1

289 30 18
                                    

KOREA - POHANG

31 OGOS 2020

Malam

Hospital Hanbuk

Seorang yeoja masih tidak sedarkan diri kerana hentakan yg kuat di kepalanya dan terdapat kesan² lebam di tubuhnya dan mukanya .

Seorang doctor datang kearah katilnya dan menulis report pesakit .

“Sunbae , ni biodata pesakit . ” kata nurse tersebut smbil menghulurkan kertas pada doctor namja tersebut.

“OK” hanya sepatah sahaja yg keluar dari mulut doctor tersebut.

Doctor tersebut membaca biodata pesakit tersebut.

BIODATA PESAKIT

NAMA : SONG JI HYO

UMUR : 35 TAHUN

JANTINA : PEREMPUAN

PEKERJAAN : PENGANGGUR

STATUS : BUJANG

TEMPAT TINGGAL : SEOUL , MAPO GU 511 LORONG 2


“aik asal Seoul tapi asal masuk hospital sini ?” kata doctor tersebut dgn pelik

Tiba² ada seorang seorang namja kearah doctor tersebut .

“Doctor Lee Do Hyun kan ? ” kata namja tersebut

“Yup saya . Kamu siapa ? Kamu waris dia ? ” kata Doctor bernama Lee Do Hyun tdi .

“Bukan . Saya Inspektor Oh Sehun . Saya pengawai polis dri Seoul . ” kata Inspektor Oh Sehun lalu menghulurkan tangan untuk bersalaman dan Doctor Lee menyambut salaman Sehun.

“Oky . Mesti awak nak tau keadaan pesakit ni kan ?” Doctor Lee

“Dae” Sehun

“Keadaan dia sekarang stabil . Just kepala dia mengalami hentakan yg kuat dan itu menyebabkan dia koma . Lagi satu terdapat kesan luka yg tidak serius sgt pada bibirnya dan terdapat kesan² lebam dia bahagian leher , lengan dan pergelangan tangannya” Doctor Lee

“Tu ja ? Bahagian² privasi dia ?” Sehun

“ hm bahagian dada dia terdapat kesan love bite yg masih baru maybe dalam 3 hari lepas . Lagi satu bahagian alat sulit dia oky sahaja sebab dia sudah tiada dara sejak dia muda lagi . ” Doctor Lee

“Ouh . Oky . Doctor saya nk doctor tempatkan Song Ji Hyo di tempat yg tertutup . Nnti ada 4 org pengawai polis Pohang akan pantau pesakit ni . Tolong jgn bagi siapa² masuk kecuali saya sahaja . ” kata Sehun smbil pandang tepat pada Doctor Lee.

“Baiklah . Encik , Encik taknk terima rawatan ke ? ” Doctor Lee

“Ha ? Saya oky je . ”Kata Sehun smbil menutup tompokan darah di bahagian perutnya .

“Encik jgn tipu . Saya tgk darah asyik keluar je dekat bahagian perut tu . Mari saya cuci dan rawat sedikit encik. ” kata Doctor Lee

Di bilik rawatan

Sehun sedang membuka bajunya , 3 org nurse yeoja asyik melihat Sehun . Doctor Lee sdg memakai sarung tangan perasan perbuatan 3 org nurse yeoja tersebut.

“Mijoo , Seolhyun , Soyeon jgn tercegat saja . Kamu bertiga pergi siapkan alatan pastu keluar . ” kata Doctor Lee dgn tegas

“Dae ” kata mereka bertiga serentak

Selepas semua telah sedia , Sehun sdg baring dan doctor Lee sdg mencuci kesan tikaman di bahagian perut dan kesan calar di lengan Sehun . Manakala nurse senior yg berusia sdg mencuci kesan luka pada dahi Sehun . Doctor Lee menjahit luka kesan tikaman tersebut , Sehun tidak sedarkan diri kerana di beri ubat penenang .







SEOUL

RUMAH

Seorang namja terbaring di ruang tamu . Keadaan rumah tersebut agak berselerak dan terdapat kesan darah .  Namja tersebut tersedar dek kerana cahaya lampu jalan menembusi tingkap.

Namja tersebut memegang belakang kepalanya , terdapat kesan darah .

“Arhhhhh !!!!!!!!!!!! Jihyo ya !!!!!!!!!!!!!! Tak guna kau .” teriak namja tersebut .










POHANG

Pagi

Oh Sehun tersedar dari tidur . Dia melihat sekeliling .

“Jihyo ....... Aku kena tgk Jihyo .” kata Sehun dgn lemah lalu bangun dari katilnya dan berjalan keluar

Sehun berjalan dgn lemah dan dia pergi ke bilik Hyo . Dia melihat Hyo masih tidak sedarkan diri.

“Jongki aa mianhae. Aku tak dapat jaga adik kau dgn baik. ” kata Sehun smbil memandang kearah Ji Hyo yg masih tidak sedarkan diri .









TBC

HI GUYS 😂 . SORRY TERBUAT FF BARU🤣. FF NI MAYBE CHAPTER DIA SIKIT JE DALAM 5 ATAU 10 TU JA .

KALAU NK TAU SIAPA NAMJA TERSEBUT ANDA PERLU TUNGGU DAN VOTE DULU😂 .

I live with a psycho manWhere stories live. Discover now