Sonunda eve gelebildiğimizde kendimi direk koltuğa attım. Şirkette çok yorulmuştuk. Hele ben! Hiç oturmadım. Onu getir bunu götür şunu al bunu ver!
Derince bir nefes alıp vererek üzerimdeki krem rengi sıfır kollu hırkayı çıkardım. Adrien'da kendini koltuğa atarak üstündeki beyaz gömleği çıkarttı ve buruşturup diğer koltuğa fırlattı. Onun bu haline gülüp yerimde doğruldum ve yukarı çıktım. Odama geldiğim gibi kot şortumu yatağa attım. Ve kendimi de yatağa attım.
Aradan birkaç dakika geçmişti ki kalkarak üstümdeki beyaz t-shirtü de çıkardım. Banyoya giderek sıcak suyu açtım ve küveti sıcak su ile doldurdum. Sonra da küvetin içindeki sıcak suyu köpükledim. Öyle fazla köpürmüştü ki küvetin içi görünmüyordu. İç çamaşırlarımı da çıkartarak küvetin içine girdim. Cidden sıcak su vücuda iyi geliyor.
Adri- Marinetteeee! Nerdesiin!?
Sessizce fısıltıyla karışık "B*k mahallesinde." Dedim. Sonra da oflayarak , cevap vermek yerine sustum. Gözlerimi kapatmıştım ve sıcak suyun beni mayıştırmasına izin vermiştim. Çünkü insan gerçekten kendini böyle çok ama çok fazla rahat hissediyor..
Kapının gıcırdamasıyla göz kapaklarımı yavaş yavaş araladım. Hayır hayır. O dizilerde gördüğünüz gibi Adrien banyoya girmedi. Çünkü ben yatakta yatıyordum. Ama en son küvetin içindeydim. Vee üstümde kesinlikle her hangi bir şey yoktu!
Mari- Adrien?
Adri- Uyandın mı? Küvette uyumuşsun. Kaldırmaya çalıştım ama kalkmadın. Ben de sana ilk önce duş aldırdım. Sonra üstünü giyindirdim. Zaten sonrasında sen uyudun.
Mari- Ne!?
Adri- Hayıır. Sana dokunmadım. Ama dokunmamak için kendimi zor tuttum bebeğim.
Mari- ...
Ağağağağağağağağağağağağağağağağağağağağağağağağağağağağağağağ! Şu an kesinlikle kırmızının en koyu tonundayım. Hemen kalkarak tuvalete girdim. Üstüme sadece uzun bir t-shirt giydirmişti. İç çamaşırlarım kırmızı! Şu an yer yarılsa da içine girsem keşke. Gerçekten bu çok utanç verici. Ama şimdi rahat olmam gerek. Derin bir nefes alıp vererek kendimi sakinleştirdim. Tekrar yatak odasına geçtiğimde Adrien lacivert eşofmanını giyinmiş , kendini yatağa atmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şirket
ChickLitOLAYLAR VE OLAYLAR!!! BURADAN PEK BİLGİ KOPARAMAZSIN!!!! AMAAAA KİTAP GERÇEKTEN MÜQQQQQQ OLCAAAAAAAAAAKKK!!!!!