1. kapitola

42 8 9
                                    

,,Copak, ty nebudeš volat o pomoc? Ach, já zapomněl, ty jsi vlastně němý!" Slyšela jsem hlasy když jsem šla na první hodinu ve své nové škole. Zahnula jsem za roh a uviděla nějakou skupinku převážně kluků stojících kolem kluka klečícího na zemi s rukama zaťatýma v pěst.
,,Hej, co děláš," vykřikla jsem a rozeběhla se k nim.
,,Ale ale, to je ta nová studentka," řekl a výsměšně se nahnul nad toho kluka na zemi. ,,Tak tebe už musí chránit holka?!" Začal se spolu s celou jeho partou smát. ,,Hej! Nech. Ho. Na pokoji!" Zavrčela jsem když jsem byla u nich.
,,Ale no tak, Jasone," zavěsila se do toho posměváčka nějaká blondýna. ,,Ten idiot za to stejně nestojí, a ty to víš," říkala hláskem sladkým jako med. ,,Máš pravdu Hanno. Měj se nerde," houkl ještě přes rameno a byl i s partičkou pryč.
Pár sekund jsem se za nimi ještě nenávistně koukala a pak jsem si rychle dřepla vedle toho kluka (obdivuju ty sukně u uniformy, jsou těžké, nezvedla se).
,,Jsi v pohodě?"
Přikývl.
,,Nechceš třeba s něčím pomoct?"
Podíval se na mě pohledem ,,mně nikdo nepomáhá" a zvedl se. Udiveně jsem se na něj podívala a dohnala ho.
,,Hej, já jsem Amy," podala jsem mu ruku. Ten ji sice nepřijal, ale kývl. ,,Jaká je tvoje momentální hodina?" Zmateně se na mě podíval.
,,Jakou máš teď hodinu," upřesnila jsem. Ukázal na prstech několik čísel.
,,Aha, takže matiku."
Znovu přikývl.
,,Já taky," usmála jsem se na něj. ,,Nepůjdem do třídy spolu?"  Naklonil hlavu přivřel oči a pokrčila jedním ramenem. ,,Super!" Řekla jsem radostně a rozešla se. On mě následoval.

Eyo, jak se líbila první kapitola? Tohle mi leželo v hlavě dva dny (rekord tvl) a stejně je to úplně jinak xd
Ok, tak zatím čau🙋

Nejsi němý?Kde žijí příběhy. Začni objevovat