5. rész (Kirándulás)

92 5 1
                                    

Reggel az iskola előtt Hungary várta az oaztály-t, mert kirándulás van. Románia érkezet meg, oda ment Hungary-hoz és megölelte, Hungary nem tudta, mért ölelte meg.
Románia: Szia. 😊
Hungary: Szia. Mért öleltél meg? 🤔
Románia: Én megölelem a barátaim.
Hungary: B-barát?
Románia: Igen, barát. Mért, többet akarsz, mint barátság?
Hungary: Mi? Nem.
Románia: Aha te kis pervez.
Hungary: Én vagyok a pervez, te meg barátság extákról gondolkozol?
Románia csöndbe is maradt. Hungary tudta, hogy meg kell őrizni a hideg vérét, mert ha úgy reagál Románia kérdésére, mint egy anime karakter *köhög* Nishikata *köhög*, akkor azt hihetti, hogy szerelmes belé, mondjuk azis, de... na mindegy. Egy ideig csendben várták az osztályt, nem szóltak egymáshoz. EU megérkezet listával a kezébben.
EU: Sziasztok.
Hungary, Románia: Csokolom.
Hungary: Mi az a lista?
EU: Lista, hogy ki mellet ültök a buszon és, hogy kivel lesztek egy szobában.
Hungary: És kivel lettem be osztva.
EU: Itt ál melleted.
Hungary: Románia?
EU: Igen
Hungary csöndben volt, mikor az osztály megjött és a busz is, felszáltak Románia mellé leült, Russia és Amerika vigyorogtak, mint a tejbe tökök, 25 perc utazás után el érték a hotel, be mentek a szobákba, Hungary és Románia a 69-s szobát kapták. Hungary be megy a szobába szindni kezdte még a sárga földet is, miután le állt kimentek az étkezdébe és ott beszélgettek.
D-Korea: Mongólia mi volt a legszebb az utolsó nödnek?
Mongólia: Hát a...
Hungary: Bajsza.
Német: 'nevetve' Csak szakitotatok, mert el vitte a cirkusz.
Hungary, Német, D-Korea, É-Korea és Russia ott nevetek.
Mongólia: Fuu de vicces. Kinek van itt rendes nője?
É-Korea: 'vigyorogva' Nekem komám, nekem.
Russia: Nem ami gumiból van Észak.
A kis csoport nevet kivéve Észak.
Hungary: Ne ne, most őt. Hé spanyol. Ki van a dandemen?
Spanyol: A tuba.
Mongólia É-Korea: A tuba meg a puna.
Spanyol: Most gunyolodtok?
Hungary, Russia, É-Korea, D-Korea, Mongólia, Német: Nem dehogy.
Spanyol: Lehet cigány volt az exem, de szeretem. Megtaláltam.
Hungary: Ez így szokot menni. Este eldugta, reggel megtalálta.
A kis csoport majd megfullat a nevetéstől, Hungary miután lenyugodot ment vissza a szobába, ahol Románia aludt, oda osont hozzá adot neki egy jó éjt puszit és ment ő is aludni, de Románia elkapta a kezét és behuzta az ágyba át karolta és aludt tovább, Hungary epirult ugyan, de végül el aludt.

Countyhumams sztorik újitva.Where stories live. Discover now