1. Bölüm : Tanışma

22 6 6
                                    

Ben Ceylin , Ceylin Yıldız . Annem Yaren Yıldız , Babam Osman Yıldız.Yine her zaman ki gibi Annem'in " Hadi kızım uyan artık ! " demesiyle uyandım .Kalktım , üstümü değiştirdim, belime uzanan kahverengi saçlarımı taradım ve aşağıya indim .Mutfakta harika bir kahvaltı masası vardı .Anneme ve babama "Günaydın! " dedikten sonra masaya oturdum. O gün çok heyecanlıydım, çünkü ortakokulun ilk günüydü .Hızlıca kahvaltımı yaptım ve dışarı çıktım .Okul eve pek de uzak değildi .Yürürken benle aynı formayı giyen bir kız gördüm .
- Merhaba , aynı koleje gidiyoruz sanırım , dedim .
-Merhaba , Büyük Başarı Koleji' ne mi gidiyorsun ?
-Evet bu arada adın ne ben Ceylin ?
- Adım Cansu .
-Aaa güzel ismin varmış Cansu .
-Teşekkürler , senin isminde güzelmiş.
- Teşekkürler.
Böyle konuşarak okula gittik. Sınıfların yazdığı kağıda baktık, ikimizde 5/A ' ya düşmüştük .İlk dersimiz Fen bilimleriydi .Aslında ders yapmamıştık , öğretmen bize kendini tanıtmıştı ve bizde öğretmene kendimizi tanıtmıştık .Sonraki dersler böyle gitmişti .Eve adımımı atar atmaz annem ve babam bana soru yağmuru yağdırmaya başlamıştı bile .
- İlk günün nasıldı ,Fen öğretmenin nasıl ,öğretmenlerinin adları ne ...
Hepsini cevaplayınca odama çıktım ve ödev olmadığı için telefonla oynamaya başladım .Ve telefondan da sıkılınca laptop' u aldım . 1-2 saat sonra annem beni yemeğe çağırdı .Yemeğimi yedim ve yattım .
- Buraya gel , diyordu bir ses .
Sesin geldiği yere gittim ve kanlar içinde tüm yakınlarımı gördüm.
Nefes nefese ve terler içinde uyandım .Kabus görmüştüm .Kalktım aşağıya indim ve bir bardak su dolduruken dışarıdan küçük bir çığlık ve çimene basılan ayak sesleri duydum .Bu ses bizim bahçeden geliyordu .Umursamadım çünkü her zaman ki gibi yine köpeğimiz Paşa ' nın birini korkuttuğunu düşündüm ve geri yattım .Sabah uyandığımda pek de heyecanlı değildim , yine her zaman ki gibi kahvaltımı yaptım ve çıktım dışarıya çıkmak için bahçeden geçerken yerde küçük bir damla kan gördüm .Ve akşam ki seslerin Paşa ' dan gelmediğini anladım .Aklımda birkaç plan kurdum . Okula yine Cansu'yla gittim 7-8 saatlik dersin sonunda geri eve döndüm az olan ödevlerimi bitirdim ve yemeğimi yiyip yattım .Gece yine dünkü uyandığım saatte uyandım , bu sefer aynı ses uzaklardan geliyordu .
Elime bir bıçak aldım ve sesin geldiği yere doğru gittim .Uzaktan baktığımda pek bir şey görünmüyordu ama yine bir bahçeye bir adamdan kan damladığını gördüm .Sabah okula giderken haberlerde bir kızın kaçırıldığı açıklandı . Sonra o binaya gittiğim de bir evde bir kızın daha kaybolduğunu açıkladılar .O günden sonra hep korkar oldum .Her gün başka bir kaçırılma olayı yaşanıyordu.Annem ve babam beni korumak için evin önüne koruma bile tutmuşlardı ama bunun işe yarayacağını sanmıyorum çünkü kaçırılma olayı yaşanan çoğu evin koruması zaten vardı.Bir kaç gün art arda kaçırılma haberi almayınca bitti sandık.Artık okula rahatca gidebiliyordum.Bu arada Cansu' yla çok yakın arkadaştık , yani evlerimiz yakın olduğu için ödevlerimizi bile birlikte yapıyorduk.
( 1 Ay Sonra )
Bir kaçırılma olayı daha haberlere çıktı ama bu sırada daha kaybolan hiçbir çocuk bulunamadı.Bu sıralarda 1 ayda bir çocukların kayıp olma haberi çıkıyordu ve çoğu da bizim mahalledeydi.Bir ara gece ailecek köyümüze giderken geçen ay bizim bahçeden gelen sesi duydum, ve annemgile geçen aydan anlatmaya başladım.
- Anne,baba ben geçen ay bir kabustan uyanıp su içecekken ...
Annem ve babam ağızlarını açmış beni dinliyorlardı.Ben biraz önce de aynı sesi duyduğumu söyleyince birden annem yanıma geçti ve babam da hızlandı.Annem sepetten bir 2 armut çıkardı ve birini de bana uzatıp yemeye başladı.Köye vardığımızda ailecek derin bir oh çektik.Köyde hep ders çalıştım.
( 2 Gün Sonra )
Cansu ile okula giderken tam karşıdan karşıya geçeçektim ki Cansu beni kolumdan tutup çekti ve önümüzden aniden siyah uzun bir araba geçti.
- Ceylin , delirdin mi sen , niye arabanın önüne atlıyorsun!?
- Be... be... ben görmedim .
- Bir yerine bir şey oldumu , iyi misin ?
- İyiyim , beni son anda kurtardığın için teşekkürler.
- Önemli değil ama bak kendini iyi hissetmiyorsan evine gidelim.
- Yok gitmeyelim annemgil telaşlanır .
-Tamam .
Ve yine okula gitmek için yola koyulduk .Okula gittiğimizde fen öğretmeni kızının kaçırıldığını ve bu yüzden ders anlatamayacağını söyledi ve çıktı , o derste boştuk.Ben de dersin boş olmasından yararlanıp herkese kaçırılma olayının çoğunun bizim mahallede olduğunu anlattım.Herkes çok şaşırdı.Bana Fen öğretmeninin bizim mahallede olup olmadığını sordular.Bende olmadığını söyledim.Eve gidince annemgile Fen öğretmeninin ismini söyledim ve bizim mahallede öyle biri olup olmadığını sordum.Annemgil var deyince çok şaşırdım.Yani Fen öğretmeni bizim mahalledeydi ve benim haberim yoktu.Annemgile hemen nerede olduklarını sordum.Annem adresi verince Fen öğretmeninin yanına gittim.
Bizim 8-9 bina ötemizdeydi.Gittiğimde Fen öğretmeninin üzgün olduğunu gördüm , Fen öğretmenin eşinin de bir yerden tanıyordum.Aaaaa Fen öğretmenin eşi bizim okulda 8. Sınıflara ders veriyordu.Geri eve döndüğümde annem ağlıyordu babam ise annemi sakinleştirmeye çalışıyordu.Gidip babama ne olduğunu sordum.Babam dedemin öldüğünü söylediğinde çok şaşkındım , ben de ağlamaya başladım.Dedem 87 yaşındaydı ve anneannem öldüğü için tek yaşıyordu.
( 1 Hafta Sonra )
Dedemin ölümününün ardından 1 hafta geçmişti.Üzgündüm ve dedemin öldüğü günden sonraki gün okula gidememiştim.Annem o kadar çok üzülmüşyü ki kriz geçirmişti ve şu an hastanedeydi , bense herzaman ki gibi okulda.Artık derslere pek önem veremiyordum ama pek de umursamıyordum.
( 1 Hafta Sonra )
Hepimiz ailecek çok üzgündük.Annem hastaneden çıkmıştı ama hâlâ pek de iyi değildi.Annem için babam ve ben biraz endişeliydik.Her an olabilecek her şeye hazırdık ve tedbirliydik.Aslında doktor annemin kötü bir şeyi olmadığını söylemişti ama yinede iyi bakmamız gerektiğini demişti.Bende zayıf olduğum için biraz kilo almamı söylemişiti.Bugün karantinadaydık çünkü başkan bize evde kalmamızı söylemişti ve dışarı çıkma yasağı çıkarmıştı.Bu yüzden şu an herkes evindeydi.Okulları dondurmuşlardı ama online eğitim yapıyorlardı ama ben bunun pek de iyi bir fikir olduğunu sanmıyorum çünkü öğretmenler soruyu gösteriyorlar ama kendileri çözüyorlar yani pek bişey anlamıyorum ben.Yüz yüze eğitim daha iyi oluyordu ama bu kaçırılma olayı herkesi şaşkına çevirmişti.Yine bir canlı dersteydik , aniden öğretmenin kamerası kapandı ve gitti.Herkes sesini kapatmadan çığlık atıyordu.Annemgilse beni sakinleştirmeye çalışıyordu çünkü ben de şaşırmıştım ve korkmuştum.
Ondan sonraki gün yine aynı dersten online dersimizi vardı ve öğretmen uygulamanın attığını ve geri giremediğini söylemişti.Ama o da çok korkmuşa benziyordu.Birden dersin ortasında kaçırılma konusu açıldı öğretmen kızının bir parkta bulunduğunu ve iyi olduğunu söyledi.Bana bilerek mi bilmiyorum ama çok iyi davranıyordu bu yüzden öğretmenimi seviyordum.Cansu'gil bizim mahalleden taşınmışlardı.Yani artık uzaktık ve sadece okulda görüşebiliyorduk.Okuldan çıktığımzda da hemen yollarımız ayrılıyordu bu yüzden 2 kat üzgündüm ve artık 2 kat daha çok sıkılıyordum.
Bir gece uyyamamışken mutfaktan bir ses duydum sonra da kapının örtülme sesi.Mutfakta ki kişinin çıkdığını düşündüğümde ise annemgilin odasına baktım annemin yatakta olmasına rağmen babam yatakta değildi ve bababmın yattığı yerde kan vardı.

RÜYA SERİSİ - 1.KİTAP BAŞLANGIÇHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin