1. Bölüm

1.7K 72 20
                                    

Marinette

Topuklu ayakkabılarımın yolda yürürken çıkarttığı sesler kulağımı doldururken derin bir nefes aldım. Dün gece gittiğim partideki çocuğa gıcık olmamak mümkün değildi.

~Dün geceki parti~

Dizlerimin yaklaşık bir buçuk karış üstünde biten beyaz elbisem ve yüksek topuklu ayakkabılarımla kocaman kapıdan içeri girdim. Herkes dans edip çılgınca bağırıyordu. Bende aralarına katılarak çılgınca dans etmeye başladım.

Yarım saat kadar dans edince yavaş bir çift müziği çaldı. Benim bir sevgilim bile yok! Dans edilen yerden ayrılarak arka bahçeye gittim. Banklar vardı. Birin eoturdum. Herkesin sevgilisi varken benim sevgilimin olmaması anormal bir şey mii? Acaba bende mi bir sorun var?

Gözlerimi vücudumda gezdirerek fiziğime baktım. Gayette güzel bir fiziğe sahibim.

Adri- Selam güzelim.

Mari- Hı?

Sarışın , genç bir erkek yanıma oturmuştu. Yakışlı ve hoş görünüyordu. İşte aradığım erkek!

Adri- Benimle dans eder misiniz?

Mari- Ne? Ah..Ben..Şey...  Tabi ki!

Elimi tutarak beni ön bahçeye götürdü. Kollarinı belime doladı. Ben de kollarımı boynuna doladım. Yavaş hareketlerle dans etmeye başladık.

Dans ederken tanışmıştık. Ortamda çok romantik bir hava vardı. Her ne kadar büyük bir kalabalığın içinde dans etsek de sanki sadece ikimiz varmışız gibi hissettim.

Dans bittiğinde elimden tutarak arka bahçeye götürdü. Burada çok güzel bir havuz vardı. Aslında ön bahçede de vardı. Tam havuzun yanındaydık. Benim havuza sırtım dönüktü. Adrien yavaş adımlarla üstüme doğru geldi. Gülümsüyordu. Arkamdaki havuzdan dolayı arakaya gidemezdim. Dibime geldiğinde yüzünü yüzüme yaklaştırarak beni öpmeye başladı. Tabi hemen ona karşılık verdim. Çünkü ben de bunu istiyordum. İlk öpücüğümü verdiğim adam. Bir süre sonra dudaklarını dudaklarımdan ayırarak belimi tutup kendine çekti. Belimi okşayarak tekrar beni öpmeye başladı. Dudaklarımı dudaklarından güçlükle ayırdığında beni havuza itti. Bi dakika.. NE!?!?!?!?!?!?

~Şimdi~

Şirkete geldiğimde geldiğimde Gabriel Bey'in odasına çıkmak için asansöre bindim. İkinci katta asansör durdu. Asansörün kapısı açılınca içeri Adrien girdi.

Mari- Sen burda ne yapıyorsun?

Adri- Asıl sen ne yapıyorsun?

Mari- Sanane!

Adri- O zaman benden de sanane!

Gabriel Bey'in odasına girdiğimde bana gülümsedi.

Gabriel- Marinette.. Sen bu güne kadarki en iyi yardımcım oldun. Ama ben yaşlandım. Sana daha önce söyledim mi bilmiyorum ama benim bir oğlum var. Ve bu şirketi ona bırakarak emekli olmak istiyorum. Oğluk kızları kullanıp kırmayı çok sever. Yani playboy gibi bişey. Ama daha önce hiç kimse ile yatmadığına emin  olabilirsin. Senden tek bir isteğim var. Oğluma göz kulak olabilir misin?

Mari- Tabi efendim.

Kapı açıldığında arkamı döndüm ADRİEN!

ŞirketHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin