"
"Myoui Mina"
"Hım anlatmak ister misin?"
"Olabilir."
Nayeon, Chae'nin yanına oturdu ve kolunu beline sarıp başını kendi omzuna yaslattırdı.
"Hadi anlat Chaeyoung."
"Mina. Myoui Mina. Ben onun prensesiydim Nayeon-ah."
"Baştan anlatsana ya"
"Bir gün bana bir mesaj attı 'Prensesim olur musun' demişti. Tanımadığım kişilerle genelde buluşmam ama nedensizce istedim. Buluşalım mı, dedim. Sonra bir Cafe'de buluştuk. O çok güzeldi Nayeon. Gittikçe yakınlaştık. Ben onun prensesiydim, o da benim Minari'm. Ama bir gün tekrar buluşmak istediğimi söyledim. Beni bir pastaneye götürdü. Anlaşmamıza göre bugün hesabı o ödeyecekti. Kalktık, kasaya doğru ilerledik beraber. Kasadayken bir çalışan bana sordu "Bir isteğiniz mi var?" diye. Onun dediğine göre karşısında Mina yoktu. Fakat ben görüyordum. Mina'yı tam karşısında hesabı öderken. İşte her şey o zaman açığa çıktı. Mina da benim hayal ürünlerimden biriydi Nayeon. Tıpkı bundan önce sevdiğim herkes gibi. "
Chae'nin gözleri dolmuştu. Onun bu halini gören Nayeon da Chae'den farklı değildi. Onun da gözleri dolmuştu arkadaşının bu haline.
" Chae halledebiliriz. Beraber başarabiliriz. "
" Nasıl Nayeon nasıl? "
" Doktora gideriz, hastalığının belki bir çözümü vardır ha?"
"Bilmiyorum Nayeon ben umudu kestim artık."
"Ama ben kesmedim. Bende ikimize de yetecek kadar umut var başaracağız. Beraber."
Nayeon'un bu haline sırıtmıştı Chaeyoung.
"Peki."
Eee nabiyünüz?
Uzun zaman sonra yb attım.
Bir sonraki bölümde
Görüşürüz 💞💞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hey princess ¦ michaeng
Fanfictionminari: hey prenses ^o^ Son Chaeyoung, Mina'nın prensesiydi.