This update is for @chandrapal singh and @kanak Choudhary as they are so desperate for update and showing their affection towards me...
So continuing..
" what was that" asked prachi glaringly after coming outside from mehra mansion..
" tum kis baare me baat kr rhi prachi" asked ranbir innocently
" really ranbir tum n ye natk bnd kro kyuki mujhe pta h tumne wo sn jan bujh kr kiya" started prachi giving him lectured but her mouth become😯 openes when she noticed him going inside car without listening her...
She frustratingly sits inside car and glare him to which he make an puppy eyes...
" hm late ho rhe" said prachi while turning her attention towards window..
He chukled silently seeing her cute angry face...
Their days passed out in collage and in afternoon when they reached home prachi was searching for ayaan to ask how he is feeling..Prachi: ye ayaan kha chla gya?
Ranbir sees her and thought" whi she is searching for ayaan pta ni kon sa jadu krdiya h"😡 ise to sabak sikhana pdega lgta h phir se.
Saying this he went from there..After searching a lot he found him in kitchen talking with pragya..
Ayaan" aunty aapke haath ki pakode me aaj bhi whi swaad h sachi"
Pragya" tumhare liye hi banaya h specially"" achha ji to main yha itne der se tumhe ghr k hr room me dhoond liya or tum yha meri maa k hathon bne pakode kha rhe" said prachi getting tied of searching...
" maine kb kha dhhondne , tumharu umar hui ja rhi h isliye thk gyi " said innocently while eating...
Prachi" kya kha tumne , ruko tum" and started chasing him around kitchen slab..
Pragya" arrey tumlogo ko kg jaegi"Ranbir were seeing them angrily..aryan saw him placed his hand on her shoulder calming him...
"Bro calm down, bs aaj bhr ki baat h" said aryan..
" tu mujhe calm down hone ko keh rha h , i swear agr main ab isko ek baar ir dekha n to main iska salad bnakr chho😡d dunga"" mujhe mann kr rha h ( but interrupted by aryan)
" dude i have a plan" said aryan making him confused..
" plan? Kaisa plan "
" arrey us ayn se chhoootkara k liye" said aryan clearing him..
" sachi , n , tu mera sabse achha bhai hai"said before hugging and kissing him.." eww , ye sb mujhe ni chhaiye ye apni prachi ko dena mujhe ni"said after maintaining a distance and rubbing his cheeks😂
"Kya tu bhi, or ye ayyn jaye tb to tu plan bta" said ranbir being embarrassed at his antics..." okay sun" whisper aryan..
To plan ye h ki------------------------------------------------------------------(plan was muted)😉
" wow bro, kya plan h i am sure darr k uski pant geeli ho zaegi..." said ranbir laughingly. ..😂😂😂
" chl phir , kaam shuru krte h" said after shaking hand..
And they both went for executing their plan...
Prachi side...
" phaltu thka diya itna" said after chasing a lot and coming to sit beside him in sofa...
" waise tum dhoond kyu rhi thi" asked ayaan after wiping sweat from face..
" woh tumne kha tha n ki bchpan ki pic dikhaoge, kitni zaldi bhuljate ho" said prachi..
" oh ha ha , pr tum mujhe 10 min do, main thk gya huu main 10 mein lappy lekr aata huu tumhara room me.."
"Okayy i will be waiting"...
YOU ARE READING
together 'forever'❤(completed)
Romanceits story about pranbir (prachi+ranbir)♥ who are in love with each other... ranbir is in truly heartedly fall for her . but prachi has not still realised... will prachi reciprocate his feelings?😕 prachi twins sis riya has also developed a strong...