-Ya Mira öküz müsün iki saattir hazırlanamadın, alt tarafı bi parti... Fazla abartıyosun !. diye bağıran mal Tuğçe'yi aldırmadan rimelimi sürdüm.
+Bu parti benim Amerikan taş çocukla tanışabilmem için son fırsat , diye soylendim.
-Tanışsan nolcak gerizekalım, zaten Türkiye'ye gidicez! , derken birlikte odadan çıktık.
Kime: Tuana
Nerdesin hayvan?
Kimden :Tuana
Partide görüşürüz hazirlik yapiyorum suan yeri sofore mesaj attim .
Kime:Tuana
Tamam cikiyoruz simdi zaten .
Kimden:Tuana
Tamam cabuk oll.
Arabaya bindik . Sofor yolda sarki acti. Ve biz baya koptuk yani . Sonucta partiye gidiyoruz .
------------
34 dakika sonra
Partinin oldugu yere bak diye gecirdim Tuana kartlari eksi hesaba dusurtmustur kesin . Mal bu ne Amerika'nin en unlu yerini kapattirmis salak . Tabi baba parasi yiyo orospu derken. Omzumda bir el hissettim arkami donmemle ne Cenk mi siktir ?!? Ne oluyo lan bu kevaşeyede buraya geliyor ?? Canina mi susadi pezevenk.
-Ne ariyirsun burda bugunumunde mi icine ediceksin siktir gir karsima cikma bidaha .
Pic smile imi takinarak partinin oldugu yere dogru gittim . Siktir icerisi disariya bin basiyor ...
Tugce'de ayri bi kafa arkadas ortamina daldiya aldik basimiza belayi sabah zor toplariz ickili ickili.. Tuana'nin sesi kulaklarimi cinlatti..
+Selam Mira cok guzelsiniz bakiyorumda mekani begendin mi ?!
-Bayildim da kartlardan ne haber ?
+Hepsi ekside ... :)
-Mal bu kadar para harcanir mi ?
+Sana can feda karsimmm ...
-Tuana senide kaybettik desene .
+Oyle mi olmus ya .
-Evet. Biraz etrafa bakiniyim ben kimler gelmis diye.
+O meteoru ariyorsan tam arkanda barin yaninda .
-Ciddi mi ?!? Nerde ?!?
+Salak sakaydi ama gelecek . Sen daha cocugun adini bile bilmiyorsun ne bu heyecan .??
-Ben ne bileyim Yandexx miyim ??
+Adi Joseph. Haberin olsun diye hani olurda konusursunuz diye .
-Sagol canim . İyiki varsin ...s.ss.s.
Ne kadar kufur etsemde tek tanemdi benim Tuana'm. Burayi kesfe cikicam diye yola koyuldum nedense biri beni takip ediyormus gibi bir his var icimde neyse bosver .. Bir koridora girdim . Ve biri beni duvara yasladi ve bedenini bedenime bastirdi. Yine mi Cenk ?
+Prenses bu gece benim olacaksin
-Ne diyorsun salak misin.... Dememe kalmadan Cenk yerde kasini tutuyordu . Ne Joseph mi ?? Yerim seni 'Mimik Kralı' ...
İc ses
Mira bak kizim bu cocuk senin icin kavga ediyorsa bi nedeni vardir
Mira
Ne diyon lan ciddi mi hic fark etmemistim ben bunu dusunemedim ic ses ne diyom lan ben kafayi yedim kendi kendime konusuyorum...Joseph:
+ Mira iyi misin ?? ( Tabi bu malin babasi Turk)
-İyiyim cok sagol..
+Bu arada bu cocukla aranda birsey mi var ??
-Kardesim dedigim bi insandi. Beni sevdigini soyledi ama ben onu sevmiyorum.
+Tamam o zaman iyi bile yapmisim deydi hatta .
-Sagol sen gelmeseydin olacaklari tahmin bile edemezdim.
+Aslinda b-ben sana bisey soyliycektim ama neyse..
-Ne oldu soyler misin ?
+Mira ben seni seviyorum...
--------------
Sevgili okuyucular bu bolum de bitti nasil buldunuz yoruma azin devami cok yakinda ... :**
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İkiz Hayaletler (#Wattys 2015)
Teen FictionBen Mira ve hayalet ikizim Tuğçe var yani bize "Hayalet İkizler" derler.