Yui mengemas barang-barangnya sebelum berangkat pulang kerumah. Dia terpaksa pulang kerumah untuk menyiapkan dirinya sendiri untuk memegang jawatan yang diberi ayahnya.
"Min Jeong... aku balik dulu tau. Ada masa kita keluar sama-sama okey?" Ujar Yui.
"Josimhae..." ucap Min Jeong. Dia memegang tangan Yui erat sebelum melepaskan Yui pergi.
"PD nim... where that staff?" soal Jong Min.
"wae?" soal Min Jeong. Dia tergelak kecil.
"Jong Min want her phone number..." Celah Ravi. semua yang berada disitu tergelak.
"Dia dah balik.." Jawab Min Jeong.
"wae?" soal Jong Min terkejut.
"maybe because she sick of you..." gurau DinDin.
"seriously?" soal Jong Min lagi. Dia mula ragu-ragu.
"yeorobun...Mr.Jin ara?" soal Min Jeong.
"ouh... XC building wae?" jawab Mereka hampir serentak.
"The Staff that Jong Min flirt is Yui, Mr.Jin daughter..." ujar Min jeong tanpa ragu-ragu. Mereka semua tercengang.
"you are not joking right?" soal Jong Min ingin kepastian.
"yes. I'm not joking..."
Cast 2 day 1 night memukul sambil tertawa kerana Jong Min.
"wahh... Jong Min Hyeong in trouble" ujar Seonho. Jong Min terpinga-pinga.
Won Shik terus memeluk Yui erat sebaik sahaja Yui masuk kedalam rumah. Yui terkejut. Tanpa disuruh dia juga memeluk abangnya Kembali.
"Bila abang balik"soal Yui sebaik sahaja Won Shik meleraikan pelukkan.
"malam semalam" jawabnya.
"bukan ke Youra balik esok?" soal Won Shik Kembali.
"I need to work oppa..." ujar Yui acuh tak acuh.
"wae? Bukan ke lambat lagi?"
"do you think appa will let me rest?" soal Yui sambil tersengih. Dia berjalan perlahan menuju ke biliknya. Won Shik mengikutinya dari belakang.
"Youra... if you tired you can let me help you out..." ujar Won Shik. Yui duduk diatas tilamnya. Dia menatap Won Shik.
"can I use that chance next time?" soal Yui sambil tersenyum.
"This time, I want to try bring back our dad into this home." Tambahnya lagi.
"Hwaiting" Ujar Won Shik sambil membalas senyuman Yui.
Studio 'My Heaven Home'.
"is that the first son?" soal Kim Jong Kook.
"yes. His name is Won Shik." jawab Park Na Rae.
"he so handsome" tambah Jang Do Yeon.
"like his names, he really look like a head of family." Ujar Henry.
"you're right..." Ujar Kim Jong Kook.
Keesokkan harinya Yui bangun tepat jam 6 pagi. Dia pergi kedapur untuk menyediakan sarapan pagi untuk abang-abangnya. Setelah selesai, Yui masuk semula kedalam biliknya dan mengenakan pakaian untuk pergi ke bangunan barunya.
YOU ARE READING
Shining You
Teen FictionYui life suddenly change when someone make her heart melting slowly.