When my time is over, lying in my grave
Written on my tombstone, I want it to sayThis man was a legend, a legend of his time
When he was at a party, the party never diedA když přišla řada na Nathana, nebyl tam. Opět chyběl na koncertě, což se poslední dobou stávalo často.
A příčinou byla jedna jediná dívka jménem Ariana.
Ale vraťme se v čase trochu zpátky a podívejme se detailně, co se stalo, že Nathan vynechával jeho koncerty.
-
Pohled Nathana
Procházel jsem uličkou s kapucí na hlavě, aby mě nepoznaly fanynky. Znova jsem měl rande s dívkou, která měla být mou hranou přítelkyní. A znova jsme se měli snažit být co nejméně nápadní, aby to vypadalo jako pravé rande. Nesnášel jsem náš management. Ani volnou neděli nemůžu mít, proč?
Otevřel jsem dveře kavárny a šel až do zadního boxu, kde jsem viděl hnědovlasou dívku - Arianu. Ariana se postavila a objala mě s úsměvem na tváři. „Ahoj, Nathe. Objednala jsem ti už laté.“ Posadila se a já se posadil naproti ní. Sundal jsem kapuci a také se na ní usmál.
„Děkuju. Jak se máš? Co kariéra?“ zeptal jsem se se stálým úsměvem na tváři. I když to byla má falešná přítelkyně, měl jsem ji moc rád.
Ariana si pohodila vlasy dozadu a opřela se o stůl, přičemž si oblízla její rty. „Mám se skvěle, za týden pojedu k rodině na Vánoce, kdo by se nemohl mít dobře? A v kariéře se vede, podepsala jsem smlouvu na další tři roky, takže jsem za vodou, dovolila bych si říct. Co ty?“ Opět se usmála.
Chtěl jsem začít mluvit, ale číšnice nám donesla naše kávy, které před nás položila. Vděčně jsem se usmál a otočil se na Arianu. „Taky fajn, jsou řece Vánoce. Mimochodem, mamka tě zve k nám, protože,“ na chvíli jsem se odmlčel a ujistil se, že není nikdo po blízku, „protože tomu výmyslu věří.“ Dokončil jsem svůj monolog a upil si z mého laté.
Ariana se mírně zasmála a položil hrnek s její kávou na stůl. „Jo, tak teď nastal takový menší problém. Moje mamka tě taky pozvala, taky tomu věří.“ Taky jsem se zasmál. „Možná, že by mohlo vyjít, že bychom svátky trávili společně. Nemáme mezi sebou žádné spory, nevidím důvod, proč bychom nemohli seznámit i naše rodiny.“
„Možná proto, že by se to managementu nemuselo líbit?“ zeptal jsem se mírně ironicky a znova se zasmál.
Ariana protočila očima a znova pohodila její vlasy dozadu. „Ale prosím tě. Chtějí, aby to bylo uvěřitelné. Co je uvěřitelnějšího, než tohle? ‚Ariana Grande a Nathan Sykes trávili Vánoce se svými rodinami společně.‘ Myslím, že přesvědčivější věc neexistuje. Až na dítě, ale na to jsem moc mladá.“
„A navíc nejsme opravdový pár.“ Doplnil jsem ji, načež reagovala jejím klasickým „Pfff.“ Už jsem si na to zvykl. „Nicméně, možná bychom to mohli dohodnout. Myslím, že to s tebu nebude zas až tak hrozné.“
Ariana se zasmála. „Děkuju!“ řekla ironicky, ale stále s humorem. Tohle jsem na ní miloval, nebrala mé milé slova vážně, stejně jako já je vážně nemyslel. Vlastně by svátky strávené s její rodinou mohly být opravdu fajn.
To jsem ovšem nevěděl, že to až tak pravda nebude…
***
Okay, so… Here you are. Příběh s The Wanted.
Upozornění pro ty, co je nemají rádi: Pokud chcete psát komentáře typu „Fuuuuj, TW“ pojebte se, je nám to jedno – příběh je totiž pro jejich obdivovatele, ne pro hatery.
Snad se ‚prolog‘ líbí. Have a nice day! :)