4(2009)

118 20 4
                                    

5 bulan kemudian

Ramai menyukai Taehyung kerana dia mempunyai sikap yg peramah, Taehyung menjadi semua crush pada student yeoja . Semua student yeoja menyukainya . Jihyo dan Taehyung berkawan rapat sehingga ramai menyalah sangka pada mereka .

Malam

Selesai sahaja menyambut birthday Jinyoung , Taehyung dan Jihyo berjalan kaki pulang kerumah . Taehyung menemani Jihyo pulang kerumah .

Semasa masuk ke lorong rumah Jihyo ada sekumpulan lelaki dalam 5 org sedang melepak .

Jihyo pergi kearah Taehyung dan memegang lengan Taehyung , Taehyung memandang Jihyo , Jihyo kelihatan takut .

“Awak oky ?” Taehyung

“Saya takut. Punca saya tak suka balik malam sbb ni lah . ” kata Jihyo smbil pgg erat lengan Taehyung.

“Saya ada . Awak jgn risau oky ” kata Taehyung lalu senyum

“betul ni ? Awak akan jaga saya ?” kata Jihyo smbil pandg Taehyung dgn penuh harapan.

“Dae , saya akan jaga awak smpai hujung nyawa saya ” Taehyung

Mereka berdua berjalan dgn pantas di hadapan sekumpulan lelaki tersebut . Jihyo memeluk lengan Taehyung smbil berjalan . Sekumpulan lelaki tersebut memandang kearah mereka berdua .

“Hoi ! ” tegur namja 1 pada Taehyo .

Taehyo tidak endahkan dan namja 1 tersebut dan mereka berjalan sahaja.

Mereka berlima pergi kearah Jihyo dan Taehyung lalu mengepung mereka berdua . Jihyo ketakutan lalu memeluk lengan Taehyung dgn kuat .

“Hoi ! Asal aku tegur kau , kau tak pandang ? ” namja 1

“Perlu ke aku pandang ?” kata Taehyung smbil pndang namja 1

“Kau siapa nak berlagak dgn aku ! ” namja 1

“aku org biasa je ." Taehyung

Namja 2,3,4 dgn 5 melihat Jihyo

“lawa awek kau ” kata namja 2 lalu menyentuh rambut Jihyo , Jihyo takut lalu dia duduk lebih dekat dgn Taehyung .

“Kau jgn sentuh dia . ” kata Taehyung lalu menepis tangan namja 2

“woahh kau ! Mmg nak kena " kata namja 2 tersebut

“wei apa kata kau bagi kitaorang pinjam awek kau dalam 4 jam mcm tu ke kau nak join sekali ?” kata namja 3 smbil pndng Jihyo atas bawah .

“jaga sikit bercakapan kau . Korang sampah tak layak untuk dia ” kata Taehyung dgn tenang

“aku geram pulak dgn budak ni ! Wei belasah dia ” kata namja 4

“Oky. Belasah dia cukup² pastu ambik awek dia .” kata namja 5

“Boleh gak” kata namja 1,2,3 dgn 4 serentak

I live with a psycho manWhere stories live. Discover now