"Jdeš zase pozdě"
Tuhle větu jsem říkala vždy, bylo vidět že to Davidovi už leze krkem, ale mohl si za to sám, vlastně mi ani nepřipadalo že my dva spolu chodíme, každej má svůj pokoj, takže o tom že jsme spolu možná víc jak půl roku nespaly se nemusím zmiňovat, láska taky vyprchala, na začátku to bylo krásný, ale všechno netrvá věcně, on mi začal zahybat, a já o tom věděla, nemluvně o tom že to dělá furt, každou noc se vypaří z bytu, a vrátí se v ranních hodinách, s výmluvou že byl u jeho bratra Martina.
"Promiň zlato byl jsem u Martina"
Asi si dočista zapomněl že je Martin můj nejlepší kamarád, myhla se mi hlavou slova, bylo mi jasné že nebyl u Martina, byl zase u ní, u mé bývalé nejlepší kamarádky, Kačky, to byl taky důvod proč jsme se přestaly bavit, vyšlo na povrch že se se mnou bavila jen kvůli němu, bylo mi to vlastně jedno, jen jsem kývla a odešla jsem do svého pokoje.
"Jo jinak, zítra jedeme na koncert, chci aby jsi jela s náma"
"A kdo všechno tam bude?"
"Já, Martin, a Rychlí kluci, pak by měla ject Kačí, pojedeš?"
"Ok?"
"Já si ještě něco zařídím, tak zatím"
"Čau"
Ležela jsem v postely a koukala na nějaký seriál na Netflixu, koukala bych furt, jenže se někdo rozhodl mě vyrušit, koukla jsem na mobil.
27wolfenstein vám chce poslat zprávu
Nechápavě jsem koukala na mobil, věděla jsem o koho se jednalo, ale úplně jsem nevěděla co on zrovna ode mě potřebuje, klikla jsem na povolit, a hned na mě vyjela zpráva.
27wolfenstein: Ahoj Klárko, prý jedeš zítra s náma?🥰
klarateresakova: Um, ahoj? ano jedu:)
27wolfenstein: Tak to je úžasné! jinak chtěl jsem se tě zeptat, můžu?
klarateresakova: Pokud to nebude nějaká hovadina tak ano:)
27wolfenstein: Proč tě poveze Martin a ne David?
klarateresakova: Protože David má "důležitou" práci:)
27wolfenstein: Hele já vím že bych se do toho neměl motat, ale ty víš že ti zahybá s Kačkou?
klarateresakova: Samozřejmě že vím :)
27wolfenstein: Proč s ním teda jsi?
klarateresakova: Protože nemám kam
jít:/Na to už nehodil ani zobrazeno, rozhodla jsem se že si půjdu na balkón dát cígo, ze stolku jsem si vzala krabičku zlatých máček a zapalovač, otevřela jsem dveře na svůj balkón, který byl naštěstí v mém pokoji.
Když už jsem byla rozhodnutá že si zapálím, tak mě napadlo že si k tomu dám víno, proto jsem cigaretu dala zpět do krabičky a zapalovač položila, pootevřela jsem dveře od balkónu, a vydala jsem se do kuchyně, doufala jsem že v ledničce bude ještě nějaké víno od cikánka, bůh na štěstí moje přání vyslyšel, v lednici byly totiž dokonce dvě flašky, a to jsem si myslela že to David vypil.
Čmajzla jsem jednu sklenici, a vyndala si jednu skleničku na víno, pomalu a tak abych nic nerozbila jsem se vydala do pokoje, zavřela jsem za sebou dveře, a znovu jsem vešla na balkón, otevřela jsem si víno a nalila ho do sklenky, celý večer jsem tak nějak přemýšlela, v hlavě se mi myhly vzpomínky na naše společně večery s Davidem, byly jsme spolu od mých šestnácti, až do teď, neboli do mých devatenácti, i když jsme spolu furt, přijde mi že už spolu nejsme, dopitou flašku jsem položila na stůl v pokoji, zamkla jsem dveře na balkón, a ulehla do postele, kde pár minut na to, jsem usnula.
ČTEŠ
Princezno?
FanfictionMožná že jsem byla podváděná, ale to že bych udělala to stejné jsem si nemyslela.