"𝘉𝘢𝘣𝘺 𝘩𝘢𝘷𝘦 𝘺𝘰𝘶 𝘴𝘦𝘦𝘯 𝘮𝘺 𝘱𝘩𝘰𝘯𝘦." 𝘐 𝘴𝘢𝘺.
𝘑𝘢𝘦𝘮𝘪𝘯 𝘸𝘢𝘭𝘬𝘴 𝘵𝘰 𝘮𝘦 𝘢𝘯𝘥 𝘩𝘢𝘯𝘥𝘴 𝘮𝘦 𝘮𝘺 𝘱𝘩𝘰𝘯𝘦.
"𝘠𝘰𝘶 𝘭𝘦𝘧𝘵 𝘪𝘵 𝘰𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘵𝘢𝘣𝘭𝘦." 𝘏𝘦 𝘴𝘢𝘺𝘴 𝘨𝘪𝘷𝘪𝘯𝘨 𝘮𝘦 𝘮𝘺 𝘱𝘩𝘰𝘯𝘦.
𝘐 𝘭𝘦𝘢𝘯 𝘥𝘰𝘸𝘯 𝘵𝘰 𝘬𝘪𝘴𝘴 𝘩𝘪𝘮. 𝘉𝘦𝘧𝘰𝘳𝘦 𝘰𝘶𝘳 𝘭𝘪𝘱𝘴 𝘵𝘰𝘶𝘤𝘩. 𝘔𝘺 𝘱𝘩𝘰𝘯𝘦 𝘳𝘪𝘯𝘨𝘴. 𝘏𝘦 𝘱𝘶𝘭𝘭𝘴 𝘢𝘸𝘢𝘺 𝘢𝘯𝘥 𝘴𝘢𝘺𝘴
"𝘠𝘰𝘶 𝘩𝘢𝘷𝘦 𝘵𝘰 𝘨𝘰 𝘵𝘰 𝘸𝘰𝘳𝘬." 𝘑𝘢𝘦𝘮𝘪𝘯 𝘴𝘢𝘺 𝘩𝘦 𝘱𝘶𝘭𝘭𝘴 𝘢𝘸𝘢𝘺 𝘢𝘯𝘥 𝘵𝘶𝘳𝘯𝘴 𝘢𝘳𝘰𝘶𝘯𝘥.
𝘐 𝘴𝘱𝘢𝘯𝘬 𝘩𝘪𝘴 𝘣𝘦𝘢𝘶𝘵𝘪𝘧𝘶𝘭 𝘵𝘩𝘪𝘤𝘤𝘤 𝘣𝘶𝘣𝘣𝘭𝘦 𝘢𝘴𝘴.
"𝘉𝘢𝘣𝘺 𝘤𝘢𝘭𝘭 𝘮𝘦 𝘪𝘧 𝘺𝘰𝘶 𝘯𝘦𝘦𝘥 𝘢𝘯𝘺𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘰𝘬." 𝘐 𝘴𝘢𝘺
"𝘠𝘦𝘴 𝘈𝘭𝘱𝘩𝘢." 𝘏𝘦 𝘴𝘢𝘺𝘴
"𝘋𝘰 𝘺𝘰𝘶 𝘩𝘢𝘷𝘦 𝘸𝘰𝘳𝘬 𝘵𝘰𝘥𝘢𝘺?" 𝘐 𝘢𝘴𝘬
"𝘕𝘰." 𝘏𝘦 𝘴𝘢𝘺𝘴.
𝘏𝘦 𝘥𝘳𝘰𝘱𝘱𝘦𝘥 𝘩𝘪𝘴 𝘱𝘩𝘰𝘯𝘦. 𝘏𝘦 𝘣𝘦𝘯𝘥𝘴 𝘥𝘰𝘸𝘯. 𝘔𝘺 𝘴𝘩𝘪𝘳𝘵 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘩𝘦 𝘪𝘴 𝘸𝘦𝘢𝘳𝘪𝘯𝘨 𝘳𝘦𝘷𝘦𝘢𝘭 𝘵𝘩𝘪𝘴 𝘵𝘩𝘪𝘤𝘤𝘤 𝘢𝘴𝘴 𝘴𝘱𝘰𝘳𝘵𝘪𝘯𝘨 𝘣𝘭𝘢𝘤𝘬 𝘭𝘢𝘤𝘦. 𝘐 𝘸𝘢𝘭𝘬 𝘶𝘱 𝘵𝘰 𝘩𝘪𝘮 𝘢𝘯𝘥 𝘨𝘳𝘪𝘱 𝘩𝘪𝘴 𝘢𝘴𝘴. 𝘏𝘦 𝘮𝘰𝘢𝘯𝘴.
"𝘖𝘬 𝘣𝘢𝘣𝘺 𝘐 𝘢𝘮 𝘭𝘦𝘢𝘷𝘪𝘯𝘨 𝘯𝘰𝘸." 𝘐 𝘴𝘢𝘺
"𝘉𝘺𝘦 𝘣𝘺𝘦 𝘭𝘰𝘷𝘦 𝘺𝘰𝘶." 𝘏𝘦 𝘴𝘢𝘺𝘴
𝘏𝘦 𝘸𝘢𝘭𝘬𝘴 𝘶𝘱 𝘳𝘪𝘨𝘩𝘵 𝘶𝘱 𝘵𝘰 𝘮𝘦 𝘢𝘯𝘥 𝘭𝘦𝘢𝘯𝘴 𝘶𝘱 𝘵𝘰 𝘬𝘪𝘴𝘴 𝘮𝘦. 𝘐 𝘭𝘦𝘢𝘯 𝘥𝘰𝘸𝘯. 𝘐 𝘬𝘪𝘴𝘴 𝘩𝘪𝘮 𝘥𝘦𝘦𝘱𝘭𝘺 𝘢𝘯𝘥 𝘵𝘩𝘦𝘯 𝘭𝘦𝘢𝘷𝘦. 𝘏𝘦 𝘸𝘢𝘷𝘦𝘴 𝘢𝘯𝘥 𝘮𝘦. 𝘐 𝘸𝘢𝘷𝘦 𝘣𝘢𝘤𝘬. 𝘐 𝘨𝘰 𝘵𝘰 𝘮𝘺 𝘤𝘢𝘳 𝘢𝘯𝘥 𝘥𝘳𝘪𝘷𝘦 𝘵𝘰 𝘸𝘰𝘳𝘬.
"𝘎𝘰𝘥 𝘥𝘰𝘦𝘴 𝘩𝘦 𝘮𝘢𝘬𝘦 𝘮𝘦 𝘩𝘢𝘳𝘥." 𝘐 𝘴𝘢𝘺.
𝘐 𝘲𝘶𝘪𝘤𝘬𝘭𝘺 𝘥𝘳𝘪𝘷𝘦 𝘵𝘰 𝘵𝘩𝘦 𝘴𝘵𝘶𝘥𝘪𝘰. 𝘖𝘯𝘤𝘦 𝘐 𝘨𝘦𝘵 𝘵𝘩𝘦𝘳𝘦 𝘐 𝘲𝘶𝘪𝘤𝘬𝘭𝘺 𝘤𝘭𝘰𝘴𝘦 𝘵𝘩𝘦 𝘥𝘰𝘰𝘳. 𝘐 𝘤𝘭𝘰𝘴𝘦 𝘵𝘩𝘦 𝘣𝘭𝘪𝘯𝘥𝘴. 𝘐 𝘤𝘰𝘯𝘯𝘦𝘤𝘵 𝘮𝘺 𝘱𝘩𝘰𝘯𝘦 𝘵𝘰 𝘮𝘺 𝘴𝘱𝘦𝘢𝘬𝘦𝘳. 𝘐 𝘴𝘵𝘢𝘳𝘵 𝘸𝘰𝘳𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘰𝘯 𝘮𝘺 𝘯𝘦𝘸 𝘮𝘪𝘹 𝘵𝘢𝘱𝘦. 𝘐 𝘵𝘳𝘺 𝘵𝘰 𝘧𝘪𝘯𝘪𝘴𝘩 𝘦𝘢𝘳𝘭𝘺 𝘴𝘰 𝘐 𝘤𝘢𝘯 𝘨𝘰 𝘩𝘰𝘮𝘦. 𝘐 𝘸𝘢𝘴 𝘢𝘭𝘮𝘰𝘴𝘵 𝘥𝘰𝘯𝘦 𝘸𝘩𝘦𝘯 𝘐 𝘩𝘦𝘢𝘳𝘥 𝘵𝘩𝘦 𝘥𝘰𝘰𝘳 𝘰𝘱𝘦𝘯.
"𝘏𝘦𝘺 𝘰𝘱𝘱𝘢 𝘸𝘩𝘢𝘵 𝘢𝘳𝘦 𝘺𝘰𝘶 𝘥𝘰𝘪𝘯𝘨." 𝘐 𝘩𝘦𝘢𝘳.
𝘐 𝘵𝘶𝘳𝘯 𝘢𝘳𝘰𝘶𝘯𝘥 𝘵𝘰 𝘴𝘦𝘦 𝘮𝘺 𝘦𝘹 𝘔𝘪𝘯𝘢. 𝘐 𝘵𝘶𝘳𝘯 𝘣𝘢𝘤𝘬 𝘢𝘳𝘰𝘶𝘯𝘥 𝘢𝘯𝘥 𝘭𝘰𝘰𝘬 𝘢𝘵 𝘮𝘺 𝘤𝘰𝘮𝘱𝘶𝘵𝘦𝘳. 𝘚𝘩𝘦 𝘩𝘶𝘧𝘧𝘴 𝘢𝘯𝘥 𝘸𝘢𝘭𝘬𝘴 𝘵𝘰 𝘮𝘺 𝘢𝘯𝘥 𝘸𝘢𝘴 𝘢𝘣𝘰𝘶𝘵 𝘵𝘰 𝘴𝘢𝘺 𝘴𝘰𝘮𝘦𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘸𝘩𝘦𝘯 𝘭 𝘴𝘮𝘦𝘭𝘭 𝘵𝘩𝘦 𝘴𝘤𝘦𝘯𝘵 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘐 𝘭𝘰𝘷𝘦. 𝘐 𝘲𝘶𝘪𝘤𝘬𝘭𝘺 𝘨𝘦𝘵 𝘶𝘱 𝘢𝘯𝘥 𝘸𝘢𝘭𝘬 𝘱𝘢𝘴𝘵 𝘔𝘪𝘯𝘢. 𝘐 𝘸𝘢𝘭𝘬 𝘰𝘶𝘵 𝘰𝘧 𝘴𝘵𝘶𝘥𝘪𝘰 𝘐 𝘴𝘦𝘦 𝘑𝘢𝘦𝘮𝘪𝘯. 𝘐 𝘳𝘶𝘯 𝘵𝘰 𝘩𝘪𝘮 𝘐 𝘩𝘶𝘨 𝘩𝘪𝘮.
YOU ARE READING
He's Mine
Fanfiction𝘠𝘰𝘰𝘯𝘨𝘪 𝘪𝘴 𝘵𝘩𝘦 𝘧𝘢𝘴𝘵𝘦𝘴𝘵 𝘳𝘢𝘱𝘱𝘦𝘳 𝘰𝘧 𝘉𝘛𝘚. 𝘏𝘦 𝘪𝘴 𝘢 𝘷𝘦𝘳𝘺 𝘩𝘶𝘮𝘣𝘭𝘦 𝘢𝘯𝘥 𝘲𝘶𝘪𝘦𝘵. 𝘱𝘦𝘰𝘱𝘭𝘦 𝘥𝘰𝘯'𝘵 𝘴𝘦𝘦 𝘩𝘪𝘮 𝘢𝘴 𝘢 𝘫𝘦𝘢𝘭𝘰𝘶𝘴 𝘱𝘦𝘳𝘴𝘰𝘯. 𝘉𝘶𝘵 𝘸𝘩𝘦𝘯 𝘪𝘵 𝘤𝘰𝘮𝘦𝘴 𝘵𝘰 𝘩𝘪𝘴 𝘣𝘢𝘣𝘺𝘣...